Samsung 65bu8500 tv aldım / Toz ve Bulutlanma Çıktı / Değişim Onaylandı.

ridw0n

Aktif Üye
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
155
Yaş
36
Merhaba uzun zaman sonra ilk defa yeni bir tv aldım Samsung 65bu8500 servis televizyonu kurmaya geldiğinde ilk olarak neleri kontrol etmeliyim nasıl testler yapmalıyım bu konuda yardımcı olabilir misiniz.
Şimdiden teşekkür ederim.
 

ridw0n

Aktif Üye
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
155
Yaş
36
Tekrar Merhaba 12 Ağustos gece sipariş verdiğim Samsung 65Bu8500 TV'yi 18 Ağustosta mağazadan teslim aldım 19 Ağustosta servis gelip kurulumunu yaptı bu model karma panel olduğu için mediamarkt çalışanına sorduğumda genelde va panel geliyor ips çıkmıyor demişti bana ürün depodan geldiği için değiştirme şansımda yoktu kurulum servis elemanına sorduğumda net bir cevap veremedi ips panel dedi ben ekrana vurduğumda ışık yaymasından dolayı bu va panel diyince oda emin olamadı ben piksel testi yap demesem sanırım yapmayacaktı rica minnet yalandan bir test yaptı ekranda bir toz tanesi var dedi ama camda değil perdenin içinde dedi sağ orta kısımda kalıyor (fotolarını ekliyorum) gündüz tvden bir şey fark edilmiyor tabi siyah hariç bütün renklerde gözüküyor onun dışında başka bir sorun yok dedi ölü piksel en az 5 tane ve birbirine yakın olursa değişim olur dedi canlı piksel 1 tane bile olması yeterli dedi. bende akşam karanlıkta tekrar kontrol edeceğim dedim servis gitti.

sizce bu toz mu değişim yapmama gerek var mı yoksa servise giderse temizleyip öylemi gönderirler yoksa daha kötüsümü gelir bilemiyorum şu an.

Tam panel bilgisini nasıl öğrenebilirim?

Adem Helvacı @Adem Helvacı fikoloji @fikoloji İlteriş Yılmaz @İlteriş Yılmaz W @Winston


02c4147cc2bb553669.jpg
0333accc766cc6d44a.jpg
05.jpg
06.jpg
 

fikoloji 

Youtube; Vesteloji
TFC Team
Katılım
13 Eki 2018
Mesajlar
16,362
Tekrar Merhaba 12 Ağustos gece sipariş verdiğim Samsung 65Bu8500 TV'yi 18 Ağustosta mağazadan teslim aldım 19 Ağustosta servis gelip kurulumunu yaptı bu model karma panel olduğu için mediamarkt çalışanına sorduğumda genelde va panel geliyor ips çıkmıyor demişti bana ürün depodan geldiği için değiştirme şansımda yoktu kurulum servis elemanına sorduğumda net bir cevap veremedi ips panel dedi ben ekrana vurduğumda ışık yaymasından dolayı bu va panel diyince oda emin olamadı ben piksel testi yap demesem sanırım yapmayacaktı rica minnet yalandan bir test yaptı ekranda bir toz tanesi var dedi ama camda değil perdenin içinde dedi sağ orta kısımda kalıyor (fotolarını ekliyorum) gündüz tvden bir şey fark edilmiyor tabi siyah hariç bütün renklerde gözüküyor onun dışında başka bir sorun yok dedi ölü piksel en az 5 tane ve birbirine yakın olursa değişim olur dedi canlı piksel 1 tane bile olması yeterli dedi. bende akşam karanlıkta tekrar kontrol edeceğim dedim servis gitti.

sizce bu toz mu değişim yapmama gerek var mı yoksa servise giderse temizleyip öylemi gönderirler yoksa daha kötüsümü gelir bilemiyorum şu an.

Tam panel bilgisini nasıl öğrenebilirim?

Adem Helvacı @Adem Helvacı fikoloji @fikoloji İlteriş Yılmaz @İlteriş Yılmaz W @Winston


02c4147cc2bb553669.jpg
0333accc766cc6d44a.jpg
05.jpg
06.jpg
Apnel bilgisini bilmiyorum ama ayıplı mal statüsünde seçimlik hakkınız var, onarım isteyebilirsiniz, panel değişimi isteyebilirsiniz, değişim isteyebilirsiniz. Ama bir sonraki geleceğin kusursuz olacağının garantisi yok
 

Winston

Silver Üye
Katılım
4 Haz 2021
Mesajlar
638
Tekrar Merhaba 12 Ağustos gece sipariş verdiğim Samsung 65Bu8500 TV'yi 18 Ağustosta mağazadan teslim aldım 19 Ağustosta servis gelip kurulumunu yaptı bu model karma panel olduğu için mediamarkt çalışanına sorduğumda genelde va panel geliyor ips çıkmıyor demişti bana ürün depodan geldiği için değiştirme şansımda yoktu kurulum servis elemanına sorduğumda net bir cevap veremedi ips panel dedi ben ekrana vurduğumda ışık yaymasından dolayı bu va panel diyince oda emin olamadı ben piksel testi yap demesem sanırım yapmayacaktı rica minnet yalandan bir test yaptı ekranda bir toz tanesi var dedi ama camda değil perdenin içinde dedi sağ orta kısımda kalıyor (fotolarını ekliyorum) gündüz tvden bir şey fark edilmiyor tabi siyah hariç bütün renklerde gözüküyor onun dışında başka bir sorun yok dedi ölü piksel en az 5 tane ve birbirine yakın olursa değişim olur dedi canlı piksel 1 tane bile olması yeterli dedi. bende akşam karanlıkta tekrar kontrol edeceğim dedim servis gitti.

sizce bu toz mu değişim yapmama gerek var mı yoksa servise giderse temizleyip öylemi gönderirler yoksa daha kötüsümü gelir bilemiyorum şu an.

Tam panel bilgisini nasıl öğrenebilirim?

Adem Helvacı @Adem Helvacı fikoloji @fikoloji İlteriş Yılmaz @İlteriş Yılmaz W @Winston


02c4147cc2bb553669.jpg
0333accc766cc6d44a.jpg
05.jpg
06.jpg
Servis menüsünden öğrenirsin.
Şimdiye kadar gelen 65 inç ler Va panel gözüküyor. SDP ve hkc çıkıyor. Sonra ne olur bilemem. Çünkü 60a geçen yılın modelinde 1 yıl boyunca tüm Va üreticilerin panelini koymuştu.
 

ridw0n

Aktif Üye
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
155
Yaş
36
Servis menüsünden öğrenirsin.
Şimdiye kadar gelen 65 inç ler Va panel gözüküyor. SDP ve hkc çıkıyor. Sonra ne olur bilemem. Çünkü 60a geçen yılın modelinde 1 yıl boyunca tüm Va üreticilerin panelini koymuştu.
akşam detaylı bakacağım servis menüsüne toz hakkında ne düşünüyorsun üstad.
 

ridw0n

Aktif Üye
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
155
Yaş
36
Bence değişim talep et. İçinde toz var mı demiş. Öyle şey mi olur. Allah'ın aşkına. Raporunu tutar alır götürür. Yenisi gelir.

normalde öyle olması lazım ama o süreç bence o kadar hızlı ve kolay olmayacak gibi fikoloji @fikoloji nin dediği gibi bir sonraki geleceğin kusursuz olacağının garantisi yok bu şekilde rahatsız etmedi henüz ama kararsızım.
 

Winston

Silver Üye
Katılım
4 Haz 2021
Mesajlar
638
normalde öyle olması lazım ama o süreç bence o kadar hızlı ve kolay olmayacak gibi fikoloji @fikoloji nin dediği gibi bir sonraki geleceğin kusursuz olacağının garantisi yok bu şekilde rahatsız etmedi henüz ama kararsızım.
Sen bilirsin. Büyük ekran olsun yada fark etmez. Hiçbir zaman ürünü alipta kendin götürme. Ev kadar olan süreci satıcı yapmalı. Sen ürünü satın aldığında servis kurulumu yapar çalışır ve sorunsuz şekilde teslim eder. Üretici ile Satan'ın sorumluk alanına müşteri girmemeli. TV alımında buna dikkat edersin bundan sonra
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Süper Moderatör
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
19,472
normalde öyle olması lazım ama o süreç bence o kadar hızlı ve kolay olmayacak gibi fikoloji @fikoloji nin dediği gibi bir sonraki geleceğin kusursuz olacağının garantisi yok bu şekilde rahatsız etmedi henüz ama kararsızım.
Dostum panelin ortasında ise rahatsız eder.
Bir de şu an ürün yeni.
İleride değiştirmen daha zor olur.
Bırak bu Samsung'un kusuru olsun, senin değil.
O yüzden sabret derim, değişim iste.
2-3 kere kusurlu ürün gelirse zaten para iadesi alırsın.
Kusurun var olduğunu bile bile kullanmanın stresini hiç çekme derim.
 

ridw0n

Aktif Üye
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
155
Yaş
36
Dostum panelin ortasında ise rahatsız eder.
Bir de şu an ürün yeni.
İleride değiştirmen daha zor olur.
Bırak bu Samsung'un kusuru olsun, senin değil.
O yüzden sabret derim, değişim iste.
2-3 kere kusurlu ürün gelirse zaten para iadesi alırsın.
Kusurun var olduğunu bile bile kullanmanın stresini hiç çekme derim.
anladım hocam ben bunu mediamarkttan aldım bu ürünü servise değişim talebi oluşturduğumda servis gelip bu ürünümü alıcak yoksa ben raporla birlikte tvyi mediamarka mı götürmem gerekiyor
 

Umut Barış 

Sadece Forum
Süper Moderatör
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
19,472
anladım hocam ben bunu mediamarkttan aldım bu ürünü servise değişim talebi oluşturduğumda servis gelip bu ürünümü alıcak yoksa ben raporla birlikte tvyi mediamarka mı götürmem gerekiyor
Sizin götürmenize gerek yok benim bildiğim.
Servisi çağırın, ekranda leke var diyin, ürün için değişim raporu isteyin.