Samsung 65QN90C ölü piksel yardım.

A Çevrimdışı

Azehun

Yeni Üye
12 Haz 2022
9
37
Bence bu keyfinizi yerine getirmeli. Çözüm üretildikten sonra moralinizi bozmaya hiç gerek yok. :clap2😍

Benim dikkatimi bir şey çekti, Hep beraber Türkçe' yi unutma sözü mü verdik ne yaptık. :deli1 :yumruk

Beyfendi > Beyefendi
Deyişim > Değişim
Vallahi sorunumuzu çözsünde Beyefendi yerine beyfendi değil hanımefendi bile yazsa yanlışlıkla birşey demem :)
İnanılmaz mutluyum şuan burada olmaktan sizlerin desteğini görmekten. Dünyanın en güzel duygusu dara düştüğünü düşündüğü an destek çıkanların olması moral vermesi paha biçilemez saolun varolun hepiniz sonsuz teşekkürler.
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,318
39
Vallahi sorunumuzu çözsünde Beyefendi yerine beyfendi değil hanımefendi bile yazsa yanlışlıkla birşey demem :)
İnanılmaz mutluyum şuan burada olmaktan sizlerin desteğini görmekten. Dünyanın en güzel duygusu dara düştüğünü düşündüğü an destek çıkanların olması moral vermesi paha biçilemez saolun varolun hepiniz sonsuz teşekkürler.
Estağfurullah ne demek. Çok bir şey yapamadık, buradan ancak fikir verebiliyoruz sadece. Buradan sonrası artık tamamen şans işi, yerine gelecek olan tv'de de sorun çıkarsa sakın moralinizi bozmayın, sağlam olanı gelene kadar değiştirmeye devam. 40.000'in üzerinde para verdiniz, en mükemmelini almak hakkınız.
 
D Çevrimdışı

dogac13

Yeni Üye
16 Mar 2023
19
24
Hocam probleminizin çözülmesine sevindim. Bazen 4 ölü piksel altını kabul etmiyorlar. Ben şubat ayında, 23 modeller Eylül gibi çıkıyor diye 2022 model qn90b aldım, Playstation 5 için almıştım fakat karanlık sahnelerde kontrasttan kaynaklı mavi filtre gibi bir görüntü oluyor, servis gelip baktı, birkaç teknik soru sordum ve bana dedikleri şey siz bizden daha iyi biliyorsunuz ve bunu diyen arkadaş servis fişine teknik problem ile karşılaşılmamıştır yazmış. 2 haftadır Samsung ile konuşuyorum, 5 kere çözüm ekibi arayıp ürün mühendisi problem görememiştir diyor. Uzmanlar detaylı inceledi diyor fakat videodan incelemişler itiraz ediyorum hep aynı şeyler konuşuluyor. Yarın servis gelip bakacak eğer mağduriyetimi gidermezlerse tüketici hakem heyetine başvuracağım. Televizyonda problem yoksa bir ayar gözden kaçırmış olabilirim yardımcı olun diyorum ona da yanaşmıyorlar. Aynı görüntüyü monitörlerimde deniyorum problem olmazken televizyonda problem oluyor, görselleri de gönderdim hala inatlaşıyorlar. Hdr özelliğini açınca renkler soluyor yani sitenizde yazdığınız gibi bir performans yok dedim. Aldığıma alacağıma pişman oldum. Parasında değilim 60-70 bin verip yeni model de alırım, gerekirse liste fiyatını ödeyeyim iade alın diyorum ona da yanaşmıyorlar. En son kırıcsm televizyonu. Umarım yarın benim mağduriyetimi de giderirler.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,880
Hocam probleminizin çözülmesine sevindim. Bazen 4 ölü piksel altını kabul etmiyorlar. Ben şubat ayında, 23 modeller Eylül gibi çıkıyor diye 2022 model qn90b aldım, Playstation 5 için almıştım fakat karanlık sahnelerde kontrasttan kaynaklı mavi filtre gibi bir görüntü oluyor, servis gelip baktı, birkaç teknik soru sordum ve bana dedikleri şey siz bizden daha iyi biliyorsunuz ve bunu diyen arkadaş servis fişine teknik problem ile karşılaşılmamıştır yazmış. 2 haftadır Samsung ile konuşuyorum, 5 kere çözüm ekibi arayıp ürün mühendisi problem görememiştir diyor. Uzmanlar detaylı inceledi diyor fakat videodan incelemişler itiraz ediyorum hep aynı şeyler konuşuluyor. Yarın servis gelip bakacak eğer mağduriyetimi gidermezlerse tüketici hakem heyetine başvuracağım. Televizyonda problem yoksa bir ayar gözden kaçırmış olabilirim yardımcı olun diyorum ona da yanaşmıyorlar. Aynı görüntüyü monitörlerimde deniyorum problem olmazken televizyonda problem oluyor, görselleri de gönderdim hala inatlaşıyorlar. Hdr özelliğini açınca renkler soluyor yani sitenizde yazdığınız gibi bir performans yok dedim. Aldığıma alacağıma pişman oldum. Parasında değilim 60-70 bin verip yeni model de alırım, gerekirse liste fiyatını ödeyeyim iade alın diyorum ona da yanaşmıyorlar. En son kırıcsm televizyonu. Umarım yarın benim mağduriyetimi de giderirler.
Açıkçası sizin durumunuzda iş THH vasıtasıyla da olsa çözülmek zorunda gibi geliyor bana. Çünkü görüntüdeki fark bariz ve açıkçası sizin sahip olduğunuz cihaza özgü bir durum gibi duruyor. O yüzden sizde içinizi ferah tutun. Bazen firmaların yaklaşımları, bazen de firma içindeki farklı divizyonların yaklaşımları farklı olabiliyor.
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,318
39
Hocam probleminizin çözülmesine sevindim. Bazen 4 ölü piksel altını kabul etmiyorlar. Ben şubat ayında, 23 modeller Eylül gibi çıkıyor diye 2022 model qn90b aldım, Playstation 5 için almıştım fakat karanlık sahnelerde kontrasttan kaynaklı mavi filtre gibi bir görüntü oluyor, servis gelip baktı, birkaç teknik soru sordum ve bana dedikleri şey siz bizden daha iyi biliyorsunuz ve bunu diyen arkadaş servis fişine teknik problem ile karşılaşılmamıştır yazmış. 2 haftadır Samsung ile konuşuyorum, 5 kere çözüm ekibi arayıp ürün mühendisi problem görememiştir diyor. Uzmanlar detaylı inceledi diyor fakat videodan incelemişler itiraz ediyorum hep aynı şeyler konuşuluyor. Yarın servis gelip bakacak eğer mağduriyetimi gidermezlerse tüketici hakem heyetine başvuracağım. Televizyonda problem yoksa bir ayar gözden kaçırmış olabilirim yardımcı olun diyorum ona da yanaşmıyorlar. Aynı görüntüyü monitörlerimde deniyorum problem olmazken televizyonda problem oluyor, görselleri de gönderdim hala inatlaşıyorlar. Hdr özelliğini açınca renkler soluyor yani sitenizde yazdığınız gibi bir performans yok dedim. Aldığıma alacağıma pişman oldum. Parasında değilim 60-70 bin verip yeni model de alırım, gerekirse liste fiyatını ödeyeyim iade alın diyorum ona da yanaşmıyorlar. En son kırıcsm televizyonu. Umarım yarın benim mağduriyetimi de giderirler.
Hocam sizde yabancı dil var mı ? Size birkaç mail adresi versem mail atmayı düşünür müsünüz ?
 
D Çevrimdışı

dogac13

Yeni Üye
16 Mar 2023
19
24
Açıkçası sizin durumunuzda iş THH vasıtasıyla da olsa çözülmek zorunda gibi geliyor bana. Çünkü görüntüdeki fark bariz ve açıkçası sizin sahip olduğunuz cihaza özgü bir durum gibi duruyor. O yüzden sizde içinizi ferah tutun. Bazen firmaların yaklaşımları, bazen de firma içindeki farklı divizyonların yaklaşımları farklı olabiliyor.
Hocam QN90B mağduriyeti olarak forumda aratırsanız konuya yüklediğim görselleri görüp durumun vahametini daha iyi anlayabilirsiniz. 2 haftadır uğraşıyorum, sadece son 2 günde 5 saat Samsung ile görüştüm bir türlü kabullenmiyorlar. Samurai Unforgotten sağolsun birkaç mail adresi paylaştı onlara mail attım ayrıca Twitter üzerinden yazdım. Yarın servis gelecek tekrardan bakalım.
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,880
Hocam QN90B mağduriyeti olarak forumda aratırsanız konuya yüklediğim görselleri görüp durumun vahametini daha iyi anlayabilirsiniz. 2 haftadır uğraşıyorum, sadece son 2 günde 5 saat Samsung ile görüştüm bir türlü kabullenmiyorlar. Samurai Unforgotten sağolsun birkaç mail adresi paylaştı onlara mail attım ayrıca Twitter üzerinden yazdım. Yarın servis gelecek tekrardan bakalım.
Konunuzu biliyorum. O yüzden bu cevabı yazdım. :ok
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,449
Cihaz değişim olur olmadı. Güzel bir dilekçe hazırlar T.H.H başvurunuzu yapar değişimi yaptırırsınız.

Dikkat etmeniz gereken noktalar
Onarım işlemi yada ücret iadesi yapacağız derlerse kesinlikle KABUL ETMEYİN.
 
theozan Çevrimdışı

theozan 

Aktif Üye
13 Ocak 2020
142
35
Qn90c modeli niye alırsınız bilmem. Qn95c 1344 yerel karartma bölgesi ile oled'e yakın siyah performansi ve müthiş parlaklık yeni nesil işlemci ile bir kaç aya gelicek. Geçen seneki qn90b modeli bile bu seneki qn90c den daha parlak. Qn90c karartma bölgesi ise 504 dur. O kadar para veriyorsunuz verin 3 5 kuruş daha fazla alın en iyisini..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt