Arkadaşlar merhaba başımda olan bir sorunu sizlere danışmak istedim
Eşimle bu kış ısınmak amaçlı klima almak istedik ve biraz araştırma yaparak LG nin yeni model olan Dual Cool 18.000 btu modelini beğendik 22.10.2021 tarihinde Media Mark online olarak sipariş vererek sorunsuz bir şekilde kargodan teslim aldık.. Servise kayıt açtırdım 26.10.2021 tarihinde servis gelip kurulumu gerçekleştirdi vakumu takip ettim 20 dakika yaptılar çalıştırıp gittiler Fakat akşamı dış ünite yamuk olduğunu farkettim dış ünite hazinesinden suyun hortumdan gitmesi gerekirken civatadan aktığını gördüm ondan sonra içeri girdiğimde odada kalan bakır borudan şıkırti sesine takıldım.. ve artık başlıyoruz serüvene şıkırtı sesi hiç bir şekilde gitmiyor ve odanın içinde yatmamiza engel oluyor servise kayıt açtırıp 01.11.2021 tarihinde evimize gelip sıfır cihazın gazını boşaltıp gaz ekleyip tekrar 20 dk vakumlama yapıldı çalıstirdilar sonuç gene aynı ses su sesi gaz sesi devam ediyor ertesi günü 02.11.2021 tarihinde gene gelip Bakır boru tesisatını söküp baktilar L olarak geliyor dış üniteye içeriden boru baktılar ezilmiş dediler sorun bu tamam... Tekrardan bakır boru tesisatı yapıldı vakumlama yapıldı sonuç Adem abicim gene aynı ses devam ediyor dediler LG ye yazicaz tamam dedik tekrar 08.11.2021 de geldiler dediler Yağ kapanı yapicaz dış ünitenin arkasına boru kısa ondan oluyor 2 metre bakır boru getirdiler kaynak yapıp eklediler vakum yaptılar sonuç ne deseler beğenirsiniz ses azaldı bu kadarı da normal hocam nasıl bir saçmalıktır bu kadar rezil bir iş olamaz para verip aldığımız klimadan bizi soguttular SES gene devam ediyor ve gittiler LG yetkili merkezi kaç defa aradık söyledik yok en sonunda bugun 15.11.2021 tarihi LG merkezi servis ile görüşmüş servis demişki klimanın iç ünitesinin yerini değiştirip içerde bakır boru kalmicak şekilde olursa ses kalmiyacaktir eğer isterseniz onu servisiniz yapicaktir DEGİSİM MUMKUN DEGİLDİR diye geri dönüş sağladılar bize Ve çok mağduruz iki çalışan insanız bı klima taktırdım iş yerinden sürekli izin alıyorum bunlar yüzünden ve sonuç hep aynı sıfır klimanın içine ettiler ve bunun üstüne tüketici heyetine başvurdum iade olarak ve unutmadan iki gündür de dış üniteden komşuları rahatsız edecek sesler ara ara gelip duruyor inanın rezil olduk Video yükleyemedim yardımcı olursanız ileticem
Eşimle bu kış ısınmak amaçlı klima almak istedik ve biraz araştırma yaparak LG nin yeni model olan Dual Cool 18.000 btu modelini beğendik 22.10.2021 tarihinde Media Mark online olarak sipariş vererek sorunsuz bir şekilde kargodan teslim aldık.. Servise kayıt açtırdım 26.10.2021 tarihinde servis gelip kurulumu gerçekleştirdi vakumu takip ettim 20 dakika yaptılar çalıştırıp gittiler Fakat akşamı dış ünite yamuk olduğunu farkettim dış ünite hazinesinden suyun hortumdan gitmesi gerekirken civatadan aktığını gördüm ondan sonra içeri girdiğimde odada kalan bakır borudan şıkırti sesine takıldım.. ve artık başlıyoruz serüvene şıkırtı sesi hiç bir şekilde gitmiyor ve odanın içinde yatmamiza engel oluyor servise kayıt açtırıp 01.11.2021 tarihinde evimize gelip sıfır cihazın gazını boşaltıp gaz ekleyip tekrar 20 dk vakumlama yapıldı çalıstirdilar sonuç gene aynı ses su sesi gaz sesi devam ediyor ertesi günü 02.11.2021 tarihinde gene gelip Bakır boru tesisatını söküp baktilar L olarak geliyor dış üniteye içeriden boru baktılar ezilmiş dediler sorun bu tamam... Tekrardan bakır boru tesisatı yapıldı vakumlama yapıldı sonuç Adem abicim gene aynı ses devam ediyor dediler LG ye yazicaz tamam dedik tekrar 08.11.2021 de geldiler dediler Yağ kapanı yapicaz dış ünitenin arkasına boru kısa ondan oluyor 2 metre bakır boru getirdiler kaynak yapıp eklediler vakum yaptılar sonuç ne deseler beğenirsiniz ses azaldı bu kadarı da normal hocam nasıl bir saçmalıktır bu kadar rezil bir iş olamaz para verip aldığımız klimadan bizi soguttular SES gene devam ediyor ve gittiler LG yetkili merkezi kaç defa aradık söyledik yok en sonunda bugun 15.11.2021 tarihi LG merkezi servis ile görüşmüş servis demişki klimanın iç ünitesinin yerini değiştirip içerde bakır boru kalmicak şekilde olursa ses kalmiyacaktir eğer isterseniz onu servisiniz yapicaktir DEGİSİM MUMKUN DEGİLDİR diye geri dönüş sağladılar bize Ve çok mağduruz iki çalışan insanız bı klima taktırdım iş yerinden sürekli izin alıyorum bunlar yüzünden ve sonuç hep aynı sıfır klimanın içine ettiler ve bunun üstüne tüketici heyetine başvurdum iade olarak ve unutmadan iki gündür de dış üniteden komşuları rahatsız edecek sesler ara ara gelip duruyor inanın rezil olduk Video yükleyemedim yardımcı olursanız ileticem