Samsung 65bu8500 tv aldım / Toz ve Bulutlanma Çıktı / Değişim Onaylandı.

R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
432
Merhaba uzun zaman sonra ilk defa yeni bir tv aldım Samsung 65bu8500 servis televizyonu kurmaya geldiğinde ilk olarak neleri kontrol etmeliyim nasıl testler yapmalıyım bu konuda yardımcı olabilir misiniz.
Şimdiden teşekkür ederim.
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
432
Tekrar Merhaba 12 Ağustos gece sipariş verdiğim Samsung 65Bu8500 TV'yi 18 Ağustosta mağazadan teslim aldım 19 Ağustosta servis gelip kurulumunu yaptı bu model karma panel olduğu için mediamarkt çalışanına sorduğumda genelde va panel geliyor ips çıkmıyor demişti bana ürün depodan geldiği için değiştirme şansımda yoktu kurulum servis elemanına sorduğumda net bir cevap veremedi ips panel dedi ben ekrana vurduğumda ışık yaymasından dolayı bu va panel diyince oda emin olamadı ben piksel testi yap demesem sanırım yapmayacaktı rica minnet yalandan bir test yaptı ekranda bir toz tanesi var dedi ama camda değil perdenin içinde dedi sağ orta kısımda kalıyor (fotolarını ekliyorum) gündüz tvden bir şey fark edilmiyor tabi siyah hariç bütün renklerde gözüküyor onun dışında başka bir sorun yok dedi ölü piksel en az 5 tane ve birbirine yakın olursa değişim olur dedi canlı piksel 1 tane bile olması yeterli dedi. bende akşam karanlıkta tekrar kontrol edeceğim dedim servis gitti.

sizce bu toz mu değişim yapmama gerek var mı yoksa servise giderse temizleyip öylemi gönderirler yoksa daha kötüsümü gelir bilemiyorum şu an.

Tam panel bilgisini nasıl öğrenebilirim?

Adem Helvacı Adem Helvacı F fikoloji İlteriş Yılmaz İlteriş Yılmaz W Winston


02c4147cc2bb553669.jpg
0333accc766cc6d44a.jpg
05.jpg
06.jpg
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Tekrar Merhaba 12 Ağustos gece sipariş verdiğim Samsung 65Bu8500 TV'yi 18 Ağustosta mağazadan teslim aldım 19 Ağustosta servis gelip kurulumunu yaptı bu model karma panel olduğu için mediamarkt çalışanına sorduğumda genelde va panel geliyor ips çıkmıyor demişti bana ürün depodan geldiği için değiştirme şansımda yoktu kurulum servis elemanına sorduğumda net bir cevap veremedi ips panel dedi ben ekrana vurduğumda ışık yaymasından dolayı bu va panel diyince oda emin olamadı ben piksel testi yap demesem sanırım yapmayacaktı rica minnet yalandan bir test yaptı ekranda bir toz tanesi var dedi ama camda değil perdenin içinde dedi sağ orta kısımda kalıyor (fotolarını ekliyorum) gündüz tvden bir şey fark edilmiyor tabi siyah hariç bütün renklerde gözüküyor onun dışında başka bir sorun yok dedi ölü piksel en az 5 tane ve birbirine yakın olursa değişim olur dedi canlı piksel 1 tane bile olması yeterli dedi. bende akşam karanlıkta tekrar kontrol edeceğim dedim servis gitti.

sizce bu toz mu değişim yapmama gerek var mı yoksa servise giderse temizleyip öylemi gönderirler yoksa daha kötüsümü gelir bilemiyorum şu an.

Tam panel bilgisini nasıl öğrenebilirim?

Adem Helvacı Adem Helvacı F fikoloji İlteriş Yılmaz İlteriş Yılmaz W Winston


02c4147cc2bb553669.jpg
0333accc766cc6d44a.jpg
05.jpg
06.jpg
Apnel bilgisini bilmiyorum ama ayıplı mal statüsünde seçimlik hakkınız var, onarım isteyebilirsiniz, panel değişimi isteyebilirsiniz, değişim isteyebilirsiniz. Ama bir sonraki geleceğin kusursuz olacağının garantisi yok
 
W Çevrimdışı

Winston

Moderatör
4 Haz 2021
1,898
Tekrar Merhaba 12 Ağustos gece sipariş verdiğim Samsung 65Bu8500 TV'yi 18 Ağustosta mağazadan teslim aldım 19 Ağustosta servis gelip kurulumunu yaptı bu model karma panel olduğu için mediamarkt çalışanına sorduğumda genelde va panel geliyor ips çıkmıyor demişti bana ürün depodan geldiği için değiştirme şansımda yoktu kurulum servis elemanına sorduğumda net bir cevap veremedi ips panel dedi ben ekrana vurduğumda ışık yaymasından dolayı bu va panel diyince oda emin olamadı ben piksel testi yap demesem sanırım yapmayacaktı rica minnet yalandan bir test yaptı ekranda bir toz tanesi var dedi ama camda değil perdenin içinde dedi sağ orta kısımda kalıyor (fotolarını ekliyorum) gündüz tvden bir şey fark edilmiyor tabi siyah hariç bütün renklerde gözüküyor onun dışında başka bir sorun yok dedi ölü piksel en az 5 tane ve birbirine yakın olursa değişim olur dedi canlı piksel 1 tane bile olması yeterli dedi. bende akşam karanlıkta tekrar kontrol edeceğim dedim servis gitti.

sizce bu toz mu değişim yapmama gerek var mı yoksa servise giderse temizleyip öylemi gönderirler yoksa daha kötüsümü gelir bilemiyorum şu an.

Tam panel bilgisini nasıl öğrenebilirim?

Adem Helvacı Adem Helvacı F fikoloji İlteriş Yılmaz İlteriş Yılmaz W Winston


02c4147cc2bb553669.jpg
0333accc766cc6d44a.jpg
05.jpg
06.jpg
Servis menüsünden öğrenirsin.
Şimdiye kadar gelen 65 inç ler Va panel gözüküyor. SDP ve hkc çıkıyor. Sonra ne olur bilemem. Çünkü 60a geçen yılın modelinde 1 yıl boyunca tüm Va üreticilerin panelini koymuştu.
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
432
Servis menüsünden öğrenirsin.
Şimdiye kadar gelen 65 inç ler Va panel gözüküyor. SDP ve hkc çıkıyor. Sonra ne olur bilemem. Çünkü 60a geçen yılın modelinde 1 yıl boyunca tüm Va üreticilerin panelini koymuştu.
akşam detaylı bakacağım servis menüsüne toz hakkında ne düşünüyorsun üstad.
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
432
Bence değişim talep et. İçinde toz var mı demiş. Öyle şey mi olur. Allah'ın aşkına. Raporunu tutar alır götürür. Yenisi gelir.

normalde öyle olması lazım ama o süreç bence o kadar hızlı ve kolay olmayacak gibi F fikoloji nin dediği gibi bir sonraki geleceğin kusursuz olacağının garantisi yok bu şekilde rahatsız etmedi henüz ama kararsızım.
 
W Çevrimdışı

Winston

Moderatör
4 Haz 2021
1,898
normalde öyle olması lazım ama o süreç bence o kadar hızlı ve kolay olmayacak gibi F fikoloji nin dediği gibi bir sonraki geleceğin kusursuz olacağının garantisi yok bu şekilde rahatsız etmedi henüz ama kararsızım.
Sen bilirsin. Büyük ekran olsun yada fark etmez. Hiçbir zaman ürünü alipta kendin götürme. Ev kadar olan süreci satıcı yapmalı. Sen ürünü satın aldığında servis kurulumu yapar çalışır ve sorunsuz şekilde teslim eder. Üretici ile Satan'ın sorumluk alanına müşteri girmemeli. TV alımında buna dikkat edersin bundan sonra
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
normalde öyle olması lazım ama o süreç bence o kadar hızlı ve kolay olmayacak gibi F fikoloji nin dediği gibi bir sonraki geleceğin kusursuz olacağının garantisi yok bu şekilde rahatsız etmedi henüz ama kararsızım.
Dostum panelin ortasında ise rahatsız eder.
Bir de şu an ürün yeni.
İleride değiştirmen daha zor olur.
Bırak bu Samsung'un kusuru olsun, senin değil.
O yüzden sabret derim, değişim iste.
2-3 kere kusurlu ürün gelirse zaten para iadesi alırsın.
Kusurun var olduğunu bile bile kullanmanın stresini hiç çekme derim.
 
R Çevrimdışı

ridw0n 

Aktif Üye
8 Ağu 2022
432
Dostum panelin ortasında ise rahatsız eder.
Bir de şu an ürün yeni.
İleride değiştirmen daha zor olur.
Bırak bu Samsung'un kusuru olsun, senin değil.
O yüzden sabret derim, değişim iste.
2-3 kere kusurlu ürün gelirse zaten para iadesi alırsın.
Kusurun var olduğunu bile bile kullanmanın stresini hiç çekme derim.
anladım hocam ben bunu mediamarkttan aldım bu ürünü servise değişim talebi oluşturduğumda servis gelip bu ürünümü alıcak yoksa ben raporla birlikte tvyi mediamarka mı götürmem gerekiyor
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
anladım hocam ben bunu mediamarkttan aldım bu ürünü servise değişim talebi oluşturduğumda servis gelip bu ürünümü alıcak yoksa ben raporla birlikte tvyi mediamarka mı götürmem gerekiyor
Sizin götürmenize gerek yok benim bildiğim.
Servisi çağırın, ekranda leke var diyin, ürün için değişim raporu isteyin.
 
Geri
Üst Alt