lg oled 48a26la ölü piksel sorunu(sıfır ürün)

T Çevrimdışı

tolgav89

Yeni Üye
15 May 2024
3
34
Merhaba,

Trendyol üzerinden OLED48A26LA 48" satın aldım. kurulumu yapan arkadaşlar detaylı ölü piksel testi yapmadı. ölü piksel testi yapılmasını söyledim ancak şu an sıkıntı yok ve bir sıkıntı olursa 6 ay içinde birebir değişim yaparız dediler. ben kendim ölü piksel testi yaptığımda üst ve üst sağ köşede 15 civarı bazıları çok belirgin, bazıları belirsiz ölü piksel tespit ettim. tekrar servis kaydı oluşturdum. bakalım ne olacak. tekrar servis kaydı oluşturdum ancak yazılan yorumlarda firmaların tüketici hakem heyetinden karar çıkmadıkça birşey yapılmadığı yazılmış. ne yapmam gerek bir fikri olan var mı?


Screenshot_51b81190c83bb60e5.png
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
17,369
Öncelikle çok geçmiş olsun. 15 ölü pilsek oldukça yüksek, firmanın sorun çıkarmadan değişime gideceğini düşünüyorum.

Önce gelecek karara bakın olumsuz olması durumunda Mail,sosyal platform, üzerinde firmayı karalamadan firmayı sıkıştırın.

Baktınız hareket yok ozaman THH.
 
T Çevrimdışı

tolgav89

Yeni Üye
15 May 2024
3
34
Teşekkür ederim. lg servisi gelip ölü piksellerin resmini cekti ve rapor hazirlayacaklarini soylediler. Raporun durumuna göre trendyol'dan saticiya oncelikle degisim olmuyorsa para iadesi talebinde bulunacagim. Gelisme olursa yazarim.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
17,369
Teşekkür ederim. lg servisi gelip ölü piksellerin resmini cekti ve rapor hazirlayacaklarini soylediler. Raporun durumuna göre trendyol'dan saticiya oncelikle degisim olmuyorsa para iadesi talebinde bulunacagim. Gelisme olursa yazarim.
ürünü satıcı alıcıya sağlam şekilde teslim etmiş.
Ürün montaj esnasında-sonrasında arızalı-sorunlu olduğu tespit edilmiş.

Firmaların bu noktandan sonra yapması gereken ürünü kendilerinin değiştirmesi olmalı.
alıcıyı tekrardan satıcıyla muhatap etmeleri şık değil.
 
T Çevrimdışı

topaz42

Aktif Üye
11 May 2020
108
54
LG'den TV aldım. Bir tane ölü piksel çıktı. Değiştirmediler. Kullanmaya devam ettim. Her taksit ödediğimde aklıma gelirdi. Canımı sıkardı. Son taksidi ödediğim gün TV'de ölü piksel olduğunu unuttum.☺️
 
T Çevrimdışı

tolgav89

Yeni Üye
15 May 2024
3
34
Tekrar merbaha, lg ürünün arızalı olduğunu kabul etti ve para iadesi teklifinde bulundu. bende ürüne ihtiyacım olduğunu ve değişim istediğimi söyledim. ellerinde 48a26la modelinin bulunmadığını, istersem yeni versiyonu olan 48c34la modelini ücret farkı olmadan verebileceklerini söylediler. tabiki kabul ettim ve getirip eskisini alıp yeni ürünü kurdular. yeni üründe tek ölü piksel yok. başıma gelen talihsizlik sonuç olarak avantaj oldu. daha pahalı bir ürünü daha ucuza almış oldum. lg ve ümraniye lg servisine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
17,369
Tekrar merbaha, lg ürünün arızalı olduğunu kabul etti ve para iadesi teklifinde bulundu. bende ürüne ihtiyacım olduğunu ve değişim istediğimi söyledim. ellerinde 48a26la modelinin bulunmadığını, istersem yeni versiyonu olan 48c34la modelini ücret farkı olmadan verebileceklerini söylediler. tabiki kabul ettim ve getirip eskisini alıp yeni ürünü kurdular. yeni üründe tek ölü piksel yok. başıma gelen talihsizlik sonuç olarak avantaj oldu. daha pahalı bir ürünü daha ucuza almış oldum. lg ve ümraniye lg servisine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.
gözünaydın, üst model vermeleri telafi açısından şık davranış olmuş.
 
Geri
Üst Alt