1 Çevrimdışı

1071HALİL1453

Yeni Üye
25 Eki 2023
8
37
Yahu arkadaşlar bu forumda ONVO, NORDMANDE faciası yaşanmadı mı.?
Tüketici dostu abiniz mallar bir güzel pazarlayıp, sizleri bir güzel sahipsiz ortada bırakmadı mı.?

Umarım yanılmam başka bir facia daha geliyor gibi.!!!
Adem helvacının tavsiyesiyle 9 ay önce 2 adet Midea all easy Pro satın aldık. Aldığımızdan beri kasa genleşme sesinden tutuver, iç ve dış ünitenin sesli çalışması ve soğuk üfleme problemleriyle karşı karşıya kaldık. Her 2 klimada da istikrarlı çalışma namına bir emare yok. Adem helvacı adlı şahısın YouTube kanalında bu klimayla yaşadığım tüm olumsuzlukları yazdığımda ya kaldırıyor ya da engelliyor. Bu markayı alacak olan arkadaşlar 1 kere değil 100 kere düşünerek bu markadan uzak dursunlar lütfen
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,459
Adem helvacının tavsiyesiyle 9 ay önce 2 adet Midea all easy Pro satın aldık. Aldığımızdan beri kasa genleşme sesinden tutuver, iç ve dış ünitenin sesli çalışması ve soğuk üfleme problemleriyle karşı karşıya kaldık. Her 2 klimada da istikrarlı çalışma namına bir emare yok. Adem helvacı adlı şahısın YouTube kanalında bu klimayla yaşadığım tüm olumsuzlukları yazdığımda ya kaldırıyor ya da engelliyor. Bu markayı alacak olan arkadaşlar 1 kere değil 100 kere düşünerek bu markadan uzak dursunlar lütfen
Midea başından beri plastik genleşmesi sesini çözemedi ufak tefek çıtırlad hep vardı. Son serilerin hiçbiri alıp incelemedim çünkü MIDEA cihazlar F/P ürünüdür bu paraları hak etmiyor diye tonla mesajim mevcut.

Bana göre show yeni başlıyor.! Reklam yapmak ve mal pazarlamak farklı şeyler.

Alenen onca insana mal pazarlandı geri dönüşler arttıkça herkes herşeyi anlayacak...
 
Pitbull Çevrimdışı

Pitbull 

Süper Üye
6 Tem 2020
1,101
43
Midea nın piyasaya ürettiği Airfel vs klimalar ile arasında aynı donanımı kullanmasına rağmen konfor anlamında performans anlamında bariz fark var ama ürünlerin satış fiyatları oldukça pahalı. Satış sonrası müşteri hizmetleri yok. Bu eksiklerine rağmen 6 yıl garanti diye reklam yapıyor ama o garanti her sene servise bakım yaptırırsanız geçerli. Midea klima aldık diyoruz ama garanti tarafı bence o kadar güvenilir değil.
 
1 Çevrimdışı

1071HALİL1453

Yeni Üye
25 Eki 2023
8
37
Midea başından beri plastik genleşmesi sesini çözemedi ufak tefek çıtırlad hep vardı. Son serilerin hiçbiri alıp incelemedim çünkü MIDEA cihazlar F/P ürünüdür bu paraları hak etmiyor diye tonla mesajim mevcut.

Bana göre show yeni başlıyor.! Reklam yapmak ve mal pazarlamak farklı şeyler.

Alenen onca insana mal pazarlandı geri dönüşler arttıkça herkes herşeyi anlayacak...
İsterseniz bende tüm kayıt kürek mevcut. Adem helvacının tüketici hakem heyeti başvurusu hazırlayacaktı hazırlamadı. Ürünü aldığımız bayi bizi yüz üstü bıraktı. Üstüne de hakaretlere maruz kaldık. Turgut müdürle yazışmalarımız hâlâ duruyor. Bize yardımcı olmadılar. İyiki de olmamışlar bu sayede bu firmanın çapını , boyunun ölçüsünü görmüş olduk.

Midea nın piyasaya ürettiği Airfel vs klimalar ile arasında aynı donanımı kullanmasına rağmen konfor anlamında performans anlamında bariz fark var ama ürünlerin satış fiyatları oldukça pahalı. Satış sonrası müşteri hizmetleri yok. Bu eksiklerine rağmen 6 yıl garanti diye reklam yapıyor ama o garanti her sene servise bakım yaptırırsanız geçerli. Midea klima aldık diyoruz ama garanti tarafı bence o kadar güvenilir değil.
Çok haklısın abi . Lafa geldiler mi dünyanın en büyük üreticisiyiz diyorlar lakin iş garanti servis, sattığın malın arkasında durma gibi durumlarda solda sıfır kalıyorlar. Fiyatını kesinlikle hak etmeyen bir marka Midea . Şuan bizim aldığımız klima bayilerinde 80 bin tl ye satılıyor. Klimayı başka bir bayiye satalım dedik 30 bin lira para veriyor. Biz zaten bunun kapalı kutulusunu 36 bin tl ye alıyoruz diyorlar. Madem kardeşim sen bunu 36 ya alıyorsun neden 80 bin tl ye satma sevdası içerisindesin? Yazık günah
 
barbarosso Çevrimdışı

barbarosso 

Aktif Üye
7 Eki 2017
317
Artık bu forumda olmayan bir kişiyi;zamanında tüketici olarak fikir danistigimiz bir kişiyi, (istikametini beğenir veya begenmezsiniz )tek taraflı imalı sözlerle,etik olmayan bir şekilde itham etmenizi ahlâkî bulmadigimi beyan etmek isterim.
Ben bir tüketici olarak bu forumdan da ,forumun eski ve yeni moderatorlerinden de,forumdaslarimdan da bugüne kadar faydalı bilgiler edindim teşekkür ederim.
Yeri geldi danistigim konuda ,kendi bilgi ve becerim çerçevesinde görüş bildirdim,yeri geldi tavsiye kafama yattı uyguladım.yeri geldi öneriler bana uymadı, kararımı en son kendimiz veriyoruz neticede.
Velhasıl bu konu altında yazılanlar, forumculuk adına çok yazık dedirtti bana.😔
 
1 Çevrimdışı

1071HALİL1453

Yeni Üye
25 Eki 2023
8
37
Artık bu forumda olmayan bir kişiyi;zamanında tüketici olarak fikir danistigimiz bir kişiyi, (istikametini beğenir veya begenmezsiniz )tek taraflı imalı sözlerle,etik olmayan bir şekilde itham etmenizi ahlâkî bulmadigimi beyan etmek isterim.
Ben bir tüketici olarak bu forumdan da ,forumun eski ve yeni moderatorlerinden de,forumdaslarimdan da bugüne kadar faydalı bilgiler edindim teşekkür ederim.
Yeri geldi danistigim konuda ,kendi bilgi ve becerim çerçevesinde görüş bildirdim,yeri geldi tavsiye kafama yattı uyguladım.yeri geldi öneriler bana uymadı, kararımı en son kendimiz veriyoruz neticede.
Velhasıl bu konu altında yazılanlar, forumculuk adına çok yazık dedirtti bana.😔
Kıymetli üstadım ben burada kimseye hareket etmedim ki bu klimayla alakalı tecrübelerimi paylaştım. Hâtâ ettiysem çok özür dilerim
 
barbarosso Çevrimdışı

barbarosso 

Aktif Üye
7 Eki 2017
317
Aldığınız klimaların sizde memnuniyetsizlik oluşturmasına bir tüketici olarak üzüldüğümü belirtmek isterim öncelikle.
Hiç bir tüketici aldığı ürünün arızalı, kullanışsız,verimsiz, kısacası vadedildiginden farklı çıkmasını hak etmez.Bir ürünü alırken ücreti karşılığı vadedilen ile kıyas yaparız genellikle, sonrasında verilen servis kalitesi de bu kapsamdadir.
Maalesef günümüz toplumun hastalığı ,yakın zamanda bir akademisyen hanımefendi tarafından da "sosyal curumusluk" olarak tespiti yapıldı."ekonomik buhranlar her dönem olmuş ve bir şekilde atlatilmistir,fakat sosyal çürümüşlüğün tedavisi mümkün değildir " demişti kendisi.
Bu forumda bulunduğum süre içerisinde; reklamcılar,sahtekarlar, dolandırıcılar,menfaatciler,marka guzellemeciler olabildiğince forumdan moderatorlerimizce uzak tutulmuş olduğuna inanmisimdir.
Dün doğruluğuna inandiklarimiz bugün yanlış yapıyorsa bizzat kendisini muhatap alarak herkes eteğindeki taşları dokmeli.
Yıllarca evli kalıp boşanan çiftlerin,"birbirlerinin yüzüne bakamayacak derecede arkalarından laf ettiği gibi "söz soylenilmesini en hafif tabirle yakışıksız görüyorum .
Velhasıl forumdaslar ben bu forumdan ve ortamından memnunum,diğer forumun ortamından ve seviyesinden de memnunum.hicbiriniz ile yüzyüze gelmesemde sanki yıllardır ailecek görüşüyor gibi hissettiğim bu forumda, seviyemizden feragat etmeden doğruları hep beraber ifade etmekten vazgecmeyelim.
Hepimiz tecrübelerimizden ibaretiz vesselam.iyilikleri alıp yolumuza devam edelim... saygı ve saygı ile kalın
 
1 Çevrimdışı

1071HALİL1453

Yeni Üye
25 Eki 2023
8
37
Aldığınız klimaların sizde memnuniyetsizlik oluşturmasına bir tüketici olarak üzüldüğümü belirtmek isterim öncelikle.
Hiç bir tüketici aldığı ürünün arızalı, kullanışsız,verimsiz, kısacası vadedildiginden farklı çıkmasını hak etmez.Bir ürünü alırken ücreti karşılığı vadedilen ile kıyas yaparız genellikle, sonrasında verilen servis kalitesi de bu kapsamdadir.
Maalesef günümüz toplumun hastalığı ,yakın zamanda bir akademisyen hanımefendi tarafından da "sosyal curumusluk" olarak tespiti yapıldı."ekonomik buhranlar her dönem olmuş ve bir şekilde atlatilmistir,fakat sosyal çürümüşlüğün tedavisi mümkün değildir " demişti kendisi.
Bu forumda bulunduğum süre içerisinde; reklamcılar,sahtekarlar, dolandırıcılar,menfaatciler,marka guzellemeciler olabildiğince forumdan moderatorlerimizce uzak tutulmuş olduğuna inanmisimdir.
Dün doğruluğuna inandiklarimiz bugün yanlış yapıyorsa bizzat kendisini muhatap alarak herkes eteğindeki taşları dokmeli.
Yıllarca evli kalıp boşanan çiftlerin,"birbirlerinin yüzüne bakamayacak derecede arkalarından laf ettiği gibi "söz soylenilmesini en hafif tabirle yakışıksız görüyorum .
Velhasıl forumdaslar ben bu forumdan ve ortamından memnunum,diğer forumun ortamından ve seviyesinden de memnunum.hicbiriniz ile yüzyüze gelmesemde sanki yıllardır ailecek görüşüyor gibi hissettiğim bu forumda, seviyemizden feragat etmeden doğruları hep beraber ifade etmekten vazgecmeyelim.
Hepimiz tecrübelerimizden ibaretiz vesselam.iyilikleri alıp yolumuza devam edelim... saygı ve saygı ile kalın
Ağzınıza gönlünüze yüreğinize sağlık üstadım. Teşekkür ederim. Şimdi buraya yazdığım yorumların silindiği ile alakalı bir çok ekran görüntüsü atabilirim. İnsanlar çok tahammülsüz davranıyorlar. Madem benim yorumumdan memnun kalmayacaktın neden bana Midea klimayı tavsiye ettin. Buraya klimaların faturalarını dahi yüklerim, tüm test videolarını dahi yüklerim. Tüm veriler elimde mevcut. Uzun lafın kısası böyle bir klimayı neden ilahlaştırarak pazarlama ihtiyacı duyulması. Diğer forumlardaki tüm yorumlara baktığımda bir vatandaş klima tavsiyesi istemiş hemen önüne Midea markası servis edilmiş. Daha rüştünü ispat etmemiş bir markanın çok köklü bir firmaymış tüketici dostu bir şirketmiş gibi algı oluşturulması hiç etik bir davranış değil. Yanlışım varsa lütfen düzeltin
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
16,459
Aldığınız klimaların sizde memnuniyetsizlik oluşturmasına bir tüketici olarak üzüldüğümü belirtmek isterim öncelikle.
Hiç bir tüketici aldığı ürünün arızalı, kullanışsız,verimsiz, kısacası vadedildiginden farklı çıkmasını hak etmez.Bir ürünü alırken ücreti karşılığı vadedilen ile kıyas yaparız genellikle, sonrasında verilen servis kalitesi de bu kapsamdadir.
Maalesef günümüz toplumun hastalığı ,yakın zamanda bir akademisyen hanımefendi tarafından da "sosyal curumusluk" olarak tespiti yapıldı."ekonomik buhranlar her dönem olmuş ve bir şekilde atlatilmistir,fakat sosyal çürümüşlüğün tedavisi mümkün değildir " demişti kendisi.
Bu forumda bulunduğum süre içerisinde; reklamcılar,sahtekarlar, dolandırıcılar,menfaatciler,marka guzellemeciler olabildiğince forumdan moderatorlerimizce uzak tutulmuş olduğuna inanmisimdir.
Dün doğruluğuna inandiklarimiz bugün yanlış yapıyorsa bizzat kendisini muhatap alarak herkes eteğindeki taşları dokmeli.
Yıllarca evli kalıp boşanan çiftlerin,"birbirlerinin yüzüne bakamayacak derecede arkalarından laf ettiği gibi "söz soylenilmesini en hafif tabirle yakışıksız görüyorum .
Velhasıl forumdaslar ben bu forumdan ve ortamından memnunum,diğer forumun ortamından ve seviyesinden de memnunum.hicbiriniz ile yüzyüze gelmesemde sanki yıllardır ailecek görüşüyor gibi hissettiğim bu forumda, seviyemizden feragat etmeden doğruları hep beraber ifade etmekten vazgecmeyelim.
Hepimiz tecrübelerimizden ibaretiz vesselam.iyilikleri alıp yolumuza devam edelim... saygı ve saygı ile kalın
Ustadım uzun yıllardır birbirimizi tanırız. Hiç benim ağzımda söyle makina böyle makina, adamlar yapmış yaaa, malının arkasındalar vb. söz duydun mu.?
Olanı söyledim söyledikleriö eksik yada fazlası değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt