SAMSUNG 65Q70B (Panel Değişimi Yapıldı Ancak.) Üstadlar içeri lütfen.

B Çevrimdışı

beyaz_01

Yeni Üye
3 Nis 2020
4
43
Cümleten Selamın aleyküm.

20 aydır severek kullandığım Samsung 65Q70B model televizyonumda ekranda kahverengi/sarı yanık gibi iz oluştuğu için garanti kapsamında Samsung servisi aldı Ankara'ya gönderildi (20-22 gün sürdü) Led barlar stokta olmadığı için PANEL DEĞİŞİMİ yapılacağı söylendi tv tekrardan Adana'ya gönderildi buradaki servis paneli değiştirmiş, dün de evime gelip montajı yaptılar acele acele.

Sorun: Tv kanallarında / resim gösterimlerinde / Renk testlerinde ana renklerde sorun görünmüyor. Ancak Televizyondaki Menü de ve Youtube 'da gözlemlediğim Gri'den Siyaha geçiş Gamutunun %85-90-95 oranlarında Ekranın özellikle Soldan sağa doğru yaklaşık 10 santimetre genişliğinde yukardan aşağıya doğru Kalın 10cm Çizgileri çubukları gözlemleyebiliyorum (Zebra çizgileri gibi). Servis gittiğinde bunu gözlemleyebildim.
Giden arızalı panelin Renkleri daha canlı ve güzeldi hiç bir ayar yapmadığım halde (Sadece dinamik mod), Dün değiştirdikleri Sıfır panelde ilk kurulumda ekranın tamamında sanki puslu bir perde varmış gibiydi, Servis elemanına söyleyince ince renk ayarı yapmaya kalktı ama eski panelimin netliğini ve canlılığını yakalayamadı.

Eylül 25 de Garantim doluyor sizce bu ekrandaki çizgilerden dolayı tekrar değişim talebinde bulunmalımıyım ? Yada bu problemin izahı yada ismi nedir ?

Problemin gösterildiği resimler ve Youtube videosunu aşağıya Ekliyorum, Lütfen yorumlarını eksik etmeyin. :bye




004d44f302c0c1f19.png


410bb9645fbdb0b39.png


1d57f4168c25e4d6e.png


3851836e0f66c880e.png
 
W Çevrimdışı

Winston

Moderatör
4 Haz 2021
1,865
Evet değişim talep edin. Servisle ve genel merkezle de bildirin. Burada anlattığımız gibi ve resimlerinde verirsiniz. Sonuç vermezlerse tüketici hakem heyetine gidersiniz. Özensiz bir değişim ve orjinal olmayan bir yan sanayi parçasıyla değişim yapılmış gibi
 
B Çevrimdışı

beyaz_01

Yeni Üye
3 Nis 2020
4
43
Evet değişim talep edin. Servisle ve genel merkezle de bildirin. Burada anlattığımız gibi ve resimlerinde verirsiniz. Sonuç vermezlerse tüketici hakem heyetine gidersiniz. Özensiz bir değişim ve orjinal olmayan bir yan sanayi parçasıyla değişim yapılmış gibi

Resmen aklımı okudunuz, ilk gördüğümde orjinal olmadığını ben de düşünmüştüm. Şimdi sorsak Samsung'a orjinal harici ürün takmıyoruz derler.

Hocam değerli ve yol gösterici yorumun için teşekkür ederim. Söylemiş olduğunuz gibi değişim talep edeceğim yine 20 gün bekletecekler muhtemelen ancak başka çarem yok.
 
B Çevrimdışı

beyaz_01

Yeni Üye
3 Nis 2020
4
43
Evet değişim talep edin. Servisle ve genel merkezle de bildirin. Burada anlattığımız gibi ve resimlerinde verirsiniz. Sonuç vermezlerse tüketici hakem heyetine gidersiniz. Özensiz bir değişim ve orjinal olmayan bir yan sanayi parçasıyla değişim yapılmış gibi
Tekrardan selamınaleyküm

Hocam bugün servis geldi klasik testleri yaptı, ısrarla gri'nin %85-%100 aralığında bu çubuklar dememe rağmen sıradan renk ve video testleri yaptı sorun yok dedi. Youtube'dan Tekdüzelik ve Gri Tonlama Testi - TV'nizde Yanma ve Şeritlenme olup olmadığını kontrol edin testini açtım gösterdim, Samsung youtube'daki testleri dikkate almaz benim yapmış olduğum testler geçerlidir dedi.
Tv yayınlarında bu gri tonu sürekli ekranda göremiyoruz yayın akıp gidiyor grinin bu tonunda resim yükle usbden yada telefondan aktar yada yaptığın testte bu orandaki gri tonunu aç gözlemleyelim dedim, yine klasik sözler söyledi prosedür felan..vs.

Yarın tüketici hakem heyetine başvurmayı düşünüyorum, sizce bu gözlemlediğiniz problemin sebebi nedir ? İsmi ne diye geçiyor acaba ?
 
W Çevrimdışı

Winston

Moderatör
4 Haz 2021
1,865
Üsteki gri tonlarda resimleri ekle başvuruyu öyle yap. Buraya yazdığın gibi .
Biri adam öldürmüş. O adama diyorsun ki yani cinayeti işleyen adama cinayeti çöz diyorsun. Samsung yaptığı bu. Hakem heyetine güzelce başvurun buraya yazdığın gibi resimlerle birlikte.
 
Geri
Üst Alt