M
mustaakrml elinize sağlık.
Sevgili Umut muhtemelen ürün garantili, sorun çıkmasın size anlamında yazmıştır.
Onvo ve TCL markalarının servis süreçleri ile ilgili onlarca içerik yüzlerce mesaj yazdık ama neyse ki firmalara bir şekilde derdimizi anlatmayı başarabiliyoruz.
Bunu şuradan analiz edebiliyoruz, 2 sene evvel de ben bu marka ile ilgili yorum yapıyordum, bugün de yorum yapıyorum. 2 sene evvel ve hatta bundan birkaç ay evvel yaptığım yorumlara bakın, hem tcl hem de onvo için ''Ürünler OK ama servisler ı ıh'' dedim sürekli.
Burada eğri oturup doğru konuşmak lazım ki eleştirilerimizde haklı olduğumuzu biz biliyorduk, firmaların yöneticileri de biliyordu. Burada önemli olan aksiyon alınıp alınmaması konusuydu.
İşte geçtiğimiz hafta davet edildiğimiz ONVO Yeni Dönem Entegrasyonu Servis Bölgesel Toplantılarından birisinde bu hafta sizlere bir video içerik ile duyuracağımız çok önemli gelişmeleri ve detayları öğrendik.
Bakınız ürün lansmanları belki önemlidir doğrudur ancak benim çok fazla ilgi alanıma girmez. Daha önce de birkaç kere yazdım, Lanslmanlara sevgili
İlteriş Yılmaz gitsin abi
ben servis emekçisi dostların toplantılarında olmayı daha çok seviyorum çünkü lansmanlar bu işin makyaj kısmı, bize gerçek bilgi lazım ve o gerçek bilgiler de servis toplantılarında yatar.
Siz kaç youtuber veya influencer arkadaşın servis toplantılarına katılıp görüş aktardığını gördünüz mesela bugüne kadar?
Örneğin geçen sene de MİDEA klima servislerinin (Onlar bayi servis idi) toplantılarına katılmıştım çünkü halkın dilek öneri ve şikayetlerini kendilerine gözlerinin içine baka baka aktarma şansım olduğu gibi, onlardan aldığım bilgiyi de size aktarma şansı buluyorum.
Lansmanlarda oradaki tiki ablalara gidip ''Yahu bu ürünün x y z sinde a b c oluyor'' desen ne olur demesen ne olur mesela
Oysa ki servis toplantılarında durum çok başka. Servis emekçisi dostlara halkın derdini ve şikayetini anlatırken, onların bazı haklı taleplerini de sizlere aktarma şansı buluyorum ve benim asıl odak noktam da burası.
Ürünleri herkes anlatıyor dostlar, bizim odak noktamız hiçbir zaman ''Aman efendim ürünü şöyle renklendirelim böyle güzel çekelim de bla bla'' olmadı mesela. Bizim çekimlerimiz görebileceğiniz en kötü çekimlerdir belki de ama içerdiği bilgiler GERÇEK bilgilerdir. Size ürün satılsın diye makyajlanmış içerikler değil.
Tüm bu açıklamaları size şu nedenle yaptım. ONVO markası ile ilgili bazı içeriklerimde ''Bu markaya şans verin bakın çok güzel şeyler olacak'' demiştim. Geçen hafta katıldığım toplanıda öğrendiklerimden sonra yine geçtiğimiz haftalarda yayınladığım bir içerikte dile getirdiğim gibi açık ve net artık daha yüksek sesle iddia ediyorum ki
ONVO markası 2 sene sonra bu Ülkenin diğer bir Vestel'i olacak bu kadar rahat yazabiliyorum.
Özellikle Servis Direktörü Mustafa Gökçe ile yaptığım görüşmelerde kendisinden aldığım birçok önemli bilgi, özellikle servis konusundaki şikayetleri kökünden çözmek üzere atılan adımlar ve bu adımlar çerçevesinde düzenlenen toplantılar çok önemliydi. Yanılmıyorsam Ankara da son bir toplantıları kalmış, Tahminimce 1 veya 1,5 ay içerisinde çok ciddi kararlar açıklanacak ve uygulanmaya başlanacak. Bunları zaten bu hafta bir youtube videosu ile duyuracağız.
Ücretsiz montaj, +1 yıl garanti, Konsept servis uygulaması, ONVO MOTO adlı scooter yol yardım uygulaması gibi birçok detayı aktaracağız.
Ben neden seviniyorum? Hisse senedim mi var markaya dair? Biz vatandaş adına atılan her pozitif adıma sevindiğimiz için ONVO yetkililerinin tüketici adına attığı bu adımlara da seviniyor ve heyecan duyuyoruz olay bu.
Katıldığımız toplantıdaki Emekçi Dostlarımın bir kısmı ile daha önceden tanış çıktık