LG ve müşteri memnuniyeti

B Çevrimdışı
5 Şub 2019
35
35
Evdeki üç yıllık Toshiba Tv nin bozulması ve vestel servisinin tamiri yok 6500 TL + Bozuk Tv yi ver sana yenisini verelim demesi üzerine 15 mart 2022 tarihinde Trenyol üzerinden 55nano756 4K tv satın aldım.
TV 25 mart 2022 tarihinde teslim edildi ve aynı gün kurulum için yetkili servis geldi. Servis elemanı kurulum esnasında cihazın anakartının arızalı olduğunu tespit etti ve cihazı benden aldı.
LG müşteri hizmetlerine ve yetkili servise ücret iadesi talep ettiğimi ilettim.

O arada THH'ne şikayetim sonuxu 4500 lira + eski tv karşılığı yeni Tv getirdi vestel ve kullanmaya başladım.

Lg çağrı merkezi tarafından 13 Nisan 2022 tarihinde tarafıma dönüş yapıldı ve LG merkezi tarafından ürünün bayii tarafından değiştirilmesinin onaylandığına dair servis fişi WhatsApp üzerinden tarafıma yolladı. O belge ile Trendyol asistan üzerinden firma ile iletişime geçtim. Servis fişinde bayii tarafından değiştirilmesi uygun yazılı olduğu halde bayii ürünü tedarik edemeyeceğini, ayrıca kutusu açışan ya da kurulum yapılan ürünleri iade kabul etmeyebileceğini ileten bir mesaj yolladı tarafıma.
Ücret iadesi talep ettiğim halde değişim onaylandı ama bayii değişim yapmayacağını işlemlerime servis üzerinden devam etmem gerektiğini yazmış. Cihaz bana teslim edildiği gün arıza tespit edildiği ve servis tarafından benden alındığı için 14 günlük iade hakkımı da gerçekleştiremedim.

Durumu eposta ile dün LG iletişime ilettim ve bugün ücret iadesinin onaylandığına dair dönüş yaptılar.
Gerçekten daha önce tv konusunda çok sıkıntı yaşadım ve böyle hızlı ve sorunsuz halletmelerinden memnun olduğum için paylaşmak istedim
 
B Çevrimdışı
5 Şub 2019
35
35
Dün cihazın parası hesabıma yattı. Ben 11.091 TL ödemiştim ama bana 11.299 TL yatırdılar. Aradım LG müşteri hizmetlerini, faturayı kontrol ettik 11.799 görünüyor biz sana 500 lira daha yollayalım dediler.
Durumu izah ettim ödediğim banka kaydı var benim tutar daha düşük dedim. Bugün tekrar ulaştılar 200 lira fazla yatmış o da müşteri memnuniyeti için size ikramımız olsun dediler. Gerçekten farklı ve iyi bir firma.
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Dün cihazın parası hesabıma yattı. Ben 11.091 TL ödemiştim ama bana 11.299 TL yatırdılar. Aradım LG müşteri hizmetlerini, faturayı kontrol ettik 11.799 görünüyor biz sana 500 lira daha yollayalım dediler.
Durumu izah ettim ödediğim banka kaydı var benim tutar daha düşük dedim. Bugün tekrar ulaştılar 200 lira fazla yatmış o da müşteri memnuniyeti için size ikramımız olsun dediler. Gerçekten farklı ve iyi bir firma.
Bu bahsettiğiniz LG bizim bildiğimiz LG mi?

Şey mi bu? Hmmm Hollanda falan mı yaşadığınız yer? :alala
 
TEKNOwest Çevrimdışı
23 Eyl 2018
10,457
49
Klima-elektronik- elektronik beyaz olmak üzere (sadece klima servisliği olan var ,sadece elektronik servisliği olan var elektronik beyaz klima hepsi bir arada servisliği olan var) 350 ye yakın servisi varmış 27 kişilik teknik ekiple bu adamlar bu işi anca bu kadar yapabiliyor benim duyumlarım bu yönde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri