Onvo 43f900 İle Yaşadığım Sorunlar

U Çevrimdışı

Uriel

Yeni Üye
11 Nis 2022
6
42
İyi günler. 11 yıllık 80 ekran Hdready televizyonumu Adem Bey'in incelemesinden sonra, İzmir Aliağa Evkur bayisinden Onvo43f900 televizyon aldım. Menemen yetkili servisi tarafından 13 gün önce televizyonum kuruldu. 8 gün kadar hiçbir sorun olmadan kullandım. Öncelikle belirtmek isterim ki bu televizyondan çok memnunum. Gerek hızı, görüntü kalitesi, kullanım kolaylığı olsun parasının karşılığını fazlasıyla veren bir seçim yaptığımı düşünüyorum. Hatta dün itibariyle arkadaşımda tavsiyem üzerine 50f900 modelini kullanmaya başladı. Gelelim yaşadığın sorunlara:
1. 1 haftalık sorunsuz kullanımdan sonra tv izlerken yayın gitti. Birkaç saat gelmedi. Merkezi sistem dağıtıcısını kontrol ettim bir sorun göremedim. Ertesi gün sabah kalktığımızda yayın yine gitmişti. 1 saat sonra kendiliğinden geldi. Yine tv yayını gittiği bir gün hemen önceki televizyonumla kullandığım Neta Hd6400 uydu alıcısını, hdmi kablo ile Onvo tv ye bağladımda hiçbir sorun olmadan tv izledim. Dün öğlen saatlerinde yine tv yayını gitti. Televizyonun arkasından uydu kablosunu tv kapalı iken söküp tekrar taktığımda yayın tekrar geldi.
2. Sorunumla ise bu gece karşılaştım. Netflixten tv ye geçtiğimde renkler bozuldu. Hemen video çektim. Daha iyi görülebilmesi için Youtube'a yükledim. Ayrıca videoda görülen ve resimlerini eklediğim, televizyonun içinde kaldığını düşündüğüm 3 adet toz tanesi görülmekte. Toplamda 5 tane, 2 taneside ekranın altında. Videoyu 1080p izlerseniz herşey apaçık görülüyor.
Sorunları özetlersek; Artik hergün karşılaştığım ve uydu sisteminde sorun olmadığını tesbit ettiğim tv yayını gitme sorunu. Kurulumda ve sonraki 1 haftada farketmedigim ekrandaki 5 adet içten toz olması sorunu ki sadece en büyük olan (eklediğim resimde ortadaki) rahatsız ediyor. Son olarakda bu gece karşılaştığım renk bozulması, tv nin kumanda komutlarını cevap vermemesi vs..
Sizce tv yi biraz daha kullanıp bu sorunların devam edip etmeyeceğini takip mi etmeliyim yoksa hemen teknik servisi mi çağırmalıyım? Uydu ve renk bozulması sorunlarıyla bir daha karşılaşmasam bile ekrandaki en büyük leke açık renk sahnelerde gözüme takılıyor ve rahatsız ediyor. Yardımlarınız ve görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.



20220412_161620.jpg
20220412_121821.jpg
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Yazılımsal yada donanım uyumsuzluğu gibi görünüyor sizi çok rahatsız ediyorsa değişim talep edin..

İlk 6 ay içerinsin de çıkan arıza ve sorunlar ilk gün var kabul edilir ayıplı ürün olduğu varsayılır.

6 ay içerisinde değişim yada ücret iadesi talep etme hakkınız var satıcı firmadan ..

Talebinizi kabul etmezlerse THH şikayet yoluyla hakkınızı alırsınız ilk 6 aylık süre içerisinde haklarınız bunlar.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Merhaba;
Merkezi sistem yayınlarında TV uyduları sapıtmakta ısrar ediyor maalesef. Benim öncelikli tavsiyem, ne olursa olsun erkenden servis talep edin ve bu arızanın kayıt altına alınmasını sağlayın. Tespitlerine dair servis formu alınız, elinizde bulunsun. Sonrasında gözlem yapmaya devame decekseniz bunda sorun yok.

Panel konusu ölü hücre ise de, panel içi yabancı cisim ise de kusur kabul edilir ve dostlarımın belirttiği üzere firma gerekeni yapmaz ise hakem heyeti ile ürünü değiştirtebilirsiniz rahatlıkla.
 
U Çevrimdışı

Uriel

Yeni Üye
11 Nis 2022
6
42
Merhaba;
Merkezi sistem yayınlarında TV uyduları sapıtmakta ısrar ediyor maalesef. Benim öncelikli tavsiyem, ne olursa olsun erkenden servis talep edin ve bu arızanın kayıt altına alınmasını sağlayın. Tespitlerine dair servis formu alınız, elinizde bulunsun. Sonrasında gözlem yapmaya devame decekseniz bunda sorun yok.

Panel konusu ölü hücre ise de, panel içi yabancı cisim ise de kusur kabul edilir ve dostlarımın belirttiği üzere firma gerekeni yapmaz ise hakem heyeti ile ürünü değiştirtebilirsiniz rahatlıkla.
Adem Bey iyi günler. 20 nisan da değişim yönünde servis raporu çıktı. Bu raporu satın aldığım yere benim götürmem gerekiyormuş. 22 Nisan da ben çalıştığım için eşim bu raporu Aliağa Evkur bayisine teslim etti. 1 saate yakın beklettikten sonra; "Bizim bu raporu aslında böyle teslim almamamız lazım. Televizyonu hemen getirmeniz lazım. 10 içinde ancak yeni televizyonu getirebiliriz vs..." demişler. Yetkili servisin söylediği ise; " Hayır süreç öyle olmaz. Daha öncede aynı yerden televizyon alan başka bir müşterinin evine, raporun tesliminden sonra yeni televizyonu getirip sorunlu olanı teslim aldılar" dedi. Bana görede mantıklı olan bu. Değil mi? MA Elektronik'i önce aradım sonrada konuyu özetleyen e-mail attım. Ma Elektronik te biz bu süreçte yokuz siz kendiniz aldığınız yer ile işinizi halledeceksiniz dedi.
Sizce televizyonu ben mi kutulayıp satıcı firmaya götürmeliyim yoksa onlar yenisini getirip eskisini teslim almalılar? Teşekkürler...
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Adem Bey iyi günler. 20 nisan da değişim yönünde servis raporu çıktı. Bu raporu satın aldığım yere benim götürmem gerekiyormuş. 22 Nisan da ben çalıştığım için eşim bu raporu Aliağa Evkur bayisine teslim etti. 1 saate yakın beklettikten sonra; "Bizim bu raporu aslında böyle teslim almamamız lazım. Televizyonu hemen getirmeniz lazım. 10 içinde ancak yeni televizyonu getirebiliriz vs..." demişler. Yetkili servisin söylediği ise; " Hayır süreç öyle olmaz. Daha öncede aynı yerden televizyon alan başka bir müşterinin evine, raporun tesliminden sonra yeni televizyonu getirip sorunlu olanı teslim aldılar" dedi. Bana görede mantıklı olan bu. Değil mi? MA Elektronik'i önce aradım sonrada konuyu özetleyen e-mail attım. Ma Elektronik te biz bu süreçte yokuz siz kendiniz aldığınız yer ile işinizi halledeceksiniz dedi.
Sizce televizyonu ben mi kutulayıp satıcı firmaya götürmeliyim yoksa onlar yenisini getirip eskisini teslim almalılar? Teşekkürler...
Maalesef evkur bu nasıl işine geliyorsa öyle davranıyor bir şekilde yokuşa sürmeye çalışıyorlar..

Ben yıllar önce evkur ile alışveriş bağını kestim soyguncu kan emici firma evkur her türlü adilik beklenir bunlardan

Geçmiş olsun eşek gibi gelip almaları lazım aslında kendileri size teslim etti evkur servisiyle siz servis çağırıp kurulum yaptırdınız sadece mağaza satışı olduğunda evkur teslimatı yapıyordu yıllar evvel..
 
akrep2018 Çevrimdışı

akrep2018 

Süper Üye
16 Eyl 2018
1,271
62
Evkur gibi mağazalara ta eskiden beri hiç ısınamadım,hep içimde bir şüphe oldu.Buralardan uzun vadeli taksitle,senetle eşya almaktansa,alacağım eşyanın bayisinden almayı tercih ettim.Bu tür yerlerden ürün alanların sorun yaşadığını çok duydum.Ayrıca bu tür mağazalar vade uzun,taksit düşük diye vade farkını da çok yüksek koyuyorlar.Son zamanlarda internetten de bu mağazalara göre uygun fiyata ürünler almak mümkün.
 
U Çevrimdışı

Uriel

Yeni Üye
11 Nis 2022
6
42
Bu televizyon serisinin en uygun fiyatı Evkur'da. Benimde ilk alışverişimdi. Sorunuma gelince; Dün beklemekten sıkıldım ve televizyonu kutulayıp Evkur'a götürdüm. Değişim evrağı 1 hafta önce gittiğinden zaten işlemler başlamış. Bugün televizyon geldi. Kurulum yapıldı. Ne uydu çekmeme sorunu, ne renk karışması ne de ekran içindeki toz gibi bir sorunla karşılaştım. Tavsiye veren arkadaşlara çok teşekkürler. Buda Evkur'dan ilk ve son alışverişim olsun.
 
Geri
Üst Alt