LG dual Cool pişmanlığı

T Çevrimdışı

Tgsn17

Yeni Üye
16 Kas 2021
10
26
Arkadaşlar merhaba başımda olan bir sorunu sizlere danışmak istedim
Eşimle bu kış ısınmak amaçlı klima almak istedik ve biraz araştırma yaparak LG nin yeni model olan Dual Cool 18.000 btu modelini beğendik 22.10.2021 tarihinde Media Mark online olarak sipariş vererek sorunsuz bir şekilde kargodan teslim aldık.. Servise kayıt açtırdım 26.10.2021 tarihinde servis gelip kurulumu gerçekleştirdi vakumu takip ettim 20 dakika yaptılar çalıştırıp gittiler Fakat akşamı dış ünite yamuk olduğunu farkettim dış ünite hazinesinden suyun hortumdan gitmesi gerekirken civatadan aktığını gördüm ondan sonra içeri girdiğimde odada kalan bakır borudan şıkırti sesine takıldım.. ve artık başlıyoruz serüvene şıkırtı sesi hiç bir şekilde gitmiyor ve odanın içinde yatmamiza engel oluyor servise kayıt açtırıp 01.11.2021 tarihinde evimize gelip sıfır cihazın gazını boşaltıp gaz ekleyip tekrar 20 dk vakumlama yapıldı çalıstirdilar sonuç gene aynı ses su sesi gaz sesi devam ediyor ertesi günü 02.11.2021 tarihinde gene gelip Bakır boru tesisatını söküp baktilar L olarak geliyor dış üniteye içeriden boru baktılar ezilmiş dediler sorun bu tamam... Tekrardan bakır boru tesisatı yapıldı vakumlama yapıldı sonuç Adem abicim gene aynı ses devam ediyor dediler LG ye yazicaz tamam dedik tekrar 08.11.2021 de geldiler dediler Yağ kapanı yapicaz dış ünitenin arkasına boru kısa ondan oluyor 2 metre bakır boru getirdiler kaynak yapıp eklediler vakum yaptılar sonuç ne deseler beğenirsiniz ses azaldı bu kadarı da normal hocam nasıl bir saçmalıktır bu kadar rezil bir iş olamaz para verip aldığımız klimadan bizi soguttular SES gene devam ediyor ve gittiler LG yetkili merkezi kaç defa aradık söyledik yok en sonunda bugun 15.11.2021 tarihi LG merkezi servis ile görüşmüş servis demişki klimanın iç ünitesinin yerini değiştirip içerde bakır boru kalmicak şekilde olursa ses kalmiyacaktir eğer isterseniz onu servisiniz yapicaktir DEGİSİM MUMKUN DEGİLDİR diye geri dönüş sağladılar bize Ve çok mağduruz iki çalışan insanız bı klima taktırdım iş yerinden sürekli izin alıyorum bunlar yüzünden ve sonuç hep aynı sıfır klimanın içine ettiler ve bunun üstüne tüketici heyetine başvurdum iade olarak ve unutmadan iki gündür de dış üniteden komşuları rahatsız edecek sesler ara ara gelip duruyor inanın rezil olduk Video yükleyemedim yardımcı olursanız ileticem
 
Salih445 Çevrimiçi

Salih445 

Süper Üye
21 Mar 2021
621
LG markasıyla satış sonrası hizmet olarak aynı şeyleri yaşadık, siz yine iyisine denk gelmişsiniz çünkü ses var halledelim demişler, emin olun bu firmaya ait yetkili servislerin çoğu sesi bile kabul etmeyecekti. Eğer LG alıp de servise işiniz düştüyse Allah yardımcınız olsun.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,464
LG markasıyla satış sonrası hizmet olarak aynı şeyleri yaşadık, siz yine iyisine denk gelmişsiniz çünkü ses var halledelim demişler, emin olun bu firmaya ait yetkili servislerin çoğu sesi bile kabul etmeyecekti. Eğer LG alıp de servise işiniz düştüyse Allah yardımcınız olsun.
Servisler yaşanan fanteziler sadece LG has değil ki.

Adem hoca pancar motorundan hiçbir farkı olmayan hotpoint klimasını onarımını yaptırana kadar az uğraşmadı.
 
T Çevrimdışı

Tgsn17

Yeni Üye
16 Kas 2021
10
26
Geçmiş olsun.
Borulamanın çok kısa olması, diş unite arkasına enaz 1 tur atılmaması,
borunun fazla bükülmesi şırıltısı sesinin fazlaca duyulmasına neden olabiliyor.
Evet
Geçmiş olsun.
Borulamanın çok kısa olması, diş unite arkasına enaz 1 tur atılmaması,
borunun fazla bükülmesi şırıltısı sesinin fazlaca duyulmasına neden olabiliyor.
Teşekkür ederim?? bir tur atıldı yaklaşık 3 metreye yakın suanki durum ama ses devam ediyor ve yakinlastiralim duvara iyice boruyu dışarı verelim dediler kabul etmedim değişimde yapmıyorlar bakalım tüketiciye başvurduk

Geçmiş olsun.
Borulamanın çok kısa olması, diş unite arkasına enaz 1 tur atılmaması,
borunun fazla bükülmesi şırıltısı sesinin fazlaca duyulmasına neden olabiliyor.
Evet
Geçmiş olsun.
Borulamanın çok kısa olması, diş unite arkasına enaz 1 tur atılmaması,
borunun fazla bükülmesi şırıltısı sesinin fazlaca duyulmasına neden olabiliyor.
Teşekkür ederim?? bir tur atıldı yaklaşık 3 metreye yakın suanki durum ama ses devam ediyor ve yakinlastiralim duvara iyice boruyu dışarı verelim dediler kabul etmedim değişimde yapmıyorlar bakalım tüketici
LG markasıyla satış sonrası hizmet olarak aynı şeyleri yaşadık, siz yine iyisine denk gelmişsiniz çünkü ses var halledelim demişler, emin olun bu firmaya ait yetkili servislerin çoğu sesi bile kabul etmeyecekti. Eğer LG alıp de servise işiniz düştüyse Allah yardımcınız olsun.
Maalesef servis yer değişimi yapıp sesi dışarda bırakmak istiyor bende kabul etmiyorum sıfır cihaza neler yapıldı bunca hatanın arkasından hala onu yapalım bunu yapalım diyip oyaliyolar
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
19,464
Benzer durum şuan kullanmakta olduğum Samsung Janfrau serisinde de olmuştu.
ilk gelen makina da şırıltı sesi vardı, servis rapor tuttu süreyi tam hatırlayamıyorum ama 2 ay içinde ücreti iade edilmişti.
 
T Çevrimdışı

Tgsn17

Yeni Üye
16 Kas 2021
10
26
Benzer durum şuan kullanmakta olduğum Samsung Janfrau serisinde de olmuştu.
ilk gelen makina da şırıltı sesi vardı, servis rapor tuttu süreyi tam hatırlayamıyorum ama 2 ay içinde ücreti iade edilmişti.
Maalesef bizim servis sesin azaldığını söyleyerek rapor tuttu ve sorunun çözümü olarak iç ünite kaydırılarak sesin dışarıya verilmesiymiş çok Gülüç bir durum hiç bir şekilde kabul etmicem sonuna kadar ugrasicam ben bu sesi duyucaksam neyden bahsediyorlar anlamıyorum sıfır ilgi
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Maalesef bizim servis sesin azaldığını söyleyerek rapor tuttu ve sorunun çözümü olarak iç ünite kaydırılarak sesin dışarıya verilmesiymiş çok Gülüç bir durum hiç bir şekilde kabul etmicem sonuna kadar ugrasicam ben bu sesi duyucaksam neyden bahsediyorlar anlamıyorum sıfır ilgi
LG de teknoloji olarak şaşırdığım ancak Hizmet kalitesi olarak hiç şaşırmadığım durum.
Bildiğiniz LG Türkiye kafası abi fazla bir şey beklemeyin.
İspat edilebilir ölçüde kayıt altına alın ve heyete başvurun, malın ayıpsız misli ile değişimini talep edin lütfen.

Benim elimden gelebilecek bir husus olursa yazarsınız.
 
T Çevrimdışı

Tgsn17

Yeni Üye
16 Kas 2021
10
26
LG de teknoloji olarak şaşırdığım ancak Hizmet kalitesi olarak hiç şaşırmadığım durum.
Bildiğiniz LG Türkiye kafası abi fazla bir şey beklemeyin.
İspat edilebilir ölçüde kayıt altına alın ve heyete başvurun, malın ayıpsız misli ile değişimini talep edin lütfen.

Benim elimden gelebilecek bir husus olursa yazarsınız.
Sağolun Adem hocam savunma istemişler sonuçlanınca sizler ile paylaşıcam
 
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
22,683
65
Bizim ilk aldığımızda midea'da oluyordu Sota Sota nın filmindeki gibi,2-3 kere geldiler sonunda dış ünite kapağı söküldü,bakır serpantin(diyeyim) aralarına
sünger sıkıştırdılar ve ses kesilmişti ,o zaman TKK yoktu tabii bir kaç kere tel ettikten sonra gelmişlerdi servisten :)
Yani bendeki "gazın dolaştığı serpantin" birbirine çarpıyordu titreme ile :)
 
T Çevrimdışı

Tgsn17

Yeni Üye
16 Kas 2021
10
26
Bizim ilk aldığımızda midea'da oluyordu Sota Sota nın filmindeki gibi,2-3 kere geldiler sonunda dış ünite kapağı söküldü,bakır serpantin(diyeyim) aralarına
sünger sıkıştırdılar ve ses kesilmişti ,o zaman TKK yoktu tabii bir kaç kere tel ettikten sonra gelmişlerdi servisten :)
Yani bendeki "gazın dolaştığı serpantin" birbirine çarpıyordu titreme ile :)
Valla bizimkiler oraya bakmadılar gazi degistirdiler bakır boruyu değiştirdiler bakır boruya ek yapıp yağ kapanı yaptılar sonra ses azaldı diyip gittiler
 
Geri
Üst Alt