LG Yetkili Servisin Akım Koruma Prizi Satışı!

S Çevrimdışı

Swift 

Aktif Üye
26 Eyl 2018
439
Bizzat küçük televizyonum son 5 ay içinde 3. Besleme çöküşü yaşadı. Sonra bi tane piriz taktım , şansa mi bilinmez ama daha bozulmadı ?

Bunu üreticiye desen direk maliyet der ?
Halbuki her gün gereksiz zam yapıyor. Takta adam gibi zam yap dimi ?
İyi de ölçü o değil ki benim annemin babamın akrabamın evinde de hiç kırık TV yok ama hergün en az 1 eve panel kırık şikayeti üzerine kontrole gidiyorum . Onu geçtim sokaklarda yapılan kazı sonucu sitelerde fişe takılı elektronik cihazların zarar gördüğünü çok gördüm . Burda aslında ürünü alan kişi zamanı satın alıyor. Şahsen benim belediyeye yada elektrik dağıtım. Şirketiyle uğraşacak vaktim yok o yüzden kullanıyorum . Herkesin kendi tercihi

elimdeki veri olarak gayet de ölçüdür. Kendimde ve çevremde bir dünya cihaz çeşitli sebeplerden bozuldu 45 yıllık hayatım boyunca ama hiçbiri yüksek akım-voltajdan olmadı. İşin içinde olduğunuz için illa ki istatistik bilginiz vardır. Yoksa da tecrübenize dayanarak bir rakam verebilirsiniz. Arıza tipine göre dağılımlar kabaca nedir? Kalıbımı basarım akım koruyucu prizin çözdüğü tip arızaların sayısı panel ve led bar arızalarının yanında yok sayılacak kadar küçüktür.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ya bir de şu durum var. Bu koruyucu priz nanesini kullanmak şart ise ve aksi halde ürün riske girecek ve garanti dışı kalacak ise ürün spektlerine, kutusuna, kullanım kılavuzuna falan ÜRETİCİ doğrudan yazar ve herkes bilerek alır. Bir çok üründe "illa topraklı hatta kullanılmalıdır, aksi halde risk vardır, garanti dışı kalır" gibi ibareyi gayet güzel koyuyorlar. Koruyucu priz işi neden servisin keyfine kalıyor? üretici direkt yazsın o zaman, bilelim ona göre alalım. Ya da kombi klima kurulacaksa "falanca tip sigortalı elektrik hattı kurulumdan önce hazır olmalıdır" diyorlar mesela. Neden kurulum için randevu alınırken "akım koruma prizi temin edip hazır edin, yoksa gelmeyiz kurmayız" demiyorlar?

Ya işte her şey tamamen duygusal :)
 
Son düzenleme:
TamirciÇırağı Çevrimdışı

TamirciÇırağı

Aktif Üye
19 Eki 2018
59
30
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ya bir de şu durum var. Bu koruyucu priz nanesini kullanmak şart ise ve aksi halde ürün riske girecek ve garanti dışı kalacak ise ürün spektlerine, kutusuna, kullanım kılavuzuna falan ÜRETİCİ doğrudan yazar ve herkes bilerek alır. Bir çok üründe "illa topraklı hatta kullanılmalıdır, aksi halde risk vardır, garanti dışı kalır" gibi ibareyi gayet güzel koyuyorlar. Koruyucu priz işi neden servisin keyfine kalıyor? üretici direkt yazsın o zaman, bilelim ona göre alalım. Ya da kombi klima kurulacaksa "falanca tip sigortalı elektrik hattı kurulumdan önce hazır olmalıdır" diyorlar mesela. Neden kurulum için randevu alınırken "akım koruma prizi temin edip hazır edin, yoksa gelmeyiz kurmayız" demiyorlar?

Ya işte her şey tamamen duygusal :)
İnan Adem hocanın dediği gibi yukarıda bitane müdür çıkıyor ve bu ürünleri servislere zorla fatura ediyor , ardından ürünlerin satılması için baskılar başlıyor . Şöyle bişey var gelen teknisyenin bilgisi ve niyeti burda baş rol oynuyor .yalanla dolanla ürün satmak herşeyden önce haramdır zaten . İlla servisten alıp kullanacaksın diye bı şey yok.illa kullanacaksın diye de bişey yok .herkez bütçesine göre neyi tercih ediyorsa kullanabilir. LG servisnden gelipde dayatma yapılması çok yanlış . Bunu diğer firmalar da illaki yapıyodur .özellikle taşra da . büyük şehirlerde kolay kolay yapamazlar .
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
A Adem Helvacı Zaman konusunda 1 sene 2 ay geçti üzgünüm, ben de 1 ay kadar önce öğrendim ve hala daha servise olan kuruntum geçmedi. LG Japon Elektronik Servis de. Benim aklımda şu var; Devlet kanadı altında bu bahsi geçen servislerin kurulum yaptığı evlere telefon yolu ile ulaşıp bu şekilde cihaz satışı yapılıp yapılmadığını öğrenip (bize hak veren 5 aile bile yeter bence devletin dikkatini çekmek için) buna göre o servisler için işlem başlatılabilir?

Bu yöntem benim aklıma çok yatıyor fakat işleme geçer mi, nasıl geçer bilmiyorum?

Çünkü bahsi geçen servis Giresun-Ordu gibi yerlere baktığı için köylere çok kurulum yapacağını düşünüyorum ve köylerde bu cihazları zorla vermek daha kolay.
Hocam yasa ve yönetmelikler ne yazık ki bizlerin düşündüğü gibi işlemiyor.
Ticaret bakanlığına bariz sorunu yazıp yolladım, ispatla gel gereğini yapayım diyor Devletimiz. Lakin somut ve güçlü veriler olmalı.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Çok düşünüyorlarsa vatandaşı led bar koruyucu, cof koruyucu falan yapıp satsınlar. Bunların arızası herhalde yüksek voltajdan yanmadan 100 kat fazladır.
İşte böyle tespitlerin yapıldığı ülkede bu tespitleri yapanların sayısı çoğalmadıkça biz daha çok böyle videolar çeker yayınlarız.
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Hocam yasa ve yönetmelikler ne yazık ki bizlerin düşündüğü gibi işlemiyor.
Ticaret bakanlığına bariz sorunu yazıp yolladım, ispatla gel gereğini yapayım diyor Devletimiz. Lakin somut ve güçlü veriler olmalı.
söz uçar yazı kalır servis akım korumalı priz alınmazsa cihaz garanti dışı kalır vs diye servis tutanağı vs verse bak o zaman hesap nasıl soruyoruz o servisten kime satarlarsa kârdır hesabı sözlü tehtitvari satıyorlar bilinçli tüketici olmak böyle oyunlara gelmemek lazım ?
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
586
Hocam yasa ve yönetmelikler ne yazık ki bizlerin düşündüğü gibi işlemiyor.
Ticaret bakanlığına bariz sorunu yazıp yolladım, ispatla gel gereğini yapayım diyor Devletimiz. Lakin somut ve güçlü veriler olmalı.
Hocam devlet bir kere benim dediğim gibi araştırma yapsın, yetkili servisleri komple kaldırır :hihi Hocam tüketici olarak biz ne yapalım her cihaz kurdurduğumuzda kayıt altına mı alalım? Forum ahalisi olarak cimere yazı filan yazsak?:ara
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
586
Ekran-Alintisib6b6ccb04a0995ad.jpg
 
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
586
Servisin yorumuma yaptığı cevap
sasas.jpg


Benim eklediğim cevap
sasasas.jpg
 
Son düzenleme:
Salih445 Çevrimdışı

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
586
LG servisleri cidden denetlenmeli... Bu cesaretleri hiçbir şey olmayacağını bildiklerinden geliyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri