philips 55pus7504 ışık sızması-bulutlanma sorunu

A Çevrimdışı

Ayaz2018

Yeni Üye
31 Ağu 2019
12
36
merhaba arkadaşlar,
vatanbilgisayarın internet sitesinden satın aldığım philips 55pus7504 tv 16.09.2019 tarihinde teknik servisce kurulumu yapıldı.ancak dün akşam siyah ekran testi yaptığımda ekranda ışık sızması/bulutlanma benzeri sorunların olduğunu farkettim. yetkili servise haber verdim yarın geleceklerini söylediler. vatanbilgisayarın müşteri hizmetlerine söyledim durumu.yetkili servis raporu olması gerektiğini söylediler.alışverişimin 14 günlük yasal süreyi doldurmadı ancak ekranda bulutlanma olduğu için iade alamayacaklarını söylediler. forumlarda biraz araştırma yaptığımda bu gibi durumlarda yetkili servislerin durumu normal karşıladıkları ve değişim ve iade almadıklarını gördüm.yarın yetkili servis gelip gündüz bakacaklar ve gündüz olduğu için farkedemeyecekler paneldeki sorunu ve işgüzar davranacaklar diye tahmin ediyorum.hatta iade etmek istiyorum tv yi.daha tv min 2. günü!
bu durumda nasıl bir yol izlemeliyim acaba. bu konuda deneyimli arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.

P90916-200205.jpg
P90916-210853.jpg
P90916-222448.jpg
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,634
A A.Bozoğlu
gibi emsaller var,
satıcılar konu hakkıdna normal görüyor, çünkü işine öyle geliyor. Vestelde şunu duydum; eğer tv ekranında yayın esnasında belli olmuyorsa normal demişlerdi. sizin 2. eklediğiniz resim yayın anında olan bir durum ve çok büyük göz zevkini bozuyor. Bırak göz zevkini bu kadar belirgin bulutlanma ruh gözünü bile bozar. A.bozoğlu tüketici hakem heyetine giderek sonuç aldı, eğer servis normal derse thh başvurun. üzücü bi durum, inş sonuca ulaşırsınız
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
14 günlük süre dolmadığı için yasal iade etme hakkınız var. Servise ne gerek var traş makinası değilki bu şahsi kullanımdan dolayı desek.. Herkes işine geldiği gibi davranıyor. Kolileyin direk verin. O da olmadı hakem heyetine ki zaten yüzde yüz iade olacaktır. Ama almak zorunda...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu tip TV'lerin cılkı çıktı artık.. Olan tüketiciye oluyor. Nasıl bir mantık sistem anlayışı var anlamıyorum. Onlarda biliyor sorunlu olduklarını... Mesela bu TV'ye altı ay sonra servise verin inanın bunda bir şey yok diyecekler.. Bu TV'lerin garantileri niçin ne için var anlamıyorum.. Sen o kadar para ver. Paranla rezillik çek..
 
A Çevrimdışı

Ayaz2018

Yeni Üye
31 Ağu 2019
12
36
yardımlarınız için teşekkür ederim. vatan bilgisayarın müşteri temsilcisi 14 günlük yasal süreyi geçmeseniz de panel sorunu sebebiyle iade alamayız dedi. servis rapor düzenlemeli diye ekledi. sebep belirtmeksizin 14 günlük iade meselesi de bi yerde balon olup uçuyor bu durumda.
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Hayır kardeşim her ne sebeple olursa olsun. Koliyi açıp deneyerek almadınız ki yada aldınız hiç önemli değil. Beğenmedim bitti. Onlara itibar etmeyin
 
H Çevrimdışı

Hwk_57

Aktif Üye
29 Ağu 2019
56
36
yardımlarınız için teşekkür ederim. vatan bilgisayarın müşteri temsilcisi 14 günlük yasal süreyi geçmeseniz de panel sorunu sebebiyle iade alamayız dedi. servis rapor düzenlemeli diye ekledi. sebep belirtmeksizin 14 günlük iade meselesi de bi yerde balon olup uçuyor bu durumda.

İnternetten aldıysan KOŞULSUZ 14 GÜNLÜK İADE HAKKI var...Servis raporu şu bu vs sebep gerekmiyor.
 
A Çevrimdışı

Ayaz2018

Yeni Üye
31 Ağu 2019
12
36
Daha gelmedi servis. Kaçta geleceksiniz diye aradım görevliyi. Eleman bana bulutlanmanin normal olduğunu adına black light dendiğini.her TV de olacağını anlatıyor.daha gelmeden.gelsemde böyle diyor.nasil memlekette yaşıyoruz arkadaş.onca para dök TV al. Sonra kusurlariyla kullanacaksın kardeşim diye telkin al TV yi.biz bunun için mi veriyoruz kardeşim sizin ayıplı mallarinizi kullanmak için mi onca parayi
 
A Çevrimdışı

Ayaz2018

Yeni Üye
31 Ağu 2019
12
36
servis geldi.bu gibi şeyler normal karşılanıyor philips için dedi.servis görevlisi; istersen ben götüreyim merkez test etsin ama daha önce de götürdüm merkezden olduğu gibi geri geldi, sorun yok diye, dedi. fotoları aldı benden müfettişe göstereyim, o ne derse diye gitti.büyük ihtimal normal denecek. bende Hakem Heyetine gideceğim sanırım böyle devam ederse. insan kendi parasıyla dert problem açıyor resmen kendi başına.
 
H Çevrimdışı

Hwk_57

Aktif Üye
29 Ağu 2019
56
36
servis geldi.bu gibi şeyler normal karşılanıyor philips için dedi.servis görevlisi; istersen ben götüreyim merkez test etsin ama daha önce de götürdüm merkezden olduğu gibi geri geldi, sorun yok diye, dedi. fotoları aldı benden müfettişe göstereyim, o ne derse diye gitti.büyük ihtimal normal denecek. bende Hakem Heyetine gideceğim sanırım böyle devam ederse. insan kendi parasıyla dert problem açıyor resmen kendi başına.
Yerinde olsam servisin yaklaşımını sikayetvar.com sitesine yazardım... Baktın Philips işi yokuşa sürmeye devam ediyor tüketici hakem heyetine başvurabilirsin. Haklarınızı yedirmeyin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt