UnicornKnight
Yeni Üye
- 3 Eyl 2021
- 2
- 41
Selamlar.
Samsung Türkiye daha önce hiç başıma gelmeyen ama birçok mağduriyete neden olduğuna farklı kişiler üzerinden şahit olduğum işgüzarlıklarına bu defa benim de başıma gelmesine neden olarak bir yenisini ekledi. Artık zerre kadar şaşırtmıyorlar.
Üretim kaynaklı kusuru/arızası olan* ürünü teslim alıp anakart değişimi yaparak onaran yetkili servis (Büyükçekmece Samsung Yetkili Servisi - Ataser) daha bir ay dolmadan sorun nüksedince yapılan ikinci başvurum akabinde "uygunsuz kullanım" gibi bir yalanın ardına sığınarak onarımı red etmekte.
*Bu üründe yaşanan bu sorunun kronik bir problem olduğu bilgisi yine ülkemizdeki birçok başat teknoloji mecralarındaki kullanıcı forumlarında yer alan ilgili başlıklarda ve Reddit Sub'ları üzerinde kolayca bulunabilir, ayrıca YouTube üzerinde yapacağınız daha ilk aramada dahi bu sorunun sürüsüne bereket kayıt altına alınmış halini görebilirsiniz.
Netice itibarıyla e-Devlet üzerinden hakem heyeti müracaatımı az evvel gerçekleştirdim. Sizlere de nacizane tavsiyem benzer mağduriyetler yaşamamanız adına Samsung marka hiçbir ürünü almayın, aldırmayın. Samsung gerçekten ama gerçekten pişmanlıktır. (Bu satırları kendisi ve aile bireyleri Samsung inverter klima, Galaxy S20+ ve Galaxy M51 akıllı telefonlar ile Q60R televizyon sahibi bir tüketici olarak yazıyorum!)
Samsung Türkiye daha önce hiç başıma gelmeyen ama birçok mağduriyete neden olduğuna farklı kişiler üzerinden şahit olduğum işgüzarlıklarına bu defa benim de başıma gelmesine neden olarak bir yenisini ekledi. Artık zerre kadar şaşırtmıyorlar.
Üretim kaynaklı kusuru/arızası olan* ürünü teslim alıp anakart değişimi yaparak onaran yetkili servis (Büyükçekmece Samsung Yetkili Servisi - Ataser) daha bir ay dolmadan sorun nüksedince yapılan ikinci başvurum akabinde "uygunsuz kullanım" gibi bir yalanın ardına sığınarak onarımı red etmekte.
*Bu üründe yaşanan bu sorunun kronik bir problem olduğu bilgisi yine ülkemizdeki birçok başat teknoloji mecralarındaki kullanıcı forumlarında yer alan ilgili başlıklarda ve Reddit Sub'ları üzerinde kolayca bulunabilir, ayrıca YouTube üzerinde yapacağınız daha ilk aramada dahi bu sorunun sürüsüne bereket kayıt altına alınmış halini görebilirsiniz.
Netice itibarıyla e-Devlet üzerinden hakem heyeti müracaatımı az evvel gerçekleştirdim. Sizlere de nacizane tavsiyem benzer mağduriyetler yaşamamanız adına Samsung marka hiçbir ürünü almayın, aldırmayın. Samsung gerçekten ama gerçekten pişmanlıktır. (Bu satırları kendisi ve aile bireyleri Samsung inverter klima, Galaxy S20+ ve Galaxy M51 akıllı telefonlar ile Q60R televizyon sahibi bir tüketici olarak yazıyorum!)