Philips 50PUS8505 ile Dsmart-Go . Tv İzle

korkutsa Çevrimdışı

korkutsa 

Aktif Üye
6 Kas 2020
65
47
Dsmart-Go kullanıyorum. "TV İzle" menüsünden canlı tv izlediğimde bir süre sonra problem yaşıyorum. Dsmart-Go uygulamasını Android TV'me uygulamayı ilk kurduğumda düzgün çalışıyor. 1-2 gün sonra "tv izle" bölümünde canlı televizyon izlemek istediğimde internette bağlanamıyormuş gibi ortada turuncu bir küre animasyonu sürekli devam ediyor, yayın gelmiyor.
Bu sırada "Seç izle" bölümünden herhangi birşey açılıp izlenebiliyor.

Önbellek ve verileri temizlesem de, uygulamayı kaldırıp kursam da düzelmiyor.

Tv'yi fabrika ayarlarına döndürüp yeniden kurduğumda düzeliyor. Yalnızca bir gün kadar. Sonrasında aynı problem tekrar ortaya çıkıyor. Ekte ekran görüntülerini paylaşıyorum. Teknik ekibe iletmeniz ve bir sonraki güncelleme ile sorunun düzelmesini rica ederim. Gerekirse teknik ekip benimle iletişime geçebilir, tv'ye sorunu anlamak amacıyla ek uygulamalar yükleyebilir.

TV: Philips 50PUS8505 2gb ram, 5gb depolama

Not: tv'yi fabrika ayarlarına döndürdükten sonra Dsmart Go dışında hiçbir ek uygulama kurmadan denedim, hibir ayar yapmadım ve fabrika ayarlarında bıraktım. Yine de problem tekrar etti. Toplamda 5 kez fabrika ayarlarına döndürdüm. Düzeliyor, o akam izliyorum bir sonraki gün bir seferinde de 2 gün sonra bozuldu.

Sizce sorun nedir? Ne deneyebilirim? Sizlerden de aynı sorunu yaşayan var mı?

1606850971123.jpg
1606850967882.jpg
1606850965426.jpg
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,289
64
Önbellek ve verileri temizlesem de, uygulamayı kaldırıp kursam da düzelmiyor.

Tv'yi fabrika ayarlarına döndürüp yeniden kurduğumda düzeliyor. Yalnızca bir gün kadar. ...
Ben buradan "önbellk temizlenmiyor" anlıyorum,fabrika ayarları tvyi boşaltıyor resmen,uygulamayı yeniden kurmak demek boş bellek demek ,izlemek ise belleğin dolması :) .
Acaba bellek limiti varmıdır :alala <--- bilerek yazmadım,"acaba" dedim,bellek ayırmak gibi düşündüm
 
korkutsa Çevrimdışı

korkutsa 

Aktif Üye
6 Kas 2020
65
47
D-smart'a da yazdım ama uygulamayı geliştiren ekibe kadar sesim ulaşır mı bilmem??!! Bir de ne zaman ulaşır onu hiç bilemem :bilmiyom
Benim görüşüm de bu yönde. Acaba programların verileri tam olarak temizleyen bir android uygulaması kullansam işe yarar mı? Var mıdır böyle bir uygulama?
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,289
64
D-smart'a da yazdım ama uygulamayı geliştiren ekibe kadar sesim ulaşır mı bilmem??!! Bir de ne zaman ulaşır onu hiç bilemem :bilmiyom
Benim görüşüm de bu yönde. Acaba programların verileri tam olarak temizleyen bir android uygulaması kullansam işe yarar mı? Var mıdır böyle bir uygulama?
Ben sadece "fikir" olarak yazdım,tek aklma gelen bu benim için,bellek temizleyen program varmıdır bilmiyorum inan :)
 
korkutsa Çevrimdışı

korkutsa 

Aktif Üye
6 Kas 2020
65
47
Sorunu buldum arkadaşlar. Ama 1 hafta boyunca neredeyse tüm akşamlarıma mal oldu. Kaç kez fabrika ayarlarına döndüğümü hatırlamıyorum artık.

Sorun; Android System Web Viewer isimli dahili uygulamanın güncellenmesi sonrasında meydana geliyor.

Son tv'yi baştan kurduğumda başka özelliklerle oynarken yaklaşık 1 saat geçmişti. Sonrasında D-Smart Go uygulamasını kurdum. Daha ilk çalıştırdığımda Tv İzle bölümü çakıldı. O zaman anladım ki ben başka özelliklerle uğraşırken tv otomatik güncellemeleri tamamlamıştı. Yeniden kurdum, otomatik güncellemeleri kapattım. Tek tek programları güncelleyerek test etmeye başladım. Neredeyse ümidimi kaybetmiş listenin sonuna ulaşmak üzereyken Android System Webviewer güncellendi ve program çalışamaz hale geldi. Güncellemeyi kaldırdım düzeldi.

Şimdi D-Smart'a bildireceğim. Fakat sesim, müşteri hizmetlerini geçip yazılım geliştiricilere ulaşır mı? sanmam.
 
mightythor Çevrimdışı

mightythor 

Aktif Üye
6 Tem 2018
499
49
Sorunu buldum arkadaşlar. Ama 1 hafta boyunca neredeyse tüm akşamlarıma mal oldu. Kaç kez fabrika ayarlarına döndüğümü hatırlamıyorum artık.

Sorun; Android System Web Viewer isimli dahili uygulamanın güncellenmesi sonrasında meydana geliyor.

Son tv'yi baştan kurduğumda başka özelliklerle oynarken yaklaşık 1 saat geçmişti. Sonrasında D-Smart Go uygulamasını kurdum. Daha ilk çalıştırdığımda Tv İzle bölümü çakıldı. O zaman anladım ki ben başka özelliklerle uğraşırken tv otomatik güncellemeleri tamamlamıştı. Yeniden kurdum, otomatik güncellemeleri kapattım. Tek tek programları güncelleyerek test etmeye başladım. Neredeyse ümidimi kaybetmiş listenin sonuna ulaşmak üzereyken Android System Webviewer güncellendi ve program çalışamaz hale geldi. Güncellemeyi kaldırdım düzeldi.

Şimdi D-Smart'a bildireceğim. Fakat sesim, müşteri hizmetlerini geçip yazılım geliştiricilere ulaşır mı? sanmam.
Sorunu çözebildiğinize sevindim.Philips'i de bilgilendirin bence.
 
korkutsa Çevrimdışı

korkutsa 

Aktif Üye
6 Kas 2020
65
47
Aslında sorunu buldum sadece çözüm yok şimdilik. Güncellemeyi yaptırmamak çözüm sayılmaz.

Philips'i bilgilendirmek aklıma gelmemişti. Doğru söylüyorsunuz onlara da bir mesaj atayım ulaşabilirsem doğru yere tabii ki.
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,289
64
Sorunu buldum arkadaşlar. Ama 1 hafta boyunca neredeyse tüm akşamlarıma mal oldu. Kaç kez fabrika ayarlarına döndüğümü hatırlamıyorum artık.

Sorun; Android System Web Viewer isimli dahili uygulamanın güncellenmesi sonrasında meydana geliyor.

Son tv'yi baştan kurduğumda başka özelliklerle oynarken yaklaşık 1 saat geçmişti. Sonrasında D-Smart Go uygulamasını kurdum. Daha ilk çalıştırdığımda Tv İzle bölümü çakıldı. O zaman anladım ki ben başka özelliklerle uğraşırken tv otomatik güncellemeleri tamamlamıştı. Yeniden kurdum, otomatik güncellemeleri kapattım. Tek tek programları güncelleyerek test etmeye başladım. Neredeyse ümidimi kaybetmiş listenin sonuna ulaşmak üzereyken Android System Webviewer güncellendi ve program çalışamaz hale geldi. Güncellemeyi kaldırdım düzeldi.

Şimdi D-Smart'a bildireceğim. Fakat sesim, müşteri hizmetlerini geçip yazılım geliştiricilere ulaşır mı? sanmam.
Hımm,o zaman hatalı derlenme yapılmış ,apk olarak (doğru anladım sanırım :) )
Sorunu çözebildiğinize sevindim.Philips'i de bilgilendirin bence.
+1 :ok
 
korkutsa Çevrimdışı

korkutsa 

Aktif Üye
6 Kas 2020
65
47
Philips'e durumu vaka dosyası açarak bildirdim. Birkaç saat içinde yanıt geldi. Haklı haksız yorumda bulunmadan sizinle cevabı paylaşayım.
Cevap:
"Kullanmakta olduğunuz 50PUS8505/62 model numaralı Philips Android TV'nizde bulunan ilgili üçüncü taraf uygulamaların teknik problemleri hakkında tarafınıza herhangi bir çözüm yöntemi sunamamaktayız.

Cihazınızın kullanım kılavuzunun 85. sayfasında yer alan "Üçüncü tarafların sağladığı hizmetlerle ve/veya yazılımlarla ilgili sorumluluk reddi" başlığında "Üçüncü tarafların sağladığı hizmetler ve/veya yazılımlar önceden bildirimde bulunmaksızın değiştirilebilir, askıya alınabilir veya iptal edilebilir. TP Vision bu durumlarda sorumlu tutulamaz." ibareleriyle yer alan bilgiye göre yaşamış olduğunuz üçüncü taraf uygulamaların vermiş olduğu hizmetlere ilişkin teknik destek için, yine o uygulamanın geliştiricileri ile iletişime geçmenizi önermekteyiz."

Sorunun asıl sahibi D-Smart. Bakalım onlar çözüm üretecekler mi?
 
mightythor Çevrimdışı

mightythor 

Aktif Üye
6 Tem 2018
499
49
Philips'e durumu vaka dosyası açarak bildirdim. Birkaç saat içinde yanıt geldi. Haklı haksız yorumda bulunmadan sizinle cevabı paylaşayım.
Cevap:
"Kullanmakta olduğunuz 50PUS8505/62 model numaralı Philips Android TV'nizde bulunan ilgili üçüncü taraf uygulamaların teknik problemleri hakkında tarafınıza herhangi bir çözüm yöntemi sunamamaktayız.

Cihazınızın kullanım kılavuzunun 85. sayfasında yer alan "Üçüncü tarafların sağladığı hizmetlerle ve/veya yazılımlarla ilgili sorumluluk reddi" başlığında "Üçüncü tarafların sağladığı hizmetler ve/veya yazılımlar önceden bildirimde bulunmaksızın değiştirilebilir, askıya alınabilir veya iptal edilebilir. TP Vision bu durumlarda sorumlu tutulamaz." ibareleriyle yer alan bilgiye göre yaşamış olduğunuz üçüncü taraf uygulamaların vermiş olduğu hizmetlere ilişkin teknik destek için, yine o uygulamanın geliştiricileri ile iletişime geçmenizi önermekteyiz."

Sorunun asıl sahibi D-Smart. Bakalım onlar çözüm üretecekler mi?
Acaba aynı android sürümündeki Sony tv de de aynısı oluyormu çok merak ettim.
 
S Çevrimdışı

Swift 

Aktif Üye
26 Eyl 2018
439
Daha geçen hafta sonu Mi Box S ile aynı sorunu yaşadım. Bu hafta sonu deneyeceğim. Bilgi için teşekkür ederim.
Android system webview uygulamasının güncellemesini kaldırdım. Sürüm 86 küsurdan 80’lere düştü. Başka hiçbirşey yapmadım. Dsmart go yağ gibi akıyor mibox s’de. Bilgi için tekrar çok teşekkür ederim.
 
korkutsa Çevrimdışı

korkutsa 

Aktif Üye
6 Kas 2020
65
47
Hafta içerisinde son Dsmart GO Android mobil uygulama için gelen güncelleme sonrası, Android TV'de çalışan Dsmart GO uygulamasıında "Seç İzle" içeriklerinden herhangi birini oynatmak istediğimde "internet bağlantınızı kontrol ediniz"şeklinde uyarı veriyor. Sizde de böyle midir arkadaşlar?
Buna ilave cep telefonunda mobil uygulamadan "Seç İzle" bölümünden herhangi bir içeriği Cast özelliği kullanılarak tv'ye aktardığımda ekrana Dsmart GO logosu çıkıyor ve orada kalıyor. Yani Cast için yüklenen uygulamada içeriğe ulaşamıyor.
Aynı içerikler mobil uygulamada telefondan sorunsuz izlenebiliyor.
 
korkutsa Çevrimdışı

korkutsa 

Aktif Üye
6 Kas 2020
65
47
Hafta içerisinde son Dsmart GO Android mobil uygulama için gelen güncelleme sonrası, Android TV'de çalışan Dsmart GO uygulamasıında "Seç İzle" içeriklerinden herhangi birini oynatmak istediğimde "internet bağlantınızı kontrol ediniz"şeklinde uyarı veriyor. Sizde de böyle midir arkadaşlar?
Buna ilave cep telefonunda mobil uygulamadan "Seç İzle" bölümünden herhangi bir içeriği Cast özelliği kullanılarak tv'ye aktardığımda ekrana Dsmart GO logosu çıkıyor ve orada kalıyor. Yani Cast için yüklenen uygulamada içeriğe ulaşamıyor.
Aynı içerikler mobil uygulamada telefondan sorunsuz izlenebiliyor.
"Seç izle" için internet bağlantısı problemi 2 gün önce bir güncellemeye gerek kalmadan düzelmiştir. Bilginize. Diğer problem devam ediyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri