Merhabalar 29.03.2022 tarihinde Philips 58pus8506 model TV aldım. TV kurulum sonrasında 7 adet ölü piksel çıktı ve servisten değişim talep etmemize rağmen Philips merkez yetkilileri kullanıcı kılavuzunda zaten bu konu ile ilgilidir bilgi olduğu bu ölü piksellerin olabileceğini lakayit bir dille konuşarak herhangi bir değişiklik yapamayacağını iletti. Bende tüketici Hakem heyetine başvuru yaparak ayıplı ürün olduğunu ve değişim talep ettiğimi belirttim. Philipsin tarafıma göndermiş olduğu mail ekte. Bu konu hakkında ne yapabilirim acaba? Bu ekonomik koşullarda 11800 TL gibi bir tutarla TV alıyoruz ve daha ürünün 2.gununde servis ve merkez tarafından görülen muamele gerçekten hoş karşılanacak bir durum değil.
Adem Helvacı abim sizin de yardımlarınızı rica ediyorum.