Onvo 43F900 Kanalların hepsi şifreli

M Çevrimdışı

mustaakrml

Yeni Üye
1 Kas 2022
15
22
Adem abinin videosunu izleyip etkilenip satın aldığım. Onvo 43f900 Android Lisanslı TV modelli televizyonumuzda wifi çalışmamaya başladı, kanal yedekleme vs gibi bir seçeneği yoktu dedim kendisi hazırdır ya diye sıfırladım wifi düzeldi ama bu sefer kanallar gitti :) , neyse dedim tarama yapayım tarama yapıyorum ama trt bazı kanalları dışı bütün kanallar şifreli diyor girdiğim zaman da parolalı yayın diyor görüntü vs yok. internette buna dair hiçbir şey yok kafayı yemek üzereyim nasıl çözebilirim :bilmiyom

not: sıfırlama öncesinde TV yayını gayet sorunsuz şekilde çalışıyordu.
 
M Çevrimdışı

mustaakrml

Yeni Üye
1 Kas 2022
15
22
kendimizin halledilebileceği işler için servis çağırılsak yandık hele birde onvo servisise tam yandık çünkü berbat bir servis anlayışları var.
evet ben de biraz araştırdım gerçekten çok kötüymüş servisleri. bir de ücretli yaparlar dediler iyice yoğunlaştım işin üstüne
 
A Çevrimdışı

ataseven 

Süper Üye
24 Tem 2017
1,975
evet ben de biraz araştırdım gerçekten çok kötüymüş servisleri. bir de ücretli yaparlar dediler iyice yoğunlaştım işin üstüne
ben bu tvyi 10 gün kullandım kumanda sürekli kilitlediği için bıktım fişi çekip çıkarmaktan bu nedenle kendi tvboxumu takmak istedim arkasına takarken masa üstüne devrildi ekranı kırıldı 10 günlük tvnin ekranını servis bulamadı defalarca servisle görüştüm sözde fabrikada bile ekran yokmuş.kısacası onvo tv kalite olarak fena değil fakat servis vs gibi konularda çok eksik.not:masa üstüne bile krumak için ücret aldılar birde 50 tl yol parası aldı onvo servisi.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
M mustaakrml elinize sağlık.
Sevgili Umut muhtemelen ürün garantili, sorun çıkmasın size anlamında yazmıştır.
Onvo ve TCL markalarının servis süreçleri ile ilgili onlarca içerik yüzlerce mesaj yazdık ama neyse ki firmalara bir şekilde derdimizi anlatmayı başarabiliyoruz.

Bunu şuradan analiz edebiliyoruz, 2 sene evvel de ben bu marka ile ilgili yorum yapıyordum, bugün de yorum yapıyorum. 2 sene evvel ve hatta bundan birkaç ay evvel yaptığım yorumlara bakın, hem tcl hem de onvo için ''Ürünler OK ama servisler ı ıh'' dedim sürekli.

Burada eğri oturup doğru konuşmak lazım ki eleştirilerimizde haklı olduğumuzu biz biliyorduk, firmaların yöneticileri de biliyordu. Burada önemli olan aksiyon alınıp alınmaması konusuydu.

İşte geçtiğimiz hafta davet edildiğimiz ONVO Yeni Dönem Entegrasyonu Servis Bölgesel Toplantılarından birisinde bu hafta sizlere bir video içerik ile duyuracağımız çok önemli gelişmeleri ve detayları öğrendik.

Bakınız ürün lansmanları belki önemlidir doğrudur ancak benim çok fazla ilgi alanıma girmez. Daha önce de birkaç kere yazdım, Lanslmanlara sevgili İlteriş Yılmaz İlteriş Yılmaz gitsin abi :kiskis ben servis emekçisi dostların toplantılarında olmayı daha çok seviyorum çünkü lansmanlar bu işin makyaj kısmı, bize gerçek bilgi lazım ve o gerçek bilgiler de servis toplantılarında yatar.

Siz kaç youtuber veya influencer arkadaşın servis toplantılarına katılıp görüş aktardığını gördünüz mesela bugüne kadar?

Örneğin geçen sene de MİDEA klima servislerinin (Onlar bayi servis idi) toplantılarına katılmıştım çünkü halkın dilek öneri ve şikayetlerini kendilerine gözlerinin içine baka baka aktarma şansım olduğu gibi, onlardan aldığım bilgiyi de size aktarma şansı buluyorum.

Lansmanlarda oradaki tiki ablalara gidip ''Yahu bu ürünün x y z sinde a b c oluyor'' desen ne olur demesen ne olur mesela :kiskis

Oysa ki servis toplantılarında durum çok başka. Servis emekçisi dostlara halkın derdini ve şikayetini anlatırken, onların bazı haklı taleplerini de sizlere aktarma şansı buluyorum ve benim asıl odak noktam da burası.

Ürünleri herkes anlatıyor dostlar, bizim odak noktamız hiçbir zaman ''Aman efendim ürünü şöyle renklendirelim böyle güzel çekelim de bla bla'' olmadı mesela. Bizim çekimlerimiz görebileceğiniz en kötü çekimlerdir belki de ama içerdiği bilgiler GERÇEK bilgilerdir. Size ürün satılsın diye makyajlanmış içerikler değil.

Tüm bu açıklamaları size şu nedenle yaptım. ONVO markası ile ilgili bazı içeriklerimde ''Bu markaya şans verin bakın çok güzel şeyler olacak'' demiştim. Geçen hafta katıldığım toplanıda öğrendiklerimden sonra yine geçtiğimiz haftalarda yayınladığım bir içerikte dile getirdiğim gibi açık ve net artık daha yüksek sesle iddia ediyorum ki ONVO markası 2 sene sonra bu Ülkenin diğer bir Vestel'i olacak bu kadar rahat yazabiliyorum.

Özellikle Servis Direktörü Mustafa Gökçe ile yaptığım görüşmelerde kendisinden aldığım birçok önemli bilgi, özellikle servis konusundaki şikayetleri kökünden çözmek üzere atılan adımlar ve bu adımlar çerçevesinde düzenlenen toplantılar çok önemliydi. Yanılmıyorsam Ankara da son bir toplantıları kalmış, Tahminimce 1 veya 1,5 ay içerisinde çok ciddi kararlar açıklanacak ve uygulanmaya başlanacak. Bunları zaten bu hafta bir youtube videosu ile duyuracağız.

Ücretsiz montaj, +1 yıl garanti, Konsept servis uygulaması, ONVO MOTO adlı scooter yol yardım uygulaması gibi birçok detayı aktaracağız.

Ben neden seviniyorum? Hisse senedim mi var markaya dair? Biz vatandaş adına atılan her pozitif adıma sevindiğimiz için ONVO yetkililerinin tüketici adına attığı bu adımlara da seviniyor ve heyecan duyuyoruz olay bu. :ok

Katıldığımız toplantıdaki Emekçi Dostlarımın bir kısmı ile daha önceden tanış çıktık :kiskis


o1e819785e3396f2b1.jpg


o29e63afd26f8a56fe.jpg
 
M Çevrimdışı

mustaakrml

Yeni Üye
1 Kas 2022
15
22
M mustaakrml elinize sağlık.
Sevgili Umut muhtemelen ürün garantili, sorun çıkmasın size anlamında yazmıştır.
Onvo ve TCL markalarının servis süreçleri ile ilgili onlarca içerik yüzlerce mesaj yazdık ama neyse ki firmalara bir şekilde derdimizi anlatmayı başarabiliyoruz.

Bunu şuradan analiz edebiliyoruz, 2 sene evvel de ben bu marka ile ilgili yorum yapıyordum, bugün de yorum yapıyorum. 2 sene evvel ve hatta bundan birkaç ay evvel yaptığım yorumlara bakın, hem tcl hem de onvo için ''Ürünler OK ama servisler ı ıh'' dedim sürekli.

Burada eğri oturup doğru konuşmak lazım ki eleştirilerimizde haklı olduğumuzu biz biliyorduk, firmaların yöneticileri de biliyordu. Burada önemli olan aksiyon alınıp alınmaması konusuydu.

İşte geçtiğimiz hafta davet edildiğimiz ONVO Yeni Dönem Entegrasyonu Servis Bölgesel Toplantılarından birisinde bu hafta sizlere bir video içerik ile duyuracağımız çok önemli gelişmeleri ve detayları öğrendik.

Bakınız ürün lansmanları belki önemlidir doğrudur ancak benim çok fazla ilgi alanıma girmez. Daha önce de birkaç kere yazdım, Lanslmanlara sevgili İlteriş Yılmaz İlteriş Yılmaz gitsin abi :kiskis ben servis emekçisi dostların toplantılarında olmayı daha çok seviyorum çünkü lansmanlar bu işin makyaj kısmı, bize gerçek bilgi lazım ve o gerçek bilgiler de servis toplantılarında yatar.

Siz kaç youtuber veya influencer arkadaşın servis toplantılarına katılıp görüş aktardığını gördünüz mesela bugüne kadar?

Örneğin geçen sene de MİDEA klima servislerinin (Onlar bayi servis idi) toplantılarına katılmıştım çünkü halkın dilek öneri ve şikayetlerini kendilerine gözlerinin içine baka baka aktarma şansım olduğu gibi, onlardan aldığım bilgiyi de size aktarma şansı buluyorum.

Lansmanlarda oradaki tiki ablalara gidip ''Yahu bu ürünün x y z sinde a b c oluyor'' desen ne olur demesen ne olur mesela :kiskis

Oysa ki servis toplantılarında durum çok başka. Servis emekçisi dostlara halkın derdini ve şikayetini anlatırken, onların bazı haklı taleplerini de sizlere aktarma şansı buluyorum ve benim asıl odak noktam da burası.

Ürünleri herkes anlatıyor dostlar, bizim odak noktamız hiçbir zaman ''Aman efendim ürünü şöyle renklendirelim böyle güzel çekelim de bla bla'' olmadı mesela. Bizim çekimlerimiz görebileceğiniz en kötü çekimlerdir belki de ama içerdiği bilgiler GERÇEK bilgilerdir. Size ürün satılsın diye makyajlanmış içerikler değil.

Tüm bu açıklamaları size şu nedenle yaptım. ONVO markası ile ilgili bazı içeriklerimde ''Bu markaya şans verin bakın çok güzel şeyler olacak'' demiştim. Geçen hafta katıldığım toplanıda öğrendiklerimden sonra yine geçtiğimiz haftalarda yayınladığım bir içerikte dile getirdiğim gibi açık ve net artık daha yüksek sesle iddia ediyorum ki ONVO markası 2 sene sonra bu Ülkenin diğer bir Vestel'i olacak bu kadar rahat yazabiliyorum.

Özellikle Servis Direktörü Mustafa Gökçe ile yaptığım görüşmelerde kendisinden aldığım birçok önemli bilgi, özellikle servis konusundaki şikayetleri kökünden çözmek üzere atılan adımlar ve bu adımlar çerçevesinde düzenlenen toplantılar çok önemliydi. Yanılmıyorsam Ankara da son bir toplantıları kalmış, Tahminimce 1 veya 1,5 ay içerisinde çok ciddi kararlar açıklanacak ve uygulanmaya başlanacak. Bunları zaten bu hafta bir youtube videosu ile duyuracağız.

Ücretsiz montaj, +1 yıl garanti, Konsept servis uygulaması, ONVO MOTO adlı scooter yol yardım uygulaması gibi birçok detayı aktaracağız.

Ben neden seviniyorum? Hisse senedim mi var markaya dair? Biz vatandaş adına atılan her pozitif adıma sevindiğimiz için ONVO yetkililerinin tüketici adına attığı bu adımlara da seviniyor ve heyecan duyuyoruz olay bu. :ok

Katıldığımız toplantıdaki Emekçi Dostlarımın bir kısmı ile daha önceden tanış çıktık :kiskis


o1e819785e3396f2b1.jpg


o29e63afd26f8a56fe.jpg
çok teşekkür ederim abi, kusura bakmayın ama evde cidden gün içinde kimse olmuyor ve böyle bir şey için masraf etmek istemedim :) herkesin emeğine sağlık.
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
21,011
kendimizin halledilebileceği işler için servis çağırılsak yandık hele birde onvo servisise tam yandık çünkü berbat bir servis anlayışları var.
Ona emin olsak ve elimizde yardım edebileceğimiz bir enstrümanımız olsa paylaşmaktan çekinmeyiz zaten.
Vestel ürünlerinde arkadaşlar elinden geldiğince yardımcı oluyor mesela.
Niye ellerinde imkan var çünkü.

Söz konusu hazır şase kullanılan üretimler olunca seçenekler kısıtlı oluyor.
Çünkü bu tür firmaların işleyişi ile daha büyük firmaların işleyişi bir değil.
İmkanlar da aynı olmuyor ne yazık ki.
Yani örnek veriyorum Vestel'de panel bilgisi nokta atışı verilebiliyorsa, bu Vestel'in sistemliliği sayesinde oluyor.
Vestel'de bu imkanlar olmasa, Vestel üretimleri için de forumdaki desteğin durumu aynı olacaktı.

Anakart arızası olabilir.
Yazılımsal sorun olsa zaten şirkete bu konuda bolca şikayet dönmüş olurdu.

Muhtemelen anakartta bir hata var.
Wi-Fi gitmesi, ardından kanal problemi yaşanması olası bir donanımsal arızaya işaret ediyor bence.

Ki ben tamirci bile olsam, garantisi olan malı önce firmaya göstermeyi tercih ederim.
Firma bir aksiyon alamıyorsa o zaman işlem yapmayı göze alırım.
Garanti gibi bir hakkım varken neden kendime maliyet çıkarayım değil mi?

Siz de böyle düşünün.
Firma malı sattıysa, arızasında da size yardımcı olmak zorunda.

Belki işlemci arızalı, belki ROM depolama arızalı belki de wi-fi çipi veya besleme katında bir kısım arızalı bilemeyiz.
Veya cihazın iç topraklamasında bir kusur var belki ve bu donanımların kararsız çalışmasına da neden oluyor olabilir.

Yani sabaha kadar tonla teori üretebiliriz.
En net cevap o cihazın tüm kontrolleri yapıldıktan sonra verilebilir.
Yazılımsal bir kusur varsa o da ortaya çıkar en sonunda.
Öncelikle yetkili bir kişinin tüm olasılıkları aşama aşama elemesi lazım.
Yani siz ürünü sıfırladınız diyelim, bugün düzeldi, yarın tekrar arıza yaparsa yine başa dönmüş olacaksınız.

Amacım sizin zannettiğiniz gibi olsa ben yanıt dahi vermezdim.
Kimse burada attığım mesaj başına ücret vermiyor bana. :sirit
 
M Çevrimdışı

mustaakrml

Yeni Üye
1 Kas 2022
15
22
estağfurullah, salonda wifi güçlendirici var onu çıkarıca wifi sapıtmış ağları görmüyordu büyük ihtimalle yazılımsaldı kanal listesi de hazırda gelmiyor kendin tarama yapıyorsun ilk kutudan çıkarınca da öyle olmuştu normali o dün akşam 3-4 saate yakın film izledik takır takır çalışıyor hâlâ
 
Geri
Üst Alt