Erinç Çevrimdışı

Erinç

Aktif Üye
25 Kas 2020
262
39
A Adem Helvacı abi bee acil kodlu pro inceleme si bekliyoruz:clap özellikleri ve yapısı hakkında kumanda kullanımı da dahil senden duymazsak beyin kabul etmiyor 🥰 Allah olmayanada nasip etsin pro güzel makina maşallah saat 1de faal ettik ısıt kapan ısıt kapan şuana kadar çıt ses çıkarmadı genleşme adına 🙏
Merhaba sizlerin memnuniyeti için çok mutluyum. Dilerim her Midea kullanıcısının sizin gibi mutlu olacaktır. @Adem bey'in :Ö) yazdığı gibi daha sık takipte olmaya çalışacağım. Foruma biraz dargın olduğum için sadece uzaktan takip modunda sizlerin yorumlarını okuyor, ve ilgili aksiyonları bildiriyordum. Dilerim ileriki süreçta daha güzel haberler ile görüşürüz saygılarımla . İyi haftalar
 
Golge46 Çevrimdışı

Golge46 

Aktif Üye
6 Ağu 2021
128
35
Abim selamlar. Kalıcı çözüm size sundukları çözüm oldu.

Bu sene ben de Xtreme Save modelinde termostata girdiğindeki fan devri konusunu araştırıyorum. Teknik Müdürlük sağ olsun talep ettiğim tüm bilgileri paylaşıyor ve bir yöntem de gösterdi ancak henüz uygulayamadım, bunu çözer çözmez sizlere açıklayacağım.
A Adem Helvacı abi fan devri konusunu deneme şansınız oldumu acaba merak ettimde:kas
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
A Adem Helvacı abi bee acil kodlu pro inceleme si bekliyoruz:clap özellikleri ve yapısı hakkında kumanda kullanımı da dahil senden duymazsak beyin kabul etmiyor 🥰 Allah olmayanada nasip etsin pro güzel makina maşallah saat 1de faal ettik ısıt kapan ısıt kapan şuana kadar çıt ses çıkarmadı genleşme adına 🙏
Memnun olmana çok sevindim abi. Normalde testler başladıktan ve sonuçları aldıktan sonra ürünleri yayınlıyorum ama AEP klima ile iligli Ağustos verileri de elimde olduğu için (şu an da ısıtmada çalıştırıyorum test süreci dışında) daha erken süreli bir ön izlenim videosu yayınlarım seve seve :ok
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
A Adem Helvacı abi fan devri konusunu deneme şansınız oldumu acaba merak ettimde:kas
Denedim abi çalıştı sistem, hem üfleme kesildi hem de kasa genleşme sesi %70 oranında ortadan kalktı, ilk devreye girmelerde yapıyor yine o ayrı konu ama ani bir soğuma olmaması nedeniyle kapanıştaki o çatırtılar ortadan kalktı. Tabi testlerine devam ediyorum çünkü biliyorum ki bunun başka etkileri olacak.
 
Golge46 Çevrimdışı

Golge46 

Aktif Üye
6 Ağu 2021
128
35
Memnun olmana çok sevindim abi. Normalde testler başladıktan ve sonuçları aldıktan sonra ürünleri yayınlıyorum ama AEP klima ile iligli Ağustos verileri de elimde olduğu için (şu an da ısıtmada çalıştırıyorum test süreci dışında) daha erken süreli bir ön izlenim videosu yayınlarım seve seve :ok
A Adem Helvacı teşekkürler abim emek veriyorsun ellerine sağlık hakkın geçiyor bizlere seviliyorsun işin gücün rast gide ellerin dert görmesin 🙏

Denedim abi çalıştı sistem, hem üfleme kesildi hem de kasa genleşme sesi %70 oranında ortadan kalktı, ilk devreye girmelerde yapıyor yine o ayrı konu ama ani bir soğuma olmaması nedeniyle kapanıştaki o çatırtılar ortadan kalktı. Tabi testlerine devam ediyorum çünkü biliyorum ki bunun başka etkileri olacak.
A Adem Helvacı aynen abim baya faydaları oluyor ben daha aep te çatır ti genleşme duymadım ayrıca odaya hakim yani yiğit makina bende tecrübe lerimi aktarım yaparım,dikkatimi çekti dün 2kez defrost yaptı havada fena değildi 13lerde falan dışarısı ama nem yüksek ti başkada yapmadı belkide o an öyle karar verdi sanırsam bayada bir su atıyor du🤔
 
Son düzenleme:
H Çevrimdışı

Hasan Ergen

Yeni Üye
17 Kas 2022
5
30
Merhaba. Daha önce belirttiğim gibi 20 gün önce aldığım midea prime ın çıtırtı sesinden çok rahatsızız. Yatak odasında kullanıyoruz ve 3 buçuk yaşındaki çocuğumuzda aynı odada yatıyo onu da rahatsız ediyo. Anladığım kadarıyla bu sesin geçeceği yok. Birsürü para verdiğimiz cihazı yıllarca bu sesi duymaya mahkum olarak kullanmak mantıklı gelmiyo. Sonuç olarak bu sorundan dolayı klimayı iade etme gibi bi hakkımız var mı bu konuda bilgisi olup yardımcı olabilecek varsa memnun olurum.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Merhaba. Daha önce belirttiğim gibi 20 gün önce aldığım midea prime ın çıtırtı sesinden çok rahatsızız. Yatak odasında kullanıyoruz ve 3 buçuk yaşındaki çocuğumuzda aynı odada yatıyo onu da rahatsız ediyo. Anladığım kadarıyla bu sesin geçeceği yok. Birsürü para verdiğimiz cihazı yıllarca bu sesi duymaya mahkum olarak kullanmak mantıklı gelmiyo. Sonuç olarak bu sorundan dolayı klimayı iade etme gibi bi hakkımız var mı bu konuda bilgisi olup yardımcı olabilecek varsa memnun olurum.
Kullanma Kılavuzlarında ''Bu ürünler çalışırken belli başlı sesler çıkarmaktadır'' gibi bir ifade oluyor hemen hemen bütün ürün gruplarında çünkü geçmiş yıllarda da televizyon klima buzdolabı ve aklınıza gelebilecek her ürün grubu ile ilgili ses şikayetleri ve değişim/iade talepleri olduğu için çıkış yolu olarak üretici ve ithalatçılar bu yolu buldular o nedenle direkt olarak size ''Yasal hakkınız var'' diyemiyorum. Buradaki Yasal hak konusu elbette ki sizin şikayetiniz neticesi Hakem Heyetinin atayacağı bir bilirkişi ile tespit/teyit edilip heyete sunacağı bir rapor doğrultusunda size sunulabilir. Onun haricinde satıcının kendi inisiyatifi ile iade alması söz konusu olur ki o da ikili ilişkilere göre değişik sonuçlar verir.

Ürünleri önceden test etmek istememizin en önemli nedenlerinden birisi bu, ben kasa genleşme sesini sosyal mecrada haftalar önce duyurdum ancak sesimiz çok çıkmadığı için geniş kitlelere ulaşamıyoruz ne yazık ki. Geçen sene Prime modelinde yine kış modunda kasa genleşme sesi duyduk ancak o da ilk kışımızdı, bu modelde yine ilk kışımız. Yaz modunda sorun olmuyor iki modelde de ancak kış modunda bu durumdan muzdaribiz.

İlginç olanı ise All Easy Pro modelinde bende ses yok mesela, sevgili Golge46 Golge46 kardeşimizin AEP klimada yine yokmuş kendisi de bu yönde bilgi paylaştı. Diğer AEP kullanıcılarından teyit toplamaya çalışıyorum.
 
Golge46 Çevrimdışı

Golge46 

Aktif Üye
6 Ağu 2021
128
35
Kullanma Kılavuzlarında ''Bu ürünler çalışırken belli başlı sesler çıkarmaktadır'' gibi bir ifade oluyor hemen hemen bütün ürün gruplarında çünkü geçmiş yıllarda da televizyon klima buzdolabı ve aklınıza gelebilecek her ürün grubu ile ilgili ses şikayetleri ve değişim/iade talepleri olduğu için çıkış yolu olarak üretici ve ithalatçılar bu yolu buldular o nedenle direkt olarak size ''Yasal hakkınız var'' diyemiyorum. Buradaki Yasal hak konusu elbette ki sizin şikayetiniz neticesi Hakem Heyetinin atayacağı bir bilirkişi ile tespit/teyit edilip heyete sunacağı bir rapor doğrultusunda size sunulabilir. Onun haricinde satıcının kendi inisiyatifi ile iade alması söz konusu olur ki o da ikili ilişkilere göre değişik sonuçlar verir.

Ürünleri önceden test etmek istememizin en önemli nedenlerinden birisi bu, ben kasa genleşme sesini sosyal mecrada haftalar önce duyurdum ancak sesimiz çok çıkmadığı için geniş kitlelere ulaşamıyoruz ne yazık ki. Geçen sene Prime modelinde yine kış modunda kasa genleşme sesi duyduk ancak o da ilk kışımızdı, bu modelde yine ilk kışımız. Yaz modunda sorun olmuyor iki modelde de ancak kış modunda bu durumdan muzdaribiz.

İlginç olanı ise All Easy Pro modelinde bende ses yok mesela, sevgili Golge46 Golge46 kardeşimizin AEP klimada yine yokmuş kendisi de bu yönde bilgi paylaştı. Diğer AEP kullanıcılarından teyit toplamaya çalışıyorum.
A Adem Helvacı aynen öyle abi yaklaşık 4 yada 5gundur 24 saat 26 27 setli makina yeni taktık huylarını tanımak içinde özellikle yakından takip ediyoruz herhangi bir ses vs duyulmadı.bu arada bilmeyenler için termostat sırasında cros fan kapatma faydalı olacaktır abi bence
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
A Adem Helvacı aynen öyle abi yaklaşık 4 yada 5gundur 24 saat 26 27 setli makina yeni taktık huylarını tanımak içinde özellikle yakından takip ediyoruz herhangi bir ses vs duyulmadı.bu arada bilmeyenler için termostat sırasında cros fan kapatma faydalı olacaktır abi bence
Ben de aynı şekilde düşünüyorum abi. Bunun nasıl yapılacağını video ile yayınlasak mı acaba diye düşünüyorum ancak terddütüm şu;
Bizim insanımız videoda tarif edilmesine rağmen hatalı bir işlem yapar veya sistemin olmaması gereken yerlerine girer kodları değiştirir cihazı uçurur ondan sonra da ''nasılsa ispat edilemez'' diye düşünüp ''Bozuldu kardeşim, garantiden gelin yapın'' der mi diye düşünmüyor değilim o nedenle Prime modelinde de bildiğim birçok özelliği kimseye paylaşmamayı tercih ettim.

Neticede bu yönde şikayeti olanların bu işlemi yetkili servise yaptırması o nedenle daha doğru olacaktır.
 
Golge46 Çevrimdışı

Golge46 

Aktif Üye
6 Ağu 2021
128
35
Ben de aynı şekilde düşünüyorum abi. Bunun nasıl yapılacağını video ile yayınlasak mı acaba diye düşünüyorum ancak terddütüm şu;
Bizim insanımız videoda tarif edilmesine rağmen hatalı bir işlem yapar veya sistemin olmaması gereken yerlerine girer kodları değiştirir cihazı uçurur ondan sonra da ''nasılsa ispat edilemez'' diye düşünüp ''Bozuldu kardeşim, garantiden gelin yapın'' der mi diye düşünmüyor değilim o nedenle Prime modelinde de bildiğim birçok özelliği kimseye paylaşmamayı tercih ettim.

Neticede bu yönde şikayeti olanların bu işlemi yetkili servise yaptırması o nedenle daha doğru olacaktır.
A Adem Helvacı abi iyi akşamlar midea tam olarak hangi wi-fi kontrol uygulaması ni kullanıyor play storeda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri