Maksimum 500 tl civarı kullanımı kolay ve sağlam cihaz tavsiyesi...

odaf83

Yeni Üye
Puan 18
Çözümler 0
Katılım
26 Tem 2017
Mesajlar
45
odaf83
Merhabalar, anne baba için; şöyle durup dururken donma kilitlenme yapmayacak, uzun saatler açık kalacak, sağlam, uzun yıllar kullanılabilecek uydu alıcısı tavsiyesi istiyorum.

Daha önce 2 adet hiremco marka cihaz; biri sürekli donma kilitlenme durumundan, diğeri de yanarak emekliye ayrıldılar...

1,5-2 senede bir cihaz değiştirmekten bıktık, o yüzden sağlam bir cihaz arıyoruz.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
next ten şaşma
 
Humax HD Nano Free öneriyorlar, bir bakın derim. Hiç kullanmadım.
 
Humax HD Nano Free veya next machine serisi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

humaxı ben 2-3 arkadaşa aldım.görüntü kalitesi çok iyidi hiç bir şikayet gelmedi.next machineyi ise kendim 2 sene kullandım gayet iyi cihazdı.şimdi ise mini olan modelide çıktı.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
 
Son düzenleme:
Hocam internet satışı pek yok o cihazın. İşletim sistemini inceledim, çok basit geldi. 10 sene önceki cihazlara benziyor :)

Anne baba izleyecek deyince bende onu önerdim.
Next yerine onu almayı tercih ederim.
 
Humax HD Nano Free veya next machine serisi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

humaxı ben 2-3 arkadaşa aldım.görüntü kalitesi çok iyidi hiç bir şikayet gelmedi.next machineyi ise kendim 2 sene kullandım gayet iyi cihazdı.şimdi ise mini olan modelide çıktı.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.

Hocam mini olan modeli ALI işlemcili, machina 3d ile teknik özellikleri aynı değil. Sadece yazılımını benzetmişler.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Anne baba izleyecek deyince bende onu önerdim.
Next yerine onu almayı tercih ederim.

Humax hiçbir sitede stoklarda görünmüyor. Siz nerden temin etmiştiniz?
 
Next 2000 CX HD Internet Machina tavsiye ederim. Uzun zamandır kullanıyorum.
 
next ve humax görüntü kaliteleri vasat basit cihazlardır . 500 lira gibi bir fiyata çıkacaksanız enigma2 tabanlı cihazlara bakın h265 codec ve broadcom işlemcili cihazlar olsun
 
next ve humax görüntü kaliteleri vasat basit cihazlardır . 500 lira gibi bir fiyata çıkacaksanız enigma2 tabanlı cihazlara bakın h265 codec ve broadcom işlemcili cihazlar olsun
Sizin bahsettiğiniz enigma2 cihazlar profesyonal cihazlar, evdeki yaşlı amca ve teyze kullanamaz,
 
h265 codecle yayın yapan dünyada ya 5 ya da 6 tane kanal var. Bence o kadar para vermeye değmez. Next'in görüntü kalitesi de oldukça iyi, kanal geçişleri falan gayet iyi, şuan piyasada çok satılan ürünler arasında.
 
h265 codecle yayın yapan dünyada ya 5 ya da 6 tane kanal var. Bence o kadar para vermeye değmez. Next'in görüntü kalitesi de oldukça iyi, kanal geçişleri falan gayet iyi, şuan piyasada çok satılan ürünler arasında.

next ile benim verdiğim cihaz mercedes ile renault karşılaştırması gibi birşey görüntü açısından. bu saatten sonra h265 den aşağı cihaz alınmaz verilen paraya yazık. Üstelik fiyat farkı da aynı aşağı yukarı
 
Geri
Üst Alt