Adem Helvacı
Süper Üye
- 17 Şub 2017
- 24,294
- 51
Baktım ki bu TCL ve XİAOMİ ile ilgili sorular ve neden incelemediğime dair yoğun mesajlar geliyor, O halde bir açıklama yapmak şart olmuş
Tam olarak Çin işi servis hizmeti veriyorlar hocam.
Rüstemler kezbanlar şebnemler Hasan Osman Nuriler için müstakil yetkili servis hizmeti verecek olsalar, rekabetçi piyasada ayakta kalamazlar... Hülasa, global piyasada bu piyasanın gittiği yön bu maalesef.
Artık, satış sonrası hizmet de zamanla tarih olacak, tamir yerine "şu kadar fark ver yerine şu modeli verelim" işine dönecektir.
2014-2015 sezonunda Yaşar Ünv hocaları ile Vestel müdürleri bizim bir eğitim toplantımıza katıldılar.Yetkili servis çalıştırma maliyeti ürün geri dönüşümü yenisinin verilmesi maliyet farkını geçtiğinde olacak olan o
Servisler tamamen kapanmayabilir ama bir iki çalışanı geri dönüşüm yada değişim noktaları gibi farklı bir isimle hizmet vermeye devam edebilir
Garanti içinde değişim yoksa ver farkı al yenisini
Adem Helvacı hocam Ahmet Nazif Bey sizin gibi donanimli kreatif bir insanin kaybedilmesine nasil izin verdi ki Aklim almiyor2014-2015 sezonunda Yaşar Ünv hocaları ile Vestel müdürleri bizim bir eğitim toplantımıza katıldılar.
herkesten proje üretmelerini istediler katılımcı karakterlerimizi görmek istemişler vs.
Benim projem neydi biliyormusunuz?
Bütün yetkili servisleri kapatın
Bütün yetkili bayilerin yanına birer DEĞİŞİM BÜROSU açın
Yetkili bayiler sattıkları malın montajından kendileri sorumlu olsun ancak montaj personeli eğitimini VESTEL den alsın.
Amanın bir itirazlar, bir veryansınlar bla bla
Dedim ki ''Mevcut düzeninizin aslında bundan bir farkı yok. VESTEL özelinde zaten bir yerlerde tanıdığı olan, sosyal mecrada tag açan, müşteri hizmetlerine bağırıp çağıran, bayiyi araya sokan herkes malına değişim yaptırıyor. Yetkili servisler montaj ve değişim dışında bir şey yapmıyor bu durumda servisleri zaten yük olarak gördüğünüze göre üstünüzden büyük bir yük de atmış olursunuz. Onarım faaliyetlerini de merkeze çekin olsun bitsin''
Tabi o koca koca 3-5 Ünv okumuş deha müdürlerimizin yanında biz garip cahillerin sözünün kıymetinin olmaması gayet normal.
Günümüz Türkiye'sinde ise servis anlayışının geldiği nokta ne yazık ki bu işte..
İş Ahmet beye gitmemiştir bile... Gitse de, doğru bilgilerle gitmemiştir... Ayrıca, hiyerarşik bir sistemde, Adem Helvacı gibi insanlar kabul görmez.Adem Helvacı hocam Ahmet Nazif Bey sizin gibi donanimli kreatif bir insanin kaybedilmesine nasil izin verdi ki Aklim almiyor
Ahmet bey kendisinden habersiz neler döndüğünü bilse topunun köküne kibrit suyu döker bu müdür tayfasının da, Bir de onun yerine koyup kendimizi düşünelim, Zorlu tekstil, Zorlu Enerji, Zorlu Yatırım, Vestel vs vs hangi birisinden giden hangi şikayetleri dinlesin de hangi kilimcinin köroğlu kime küsüp istifa etmiş onu düşünsün.Adem Helvacı hocam Ahmet Nazif Bey sizin gibi donanimli kreatif bir insanin kaybedilmesine nasil izin verdi ki Aklim almiyor
Öyle düzenlerin içinde olsam, ben de kendimi kabul etmem hocam. Bakmayın burada iyiyiz hoşuz da normalde pek çekilir adam değilim. Allah eşime peygamber sabrı vermişİş Ahmet beye gitmemiştir bile... Gitse de, doğru bilgilerle gitmemiştir... Ayrıca, hiyerarşik bir sistemde, Adem Helvacı gibi insanlar kabul görmez.
Geri dönmeyin de bence eskiden iclerinden biri olarak neler dondugunu bir maille anlatin Direk kendi okudugu bir hesabi mutlaka vardir diye dusunuyorum.Ahmet bey kendisinden habersiz neler döndüğünü bilse topunun köküne kibrit suyu döker bu müdür tayfasının da, Bir de onun yerine koyup kendimizi düşünelim, Zorlu tekstil, Zorlu Enerji, Zorlu Yatırım, Vestel vs vs hangi birisinden giden hangi şikayetleri dinlesin de hangi kilimcinin köroğlu kime küsüp istifa etmiş onu düşünsün.
İlk başlar ben de aslında ''Ben Vestell'i kaybettim, Vestel beni kaybetti'' diye düşünüyordum lakin ukalalık olmasın aradan 2-3 yıl geçip de farklı kulvarlarda da dünyaya açılabilince anladım ki istifam ile ben çok şey kazanmışım, Vestel harbiden beni kaybetmiş.
Yalan değil, 15 yıla yakın aynı kurumda çalışınca ilk senem çok çok zor geçti, ağırıma giden çok şey oldu, pişman da oldum istifa ettiğime, açık açık itiraf edeyim. Lakin gerçekten zaman geçtikçe çok çok iyi anladım yaptığım hareketin de, verdiğim kararın da ne derece doğru olduğunu.
Bakın hepinizin huzurunda yazıyorum. Bu gün VESTEL bana gelse dese ki ''hata etmişiz, aynı koşullarla geri dön, tazminat da ödeyelim'' Allah şahit ki dönersem namert evladıyım.
Sabah 7 de uyanıp ''Bu gün hangi personel hangi bahane ile işe gelmeyecek ve onun yerine kimi bulurum acaba?'' diye güne başlayıp, Bütün gün cahil cühela bir sürü amir memur tayfası ile uğraşıp, Şımarık ve şeref yoksunu bayi kaprisi çekip, HER GÜN evine gece 12, 01:00 de gitmenin derdini çekmek yerine artık sabah 09:30 da iş yerimin kapısından girip, çiçeklerimle konuşup (Bir videom var öyle kamerada denk geldim ) canım isterse çalışıp istemezse çalışmadığım, Akşamüstü saat 17:00 sularında ''Hatun bu günlük yeter mi?'' diyerek işten çıkıp kordona gün batımını izlemeye gitmenin verdiği keyfi bırakıp, Lanet yetkili servisliğe geri dönmeyi kim ister Allah aşkına
O yüzden boşver azizim, Ahmet bey kendi yerinde, ben kendi yerimde kalayım biz böyle mutluyuz
İnanın, yüzyüze kendi evinde sohbet etmişliğim var kendisi ile, Daha önce anılarımda yazdım bi kere, Emrinde binlerce mühendis olan bu adam, evinin klima sorunu ile ilgili, benim fikrimi istemişti çok mutlu olmuştum. Bazı bilgileri o sırada aktarmıştım ilgileneceğini de belirtmişti ancak Domestos güzel yazmış, bu adamın etrafında bin kişi var bilgi aktaran. Kimbilir neler söyleyip de rotayı istedikleri yöne çevirmişlerdirGeri dönmeyin de bence eskiden iclerinden biri olarak neler dondugunu bir maille anlatin Direk kendi okudugu bir hesabi mutlaka vardir diye dusunuyorum.
Hangi yetkili servistesin sen bakayımBende bırakacağım patron bırakmıyor.iki gündür panel kendiliğinden kırıldı iddiasında bulunan müşteri ile uğraşıyorum.teknik destek olumsuz dönüşü yaptı.mim numarası nı veriyorum.ısrarla dükkanı arıyor. Özel servisi olan arkadaşlar gel beraber çalışalım diyor.ulan nereden girdim yetkili servise diye hayıflanıyorum . zor iş servis de çalışmak