B
Çevrimdışı
Bayezidthethunderbolt
Yeni Üye
- 5 Şub 2019
- 38
- 35
Evdeki üç yıllık Toshiba Tv nin bozulması ve vestel servisinin tamiri yok 6500 TL + Bozuk Tv yi ver sana yenisini verelim demesi üzerine 15 mart 2022 tarihinde Trenyol üzerinden 55nano756 4K tv satın aldım.
TV 25 mart 2022 tarihinde teslim edildi ve aynı gün kurulum için yetkili servis geldi. Servis elemanı kurulum esnasında cihazın anakartının arızalı olduğunu tespit etti ve cihazı benden aldı.
LG müşteri hizmetlerine ve yetkili servise ücret iadesi talep ettiğimi ilettim.
O arada THH'ne şikayetim sonuxu 4500 lira + eski tv karşılığı yeni Tv getirdi vestel ve kullanmaya başladım.
Lg çağrı merkezi tarafından 13 Nisan 2022 tarihinde tarafıma dönüş yapıldı ve LG merkezi tarafından ürünün bayii tarafından değiştirilmesinin onaylandığına dair servis fişi WhatsApp üzerinden tarafıma yolladı. O belge ile Trendyol asistan üzerinden firma ile iletişime geçtim. Servis fişinde bayii tarafından değiştirilmesi uygun yazılı olduğu halde bayii ürünü tedarik edemeyeceğini, ayrıca kutusu açışan ya da kurulum yapılan ürünleri iade kabul etmeyebileceğini ileten bir mesaj yolladı tarafıma.
Ücret iadesi talep ettiğim halde değişim onaylandı ama bayii değişim yapmayacağını işlemlerime servis üzerinden devam etmem gerektiğini yazmış. Cihaz bana teslim edildiği gün arıza tespit edildiği ve servis tarafından benden alındığı için 14 günlük iade hakkımı da gerçekleştiremedim.
Durumu eposta ile dün LG iletişime ilettim ve bugün ücret iadesinin onaylandığına dair dönüş yaptılar.
Gerçekten daha önce tv konusunda çok sıkıntı yaşadım ve böyle hızlı ve sorunsuz halletmelerinden memnun olduğum için paylaşmak istedim
TV 25 mart 2022 tarihinde teslim edildi ve aynı gün kurulum için yetkili servis geldi. Servis elemanı kurulum esnasında cihazın anakartının arızalı olduğunu tespit etti ve cihazı benden aldı.
LG müşteri hizmetlerine ve yetkili servise ücret iadesi talep ettiğimi ilettim.
O arada THH'ne şikayetim sonuxu 4500 lira + eski tv karşılığı yeni Tv getirdi vestel ve kullanmaya başladım.
Lg çağrı merkezi tarafından 13 Nisan 2022 tarihinde tarafıma dönüş yapıldı ve LG merkezi tarafından ürünün bayii tarafından değiştirilmesinin onaylandığına dair servis fişi WhatsApp üzerinden tarafıma yolladı. O belge ile Trendyol asistan üzerinden firma ile iletişime geçtim. Servis fişinde bayii tarafından değiştirilmesi uygun yazılı olduğu halde bayii ürünü tedarik edemeyeceğini, ayrıca kutusu açışan ya da kurulum yapılan ürünleri iade kabul etmeyebileceğini ileten bir mesaj yolladı tarafıma.
Ücret iadesi talep ettiğim halde değişim onaylandı ama bayii değişim yapmayacağını işlemlerime servis üzerinden devam etmem gerektiğini yazmış. Cihaz bana teslim edildiği gün arıza tespit edildiği ve servis tarafından benden alındığı için 14 günlük iade hakkımı da gerçekleştiremedim.
Durumu eposta ile dün LG iletişime ilettim ve bugün ücret iadesinin onaylandığına dair dönüş yaptılar.
Gerçekten daha önce tv konusunda çok sıkıntı yaşadım ve böyle hızlı ve sorunsuz halletmelerinden memnun olduğum için paylaşmak istedim