Merhaba,
Trendyol üzerinden
Trendyol üzerinden
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
OLED48A26LA 48" satın aldım. kurulumu yapan arkadaşlar detaylı ölü piksel testi yapmadı. ölü piksel testi yapılmasını söyledim ancak şu an sıkıntı yok ve bir sıkıntı olursa 6 ay içinde birebir değişim yaparız dediler. ben kendim ölü piksel testi yaptığımda üst ve üst sağ köşede 15 civarı bazıları çok belirgin, bazıları belirsiz ölü piksel tespit ettim. tekrar servis kaydı oluşturdum. bakalım ne olacak. tekrar servis kaydı oluşturdum ancak yazılan yorumlarda firmaların tüketici hakem heyetinden karar çıkmadıkça birşey yapılmadığı yazılmış. ne yapmam gerek bir fikri olan var mı?