mobilya kaplama hatası ve haklarım? (çetmen mobilya)

M Çevrimdışı

mehmetksk 

Aktif Üye
2 Ocak 2021
115
38
merhabalar,

çetmen mobilyadan evolya isimli bir yatak odası takımı aldım. yemek takımı ve tv ünitesi de aldım bunlarla birlikte. şimdi konu şudur ki, yatak odası takımının başlığındaki kaplama fotoğraftaki gibi krem rengi değil siyah geldi. mobilyaların teslimat ve montajı sırasında o kadar çok kargaşa ve yoğunluk vardı ki en son iş bitince mobilyalarda hep kırık çatlak ve geometrik sorunları kontrol edip onları not aldık bu konuda ise yoğunluktan dolayı özel bir dikkat edememiş durumdaydım yorgunluktan. çünkü geometrik veya kırık çıkık tarzı olmadığından kaplama rengi ile ilgili bir şey yazdırmamıştım teslim tutanağına. ürünler cumartesi teslim edildiğinden ve olayı da iş bittikten 1 saat sonra anladığımdan kimseye ulaşamadım. aldığım mağazanın internette whatsapp numarası vardı oraya mesaj yazdım akabinde de pazartesi sabahı aradım ve durumu anlattım. mağaza müdürü de hemen whatsapp tan yolladığınız fotoğrafla mail atıyorum imalat birimine ve yardımcı olacağım dedi. 1 ay sonra ise ilerleme olmayınca tekrar aradım adam tekrar mail atıyorum size ulaşmış olmaları lazımdı dedi. bugün de bir sorunum için kayıt oluşturmuştum bir eleman geldi, ona da söyledim ama bu konu hakkında bana sorarsanız yardımcı olmazlar eğer tutanağa yazdırmadıysanız dedi. sayın adem helvacı bey özelinde bu konuyla ilgili herhangi bir hakkım mevcut mudur hukuki olarak özellikle onu sormak isterdim ki buna istinaden bir adım atayım dedim.

herkese teşekkürler.

resim_2021-04-29_232556.png
 
sametb Çevrimdışı

sametb

Yeni Üye
19 Nis 2019
2
34
Tüketici Hakem Heyeti kesin sonuç galiba
6 aydır uğraşıyorum benzer problemden. Ben teslim tutanağına kusurlarını da belirtmiştim oysaki


Başımdan geçenleri bir oku istersen
 
M Çevrimdışı

mehmetksk 

Aktif Üye
2 Ocak 2021
115
38
Tüketici Hakem Heyeti kesin sonuç galiba
6 aydır uğraşıyorum benzer problemden. Ben teslim tutanağına kusurlarını da belirtmiştim oysaki


Başımdan geçenleri bir oku istersen
benim çekindiğim konu zaten tutanağa yazdırmamam oldu. sonuçta ortadaki bariz bir sorun bu. hani ben birşey yaptım da bu hale geldi değil. ha ayrıca teslimattan 1 saat sonra arayıp ulaşmaya çalıştım birilerine ama cumartesi olduğundan kimseye ulaşamadım. whatsapp mesajım da var satın aldığım showroom a attığım hemen olay ardından. ondan dolayı tutanakta olmasa bile thh de hakkımı arayabilir miyim onu merak ediyorum.

size de geçmiş olsun.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Üzülmenize gerek yok. her şekilde bu konu çözülür fakat firma DOĞRU ve KOLAY yoldan bunu yapmayacak belli ki.

Heyet sizin işinizi çözer zira Satış Sonrası Hizmet yönetmeliğine göre siz tutanağa yazdırmamış dahi olsanız satıştan sonraki 180 gün içerisinde ortaya çıkan bir kusur var ve bu da otomatik olarak AYIP kapsamında girer.

Malın satışından sonraki 6 ay içerisinde üründe ortaya çıkan ayıp ilk gün var olarak kabul edilir.

Bu hüküm doğrultusunda heyet kusurlu parçanın değişimine karar verecektir.

Bir ayınızı heba etmişsiniz. Daha fazla gecikmeden elinizdeki bilgi ve belgeler ile Edevlet üzerinden şikayet dosyası oluşturun lütfen.
 
M Çevrimdışı

mehmetksk 

Aktif Üye
2 Ocak 2021
115
38
Üzülmenize gerek yok. her şekilde bu konu çözülür fakat firma DOĞRU ve KOLAY yoldan bunu yapmayacak belli ki.

Heyet sizin işinizi çözer zira Satış Sonrası Hizmet yönetmeliğine göre siz tutanağa yazdırmamış dahi olsanız satıştan sonraki 180 gün içerisinde ortaya çıkan bir kusur var ve bu da otomatik olarak AYIP kapsamında girer.

Malın satışından sonraki 6 ay içerisinde üründe ortaya çıkan ayıp ilk gün var olarak kabul edilir.

Bu hüküm doğrultusunda heyet kusurlu parçanın değişimine karar verecektir.

Bir ayınızı heba etmişsiniz. Daha fazla gecikmeden elinizdeki bilgi ve belgeler ile Edevlet üzerinden şikayet dosyası oluşturun lütfen.
Tesekkurler adem bey, soyle birsey de var faturada urune ait renk te belirtilmis durumda oradan da zaten hak talep edebilecegimi dusunuyordum. Yarin bu konunun uzerine dusecegim. Saygilar.
 
M Çevrimdışı

mehmetksk 

Aktif Üye
2 Ocak 2021
115
38
Üzülmenize gerek yok. her şekilde bu konu çözülür fakat firma DOĞRU ve KOLAY yoldan bunu yapmayacak belli ki.

Heyet sizin işinizi çözer zira Satış Sonrası Hizmet yönetmeliğine göre siz tutanağa yazdırmamış dahi olsanız satıştan sonraki 180 gün içerisinde ortaya çıkan bir kusur var ve bu da otomatik olarak AYIP kapsamında girer.

Malın satışından sonraki 6 ay içerisinde üründe ortaya çıkan ayıp ilk gün var olarak kabul edilir.

Bu hüküm doğrultusunda heyet kusurlu parçanın değişimine karar verecektir.

Bir ayınızı heba etmişsiniz. Daha fazla gecikmeden elinizdeki bilgi ve belgeler ile Edevlet üzerinden şikayet dosyası oluşturun lütfen.
adem bey tekrar rahatsız ediyorum. iki sorum vardı müsaitseniz;

1)8 ay öncesine kadar yurtdışında çalıştığımdan adresim senegal ülkesi olarak görünüyor ancak ikinci adresim ise şu an bulunduğum adres olarak görünüyor. thh bilgi gücelleme sayfasında adresi kısmı boş kalıyor ve bana adres güncelleme için nüfus müdürlüğüne başvurmanız önerilir diyor ve yeni başvuru yapmama müsade etmiyor. annemin e devleti üzerinden yapabilir miyim? fatura ismi farklı olması sıkıntı olur mu?

2)11.330tl üzeri başvurular da tüketici mahkemelerine başvurulması gerekiyor diyor. benim faturada yatak odası yemek odası ve tv ünitesi var ve toplamda 16.000tl. burada yatak odası fiyatı tek olarak mı baz alınır yoksa fatura tutarı mı baz alınır?

teşekkürler ve tekrar saygılar.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt