LG 1 ölü piksele ve kulaklık çıkışından sürekli dip ses gelen monitöre değişim veya iade raporu vermedi

F Çevrimdışı

faruk akşahin

Yeni Üye
25 Eki 2022
3
25
Hepsiburada üzerinden nethouse bilgisayar firmasından lg monitör aldım üründe 1 adet ölü piksel (siyah nokta) mevcuttu ve kulaklık takınca sürekli dip ses geliyordu bende ürünü değişim için yolladım firma rapor isteyip tekrar bana gönderdi ürünü bende lg yetkili servise götürdüm 10 gün sonra sms yolu ile geri dönüş oldu ve üründe arıza tespit edilemedi şeklinde açıklama vardı. 14 günlük hakkım bitti firma rapor vermiyor ben şimdi hepsiburadayımı yoksa lg'yimi nethouse bilgisayarımı veya lg yetkili servisimi şikayet edeceğim tüketici hakem heyeti için.Teşekkürler
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Satın aldığınız firmayı şikayet edeceksiniz.
HB yi değil İade talebinizin olduğu uygulama ekran alıntısını pdf ye dönüştürüp şikayet edin THH'ye zamanında iade talep ettiğiniz için. THH'ye sizin lehinize karar verecek.
 
F Çevrimdışı

faruk akşahin

Yeni Üye
25 Eki 2022
3
25
Satın aldığınız firmayı şikayet edeceksiniz.
HB yi değil İade talebinizin olduğu uygulama ekran alıntısını pdf ye dönüştürüp şikayet edin THH'ye zamanında iade talep ettiğiniz için. THH'ye sizin lehinize karar verecek.
satıcı firma ben servis raporu talep ettim deyip işin içinden sıyrılabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt