BlackB
Süper Üye
- 25 May 2018
- 960
- 41
Arkadaşlar merhaba,
Bir marketten Philips C602 model kablosuz klavye mouse seti aldım. Aldığımdan beri çeşitli sorunlar yaşıyorum ve sürekli servise git gel yapıyor ürün.
Mouse bozuldu, set değişti.
Yeni sette klavye sorunlu idi oda değişti.
2. kez gelen yeni sette bu sefer yazı yazarken harflerin bazılarını algılamama sorunu yaşıyorum. Şirkette 3-4 bilgisayarda denedim hepsinde aynı sorun yaşandı.
Ürün servise gitti ve sorun bulunamadı dendi, geri gönderildi. Ben sorunla alakalı video çektim ve ilgili kişiye attım videoyu. Tamam dediler tekrar gönderin, gönderdik.. Onlarda bunun üzerine video çekmişler ürün çalışıyor dediler. (gerçi test videosunu çeken arkadaş biraz yavaş yazıyordu ama sorunsuz çalışıyordu gerçekten). Ürün bana tekrar geri geldi. Sorun aynı şekilde devam ediyor.
Klavyeyi kullanamıyorum. USB ile klavye arasında 20 cm mesafe var. Sizce sorun neden kaynaklanıyor olabilir. Burada düzgün çalışmayan klavye servise nasıl çalışıyor?
Bir marketten Philips C602 model kablosuz klavye mouse seti aldım. Aldığımdan beri çeşitli sorunlar yaşıyorum ve sürekli servise git gel yapıyor ürün.
Mouse bozuldu, set değişti.
Yeni sette klavye sorunlu idi oda değişti.
2. kez gelen yeni sette bu sefer yazı yazarken harflerin bazılarını algılamama sorunu yaşıyorum. Şirkette 3-4 bilgisayarda denedim hepsinde aynı sorun yaşandı.
Ürün servise gitti ve sorun bulunamadı dendi, geri gönderildi. Ben sorunla alakalı video çektim ve ilgili kişiye attım videoyu. Tamam dediler tekrar gönderin, gönderdik.. Onlarda bunun üzerine video çekmişler ürün çalışıyor dediler. (gerçi test videosunu çeken arkadaş biraz yavaş yazıyordu ama sorunsuz çalışıyordu gerçekten). Ürün bana tekrar geri geldi. Sorun aynı şekilde devam ediyor.
Klavyeyi kullanamıyorum. USB ile klavye arasında 20 cm mesafe var. Sizce sorun neden kaynaklanıyor olabilir. Burada düzgün çalışmayan klavye servise nasıl çalışıyor?