Poco X3 Pro Evofone Servis Rezilliği

ALwuhusH Çevrimdışı

ALwuhusH

Aktif Üye
12 Ağu 2020
268
Cihazı servise vermiştim 2 hafta önce bugün cihaz servisten geldi batarya vs değişmiş ben cihazı batarya değişimi ahize ve hoparlör temizliği + cihazın sağ ust kısmında hafif bir darbesi vardı onların onarımı için gönderdim sadece yapılan tek işlem batarya değişimi :)

Cihazı babama hediye almıştım ben babam az önce geldi bütün herşeyi öncesinde mailini girerek kurdum hat takmak kaldı geriye gel Görki hattı taktigimda hattı görmüyor sim yerine bastırınca hattı görüyor bırakınca şebeke gidiyor bu nasıl bir hizmettir ya okadar para veriyoruz garantili cihaz olsun sorun yaşarsak garantisine guveniriz vs diye ama gelinen süreç tam bir fiyasko babama mahcup oldum sizlere tavsiyem cihaz gönderimi yaparken birdaha düşünün dostlar ben yarın birgünümü buna ayırıp bizzat servisine kendim götürücem günlük kaybettigim yevmiye mi ve bütün yol masrafınida alacağım onlardan ben cihazı gönderirken hiçbir sorun sıkıntı yoktu cihaz geldikten sonra hattı takıyorum şebeke yok ne sim 1 ne sim 2 sim yerine bastırınca şebeke geliyor bırakınca gidiyor

Adem Helvacı Adem Helvacı ne diyorsun hocam bu işe
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Hocam ne diyeyim ki. Devltimize defalarca yazı yazdım ''Bu Ülkede neden bir yetkili servis yönetmeliği yok?'' diye.
Denetim ve kontrol olmayan ve üstüne hesap da sorulamayan bu yapılar için sizce ben ne düşünebilirim veya düşünmemizin bizlere ne faydası olabilir.

İnanın ki bu işler artık lokal sorunlar değil, OLAY çok daha büyük ve GENEL anlamda DEVLET el atmadıkça da bu işler düzelmez çünkü samimiyetle yazıyorum ki bu yetkili servislerin sizi (Biz tüketicileri) zerre kadar umursamaması ve hiçbir korkularının olmaması altında tam olarak bu denetimsizlik ve hesap sorulmazlık yatıyor.
 
ALwuhusH Çevrimdışı

ALwuhusH

Aktif Üye
12 Ağu 2020
268
Hocam ne diyeyim ki. Devltimize defalarca yazı yazdım ''Bu Ülkede neden bir yetkili servis yönetmeliği yok?'' diye.
Denetim ve kontrol olmayan ve üstüne hesap da sorulamayan bu yapılar için sizce ben ne düşünebilirim veya düşünmemizin bizlere ne faydası olabilir.

İnanın ki bu işler artık lokal sorunlar değil, OLAY çok daha büyük ve GENEL anlamda DEVLET el atmadıkça da bu işler düzelmez çünkü samimiyetle yazıyorum ki bu yetkili servislerin sizi (Biz tüketicileri) zerre kadar umursamaması ve hiçbir korkularının olmaması altında tam olarak bu denetimsizlik ve hesap sorulmazlık yatıyor.
Mağdur edilen biz cebimizden para çıkan biz netice fiyasko yani bilmiyorum hocam bu işin sonu nereye varacak bundan sonra garantili cihaz almayacağım yd cihaz alıcam en azından yarı fiyatına almış oluyorum x bir telefoncuya götürsem işin ehli gün içinde yapıp veriyor servisteki gibi 20 gün sonra bozup vermiyor
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Mağdur edilen biz cebimizden para çıkan biz netice fiyasko yani bilmiyorum hocam bu işin sonu nereye varacak bundan sonra garantili cihaz almayacağım yd cihaz alıcam en azından yarı fiyatına almış oluyorum x bir telefoncuya götürsem işin ehli gün içinde yapıp veriyor servisteki gibi 20 gün sonra bozup vermiyor
Tekrar ediyorum ki KİMSE KİMSEYE hesap vermiyor artık.
Yani çok kaba olacak fakat ''Kör tuttuğunu'' misali bu durum.

Mesela Ticaret Bakanlığı, İlçe Hakem Heyetlerini kapatma kararı alırken heyetlerle görüşmüş mü? Sahadan verdiğimiz yüzlerce binlerce geri dönüşü dikkate almış mı? Tüketici hangi konularda neden mağdur oluyor hiç araştırmış mı? Onların araştırmasına gerek yok biz araştırıp raprladık bunları okumuş mu?

Yok abi neden okusunlar veya neden dikkate alsınlar ki? Hesap verdikleri bir yer mi var? ''Ben yaptım oldu'' kafası Devletin bile içine işlemizse biz hangi yetkili servisten hesap sorulmasından bahsedelim ki?
 
A Çevrimdışı

Alperentoy

Süper Üye
12 Nis 2019
647
Hocam ne diyeyim ki. Devltimize defalarca yazı yazdım ''Bu Ülkede neden bir yetkili servis yönetmeliği yok?'' diye.
Denetim ve kontrol olmayan ve üstüne hesap da sorulamayan bu yapılar için sizce ben ne düşünebilirim veya düşünmemizin bizlere ne faydası olabilir.
Adem hoca sen de işlettin, adı üstinde servis değil bahsettiğin yetkili servis. Servis tanım var zaten iş yeri açacaksınız. Ustalık belgeniz ya da odalara kaydınız olacak. Odalar yada meslek dernekleri evrak verince zaten usta gibi oluyorsunuz. Usta değilsen de yanında usta çalıştırmazsan batarsın denilmiş olunuyor. Yani kural koyucu ticarete üretime engel çıkarmıyor, beceremeyen sürdüremez olmuş oluyor.

Yetki ise kanuni olarak açılmış bir servise bir üreticinin kendi servis hizmetleri sorumluluğunu ve yetkisini hukuki geçerliliği olan bir sözleşmeyle devretmesinden ibaret. Servis ile yetkili servisi ayıran sadece imalatçının çözüm ortağı servisle riskleri ve sorumluluğu hukiki olarak paylaşması.

Burada denetimden bahsederken şunu esas almak gerekir.
Bir imalatçıya denetim şu şekillerde olur;
Birincisi iç denetim firma içinde kalite sistemi dahilinde tanımlı personeller birbirini denetler. Firmanın sürekliliği ve verimliliği için şarttır.
İkincisi Dış denetimdir. Yani bir firma kendini dışarıdan denetleme yetkisi olan bir kuruluşa denetlettirir ve belgelendirir. Müşterisine şu şu belgelerim var deyip pazar payını arttırmaya çalışır.
Üçüncüsü beyan ettiği şartların dışına çıktığında şikayet üzerine piyasa gözetmi denetimi devreye girer, devlet burada planlı veya şikayete bağlı olarak baskın denetleme yapabilir.
Dördüncüsü müşteridir. Gider imalatı bire bir görür ikna olursa sipariş verir veya ürünü alır. Fabrika ziyaretleri bunlara örnektir.
Beşinci olarak sosyal medya ile yetkinliği tartışılabilir takipçisi çok olanlara gönderilen ürünler ile tanıtım yap ama .... lı denetimlerdir.
Bence en aldatıcı olan beşinci yöntemle garibanlar keklenmektedir. Kemal Sunal filmindeki gibi...

Bunlardan olumsuzlukları çıkıp sürdürmeye devam eden ifşa edilerek insanların tercihlerini doğru yapmaları sağlanır. İfşalarda zara görenler olarak müşteriler arasın da yaşanan kötü tecrübelerin paylaşılmasıyla yapılır. Bir ayağı da bu forum alanı sayılabilir.

Çünkü asıl patron parayı verip ürünü alan müşteridir. Son sözü onun söylemesi gerekir. Kazanırken bin bir emek verilirken bakıyorsunuz harcarken tembellikte şampiyonluk yarışında gidiyoruz.
 
C Çevrimdışı

coolwhisper 

Aktif Üye
8 Mar 2019
235
56
Hocam ne diyeyim ki. Devltimize defalarca yazı yazdım ''Bu Ülkede neden bir yetkili servis yönetmeliği yok?'' diye.
Denetim ve kontrol olmayan ve üstüne hesap da sorulamayan bu yapılar için sizce ben ne düşünebilirim veya düşünmemizin bizlere ne faydası olabilir.

İnanın ki bu işler artık lokal sorunlar değil, OLAY çok daha büyük ve GENEL anlamda DEVLET el atmadıkça da bu işler düzelmez çünkü samimiyetle yazıyorum ki bu yetkili servislerin sizi (Biz tüketicileri) zerre kadar umursamaması ve hiçbir korkularının olmaması altında tam olarak bu denetimsizlik ve hesap sorulmazlık yatıyor.
Aynen Adem hocama noktasına virgülüne kadar katılıyorum.o yüzden garantili cep telefonu almamaya çalışıyorum, en azından bir sıkıntı olursa aradaki fiyat farkını özel servislere verip işimi hallederim diye düşünüyorum şuana kadar da Allaha şükür öyle bir sıkıntım olmadı garantisiz cihazlardan dolayı.
 
Geri
Üst Alt