Sagem Dect Telefon Tamirleri nerede yapılıyor bilen varmı?

Serinsu

Yasaklı Üye
10 Ara 2019
114
28
42
Bilen kullanan arkadaşlar...

2 el
cd 240 dect telefon aldım ekranda gidip gelen WARNİNG yazıyor nesi var anlamadım düzeltemedim. Resetleme yapılırmı

Philips Dect Telefon CD240 resetleme nasıl yapılır bilen varmı?






Warnıng sorunun çözümü nedir bilen varmı?
teraspy @teraspy Umut Barış @Umut Barış Domestos @Domestos D @denysmih6
 
Son düzenleme:

denysmih6

Aktif Üye
6 Ara 2019
85
18
Bilen kullanan arkadaşlar...

2 el
cd 240 dect telefon aldım ekranda gidip gelen WARNİNG yazıyor nesi var anlamadım düzeltemedim. Resetleme yapılırmı

Philips Dect Telefon CD240 resetleme nasıl yapılır bilen varmı?






Warnıng sorunun çözümü nedir bilen varmı?
teraspy @teraspy Umut Barış @Umut Barış Domestos @Domestos D @denysmih6
pil boş hatası olabilir piller boş ise çalışmaz hata verir pilleri yenile
 

Serinsu

Yasaklı Üye
10 Ara 2019
114
28
42
Hiç bilgim yok ama tuşlara uzun basarak deneme yanılma yapabilirsin.

Kullanım klavuzunu netten bulabilirsin.
İndirdim kılavuzda warnıng konusu bulamadım

pil boş hatası olabilir piller boş ise çalışmaz hata verir pilleri yenile
Aklıma gelen bu, ancak ekranda dolu gözüküyor.
:alala
pil normal değil,şarjlı ahizeyi takınca kendisi şarj oluyor.
Şarjlı pillerin şarj olmadığı olurmu 🤔 hiç bilmiyorum.
Şarj pillerin ömrü bittiyse şarj olmuyorsa belki dediğin gibi.
Nasıl anlaşılır bu
 
Son düzenleme:

denysmih6

Aktif Üye
6 Ara 2019
85
18
İndirdim yapamadım



Aklıma gelen bu, ancak ekranda dolu gözüküyor.
pil normal değil,şarjlı ahizeyi takınca kendisi şarj oluyor.
Şarjlı pillerin şarj olmadığı olurmu 🤔 hiç bilmiyorum.
hocam pil dolu gözükse bile bozuk oluyor amperi düşük yani telefonu çalıştırmaya yetmiyor benim telsiz telefon'dan çevir sesi gelmiyordu pil dolu gösteriyordu pil değiştim çevir sesi geldi senin piller eskidir pil değiştir
 

Serinsu

Yasaklı Üye
10 Ara 2019
114
28
42
hocam pil dolu gözükse bile bozuk oluyor amperi düşük yani telefonu çalıştırmaya yetmiyor benim telsiz telefon'dan çevir sesi gelmiyordu pil dolu gösteriyordu pil değiştim çevir sesi geldi senin piller eskidir pil değiştir
Birde şu var
Tuşlar basmıyor sürekli WARNING yanıp sönüyor
Tuşlara basıp warnıngden çıkmaya çalıştım olmadı
Pilden dolayı tuşların basmadığı olurmu🤔
Pil çalışmasa bile tuşların basması gerekmi🤔
Mesajınız Birleştirildi:

Ürünü 2 el aldım birde pile para gitcek of of
 

denysmih6

Aktif Üye
6 Ara 2019
85
18
güç yok hata veriyor tel pil yetersiz olduğu için kitliyor kendini cihaz çalışır vaziyete iken resmini at tuş kilidi aktif ise yıldıza basılı tut açılır
Mesajınız Birleştirildi:

pil hatasıymış telefon kendini normal şekilde kendini başlatamıyormuş
Uyarı
Piller, pil
ilk kez, INITIAL kelimesi
görüntülenir. Birim
nedeniyle normal şekilde başlayamama
Düşük pil. Ahizenizi şarj edin
birkaç dakika önce normal olarak başlayabilir
 
Son düzenleme:

Serinsu

Yasaklı Üye
10 Ara 2019
114
28
42
Fişi takmadan önce çalışmıyordu
Fişi takıp ahizeyi koyunca evet ilk önce INITAL kelimesi çıktı
Ardından WARNING yazdı.
2 saaat civar takılı kaldı birde yerde denemek için takımı aldım yanıma:alala
çalışan ahizeyi yolda giderken bakayım dedim çalışmadı.:bilmiyom
2 saat civar boyunca sarj oluyordu yuvasında ilginç normalde ahizeyi kaldırsan 2 saat boyunca ahizeyi yerine takmasanda çalışması lazım :alala

 

denysmih6

Aktif Üye
6 Ara 2019
85
18
aynı sorun başkasında da olmuş pilleri çıkarmış 10 dk sonra yeniden takmış düzelmiş ama yine aynı hatayı vermiş cihaz servis pilleri değiştir demiş piller değişince sorun ortadan kalkmış pil arızası pilleri değiştir bu kadar basit link verdim

Mesajınız Birleştirildi:

piller yenimi eskimi bilgin varmı pillerin durumuyla ilgili yoksa cihazı alırken cihazda takılı olan piller mi?
 

denysmih6

Aktif Üye
6 Ara 2019
85
18
Adı üstünde şarjlı bitince sarj ediliyor biliyom.? :alala
Daha önce sarjlı pil kullandımmı bilmem.
Normal pil gibi bitince atılmıyor sarja takılıyor değilmi:alala
Neyse yinede yenisini alayım
arkadaşım sarjlı pil ama kardeşim sen bikere alıp ömür boyu çalışacak hesabı yapıyorsun evet atmıyorsun ama onunda ömrü var 1sene 2sene gider sonra atıp yenisini takarsın 😃
 
Üst Alt