Zaten takıldığım durum şudur, ya değişim yapma kardeşim eywallah, iyide 7 haziranda değişim yapacağım bir üst model ile diye beklet 13 haziranda teknik sorun yok de "servis göndermeden" hadi onuda geçtim, yazılımı eski donma oluyor bari yazılım güncellemek için servis gönderin yazılım 2021'in dememe rağmen hala bir servis yönlendirilmiyor ve belki bayramdan sonralara bırakılmak isteniyorsa... Bu tüketiciye hakaret etmekten daha ileri bir düzeydir.Hangi Forum diye zaten hiç sormuyorum bile
Ama sana uyarı diye yazdığım konu işin özellikle malum Forumlar da birebir
uygulanır durumudur
TCL de değil aslında konu,net den okursan bir dünya sorun görürsün üstelik Samsung/Sony
daha da kötü veya TPV de öyle LGE v.s v.s
peki hepsimi kötü? Evet bunların hepsi benim açım dan kötü
peki iyi kim var yaw,ya da bu işte iyi yokmudur? var Vestel gerisi hikaye
yani bahsettiğim konu MH/Servis v.s için tek iyi bunlar ama sorun şu ki bunların da
malları dandik toplama!
Ama en azından değişim iade v.s konularında adamı üzmüyorlar
İstanbul il Ticaret bakanlığına servis göndermediklerini kanıtlar ile birlikte sundum. Bakalım nasıl bir cevap gelecek +50 mail ile yazılı beyan olarak servis göndermelerini teknik sorunlar olduğunu gösteren birkaç dakikalık kanıt videosu çektim gerçekten merak ediyorum.
Yaptırım uygulansa bunu yapamazlar o yüzden gevşek davranıyorlar ve bir tüketiciye şu durumda bile; Servis yönlendirmesi yapmıyorlar.
Ben pc ile uğraşan biriyim 8 pc satın aldım amazondan sanırım 1 yıl önceydi 2 pc'de sorunlar çıktı daha sorun çıktı demeden adamlar ilgilendi. Bunlar çok pişkin bir firma tüm instagram, twitter, linkledin, genel müdür ve çalışanların mail adresine tek kişilik bir çete gibi spam bombardımanı yaptığım halde ÇIT YOK.