Geçen hafta oğluma karne hediyesi olarak Reeder satış bayisinden Apollo Max Bluetooth kulaklık aldık. Kutuyu kendisi açsın istedim. Kulaklık sağlık açısından kişiye özel bir üründür, güvenlik bantlarını kendimiz açmalıyız diye düşündüm. Almadan önce kapalı kutu varsa alalım yoksa almayacağız dedik, var dediler dolaptan bir kutu çıkarıp çantaya koydular ve oğluma uzattılar. Ben de ödemesini yaptım, 5dk sonra bir baktım ki ürünün güvenlik bantları kesilmiş, itiraz ettim orada jelatinli kapalı kutu farklı renk bir tane vardı, renk ten fedakarlık edelim bunu verin dedim. Olurdu olmazdı Mağaza müdürü geldi, müşteri memnuniyeti için değiştirme yapalım bilmem kaç numaralı kanuna göre elektrik li üründe iade olmuyor filan dedi. Neyse sonuçta hatasını anladılar ve değiştirelim dediler.
Değişim talebi oluşturuldu. Yetkili birisi ile onay için telefonda konuştular, müşteri kapalı kutu istiyor, bize gelen gelen ürünlerin bantları kesik, ama bunlarda sıfır ürün sağlam fakat müşteri memnuniyeti için değişim talebi oluşturduk dediler. Yetkili kişiler onay vermedi, ben telefonu aldım durumu anlattım almadan önce bakmanız gerekirdi dedi yetkili kişi, satış elemanı arkadaşın gözünden kaçmış dedim. 2 saat mağazada ve civarında bekledik. Onay vermemişler. Kendi personelinin hatasını düzeltmeye yetkisi yok, yetkili denilen kişinin yaklaşımı personeli ve müşteriyi mağdur ediyor. (Koca firma açılmış kutuyu verdik düşüncesinde herhalde)
Kısaca paramız ile rezil olduk, yanıldık. Üstelik 2 saat bekledik canımız sıkıldı. Çocuk daha fazla üzülmesin diye oradan ayrıldım. Biz sizi ararız , sorunu çözeriz falan dediler ama arayan soran yok.
Reeder mağazalarında dikkat edilmeli paketlerden çoğunun bantları kesilmişti, iademi teşhir mi belli değildi. Bir tane kapalı kutu vardı ellerinde. Böyle ürünler alacaksanız kutuyu iyice kontrol edin, ben bu firmadan bir daha almayı düşünmüyorum.
Çalışanlarına da ve müşterilerine de Allah sabır versin.
Değişim talebi oluşturuldu. Yetkili birisi ile onay için telefonda konuştular, müşteri kapalı kutu istiyor, bize gelen gelen ürünlerin bantları kesik, ama bunlarda sıfır ürün sağlam fakat müşteri memnuniyeti için değişim talebi oluşturduk dediler. Yetkili kişiler onay vermedi, ben telefonu aldım durumu anlattım almadan önce bakmanız gerekirdi dedi yetkili kişi, satış elemanı arkadaşın gözünden kaçmış dedim. 2 saat mağazada ve civarında bekledik. Onay vermemişler. Kendi personelinin hatasını düzeltmeye yetkisi yok, yetkili denilen kişinin yaklaşımı personeli ve müşteriyi mağdur ediyor. (Koca firma açılmış kutuyu verdik düşüncesinde herhalde)
Kısaca paramız ile rezil olduk, yanıldık. Üstelik 2 saat bekledik canımız sıkıldı. Çocuk daha fazla üzülmesin diye oradan ayrıldım. Biz sizi ararız , sorunu çözeriz falan dediler ama arayan soran yok.
Reeder mağazalarında dikkat edilmeli paketlerden çoğunun bantları kesilmişti, iademi teşhir mi belli değildi. Bir tane kapalı kutu vardı ellerinde. Böyle ürünler alacaksanız kutuyu iyice kontrol edin, ben bu firmadan bir daha almayı düşünmüyorum.
Çalışanlarına da ve müşterilerine de Allah sabır versin.
Son düzenleme: