merhaba arkadaşlar,
vatanbilgisayarın internet sitesinden satın aldığım philips 55pus7504 tv 16.09.2019 tarihinde teknik servisce kurulumu yapıldı.ancak dün akşam siyah ekran testi yaptığımda ekranda ışık sızması/bulutlanma benzeri sorunların olduğunu farkettim. yetkili servise haber verdim yarın geleceklerini söylediler. vatanbilgisayarın müşteri hizmetlerine söyledim durumu.yetkili servis raporu olması gerektiğini söylediler.alışverişimin 14 günlük yasal süreyi doldurmadı ancak ekranda bulutlanma olduğu için iade alamayacaklarını söylediler. forumlarda biraz araştırma yaptığımda bu gibi durumlarda yetkili servislerin durumu normal karşıladıkları ve değişim ve iade almadıklarını gördüm.yarın yetkili servis gelip gündüz bakacaklar ve gündüz olduğu için farkedemeyecekler paneldeki sorunu ve işgüzar davranacaklar diye tahmin ediyorum.hatta iade etmek istiyorum tv yi.daha tv min 2. günü!
bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim acaba. bu konuda deneyimli arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.
vatanbilgisayarın internet sitesinden satın aldığım philips 55pus7504 tv 16.09.2019 tarihinde teknik servisce kurulumu yapıldı.ancak dün akşam siyah ekran testi yaptığımda ekranda ışık sızması/bulutlanma benzeri sorunların olduğunu farkettim. yetkili servise haber verdim yarın geleceklerini söylediler. vatanbilgisayarın müşteri hizmetlerine söyledim durumu.yetkili servis raporu olması gerektiğini söylediler.alışverişimin 14 günlük yasal süreyi doldurmadı ancak ekranda bulutlanma olduğu için iade alamayacaklarını söylediler. forumlarda biraz araştırma yaptığımda bu gibi durumlarda yetkili servislerin durumu normal karşıladıkları ve değişim ve iade almadıklarını gördüm.yarın yetkili servis gelip gündüz bakacaklar ve gündüz olduğu için farkedemeyecekler paneldeki sorunu ve işgüzar davranacaklar diye tahmin ediyorum.hatta iade etmek istiyorum tv yi.daha tv min 2. günü!
bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim acaba. bu konuda deneyimli arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.