Geçtiğimiz aylarda yeğenimin telefonu bozulunca Meizu sayfasından yetkili (kartal) teknik servise ulaşarak cihazı göndermiş ve uzun bekleyiş süresinden sonra yeğenim tarafından uğraşmayalım verdiğim parayı alayım dediği için anlaşma yoluna gitmiştik. Tam o hafta az daha onu bile alamayacaktık. Servisin Meizu ile anlaşması bitmiş. Neyse nasıl hallettiler bilmiyorum ücreti hesabına geldi konu böylece ekşi bir tat ile kapandı.
Geçtiğimiz günlerde bu sefer kardeşim telefonunu düşürmüş ve ekranın sol üst ve alt köşesinden kırılmış. Yine servis için Meizu servislerine baktım. Meizu sitesinde geçen sefer olduğu gibi Genpa tarafında link olmasına ve sayfa açılmasına rağmen servis hizmeti yine yok. Bende mecburen KVK sayfasını açtım. Fakat KVK sayfasında da geçen sefer İstanbul için iki servis varken şimdi hiç bir ilde servis bilgisi kalmamış.
Kısaca Meizu servis hizmeti an itibariyle alamıyoruz. Alışveriş sitelerinde de 2 modeli kalmış satılan. Eğer almayı düşünüyorsanız servis olmadığını bilerek alın.
Geçtiğimiz günlerde bu sefer kardeşim telefonunu düşürmüş ve ekranın sol üst ve alt köşesinden kırılmış. Yine servis için Meizu servislerine baktım. Meizu sitesinde geçen sefer olduğu gibi Genpa tarafında link olmasına ve sayfa açılmasına rağmen servis hizmeti yine yok. Bende mecburen KVK sayfasını açtım. Fakat KVK sayfasında da geçen sefer İstanbul için iki servis varken şimdi hiç bir ilde servis bilgisi kalmamış.
Kısaca Meizu servis hizmeti an itibariyle alamıyoruz. Alışveriş sitelerinde de 2 modeli kalmış satılan. Eğer almayı düşünüyorsanız servis olmadığını bilerek alın.
Son düzenleme: