Lcd ve led televizyonlarda görüntüde siyah lekeler

F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
Merhaba herkese. Foruma yeni üye oldum, Adem Helvacı Adem Helvacı Beyefendinin incelemesi üzerine Onvo OV 65500 marka model televizyonu alalı 2 gün oluyor. Onvo'yu arayarak bilgi aldım ve televizyonu kendim açtım, kurulumunu yaptım. İlk gün fark etmedim ama bugün fark ettiğim garip bir sorunu (sorun mu onu da bilmiyorum) sizlerle paylaşmak ve fikrinizi almak istiyorum zira ürünü GG adlı siteden satın aldım ve yarın onaylamak için son günüm. Sorun şu, ekranın kenarlarındaki sınır çizgisi üstte, sağda ve solda nizami ancak alt kısımda bazı sıkıntılar var. Alt kısmın ortasından biraz sağa doğru olan kısımda küçük bir kareye benzer bir taşma var ekranın üstüne doğru. Bu alan ölü piksel midir, nedir anlayamadım. Yakından ve yukarıdan bakınca sanki orada bir parça kalmış gibi de görünüyor. Yine alt kısmın en sol köşesinde bu kez daha uzun (takriben 8-10 cm) kadar ek bir parça var gibi ve bu parça diğer kalan alt kısımla nizami durmuyor, hafif bombe yapmış gibi yine yukarıya doğru. O kısımda bir ışık sızması da var yukarıdan bakınca açık şekilde görünen.

Şimdi bu bahsettiğim durumların hiçbiri normal izleme mesafesinde rahatsız etmiyor beni. Sadece artık bildiğim için alt kısmın ortadan biraz sağa doğru olan konumundaki kareye benzer çıkıntıyı fark ediyorum o noktaya baktıkça. Bu mevcut olan durumlar bir arıza mıdır? İleriye dönük olumsuz etkiler oluşturur mu? Servis mi çağırmalıyım, ürünü iade mi etmeliyim yoksa bu şekilde kullanmaya devam mı etmeliyim? Ölü piksel testi gibi testleri yaptığımda gözle görünür bir olumsuzluk hissetmedim ama bu noktaları atlamışım demek ki, ancak bugün farkına vardım.

Kargodan gelen kutuda majör bir olumsuzluk yoktu ezilme vb. gibi ancak kutunun alt kısmı ön taraftan kapalı değildi. Yani nasıl anlatsam, her yanı kapalı ama alt ön kısım tek çizgi şeklinde kutuya bütünleşmiş halde değildi. Fikirlerinize ihtiyacım var. Genel deneyim itibariyle memnun kaldım şu an için televizyondan ancak arızalı bir ürüne bir dünya para vermiş olmak da istemem. Şimdiden yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum.

1-Buyuk.jpg
2-Buyuk.jpg
3-Buyuk.jpg
4-Buyuk.jpg
5-Buyuk.jpg
6-Buyuk.jpg
7-Buyuk.jpg
8-Buyuk.jpg
Arizadan ziyade üretim hatası panel kırılmasın diye front yani ön çerçeve ile panel arasına sünger çekilir bu sünger sende kaymış, ister iade edin ister servisten destek alarak onarım veya değişim talep ediniz
 
M Çevrimdışı

Mesrine

Yeni Üye
22 Kas 2021
4
36
Arizadan ziyade üretim hatası panel kırılmasın diye front yani ön çerçeve ile panel arasına sünger çekilir bu sünger sende kaymış, ister iade edin ister servisten destek alarak onarım veya değişim talep ediniz
İade talebi oluşturdum ama firma diyor ki servis raporu olmadan iade almam. Ben televizyonu aldığımda Onvo müşteri hizmetlerini aradım kutuyu kendiniz açabilirsiniz dedi zaten uydu yayını vs. kullanmıyorum o yüzden kendim açtım kurdum ertesi gün de bu sorunu fark ettim.
Şimdi servis diyor ki kutuyu açarken çerçeveden tutmuş olabilir misiniz sizin hatanız olabilir mi diyor. Televizyonu kargoya vermiştim yarın geri alacağım servis gelip bakacakmış. Böyle de bir şey görmedim ya umarım bir an önce olumlu sonuçlanır süreç şimdiden yıldım heves edip almıştım.
 
M Çevrimdışı

Mesrine

Yeni Üye
22 Kas 2021
4
36
İade talebi oluşturdum ama firma diyor ki servis raporu olmadan iade almam. Ben televizyonu aldığımda Onvo müşteri hizmetlerini aradım kutuyu kendiniz açabilirsiniz dedi zaten uydu yayını vs. kullanmıyorum o yüzden kendim açtım kurdum ertesi gün de bu sorunu fark ettim.
Şimdi servis diyor ki kutuyu açarken çerçeveden tutmuş olabilir misiniz sizin hatanız olabilir mi diyor. Televizyonu kargoya vermiştim yarın geri alacağım servis gelip bakacakmış. Böyle de bir şey görmedim ya umarım bir an önce olumlu sonuçlanır süreç şimdiden yıldım heves edip almıştım.
Gelişme gireyim de belki takip eden olur fikir sahibi olsun.
Servis geldi, aynen resimlerdeki sorunu tespit etti raporu yazmaya başladı bir yandan da servis müdürüne atıyor fotoğrafları. Ekranın içinde alt kısımda bir parça var bu açıkça görülüyor.
Servis müdürü başladı mazeretlere. Kutuyu çekin, çerçeveyi çekin, videoya alın hepsi tamam. Sonra mesaj attı servis çalışanına, bu durumda iade ya da değişim yazamayız ama serviste yardımcı oluruz dedi. Ben yeni aldığım ürünü tamire vermek istemediğimi, iade istediğimi belirttim. Aynı şeyleri söylemeye devam etti ve Onvo müşteri hizmetleriyle görüşmemin gerektiğini söyledi.
Servis çalışanı yanında aradım Onvo'yu, tüm hikayeyi anlattım bu kez onlar da aynı şeyi söylediler. Kutu açılımını müşteri yaptığı için iade ya da değişim yapamayız ama garanti kapsamında yardımcı olabiliriz dediler.
Dedim ki onlara, kutu açılımını benim yapabileceğimi siz söylediniz, ben de açtım. İkinci gün de ekranın altında iç kısımda parça olduğunu fark ettim. Ekranın içine bir parça sokma ihtimalim olabilir mi? Bu durumu ekşi sözlüğe de yazacağım, şikayetvar adlı siteye de yazacağım. Bu tutumunuzu afişe edeceğim. Ben zaten bu televizyonu alacağım yine, sadece montaj hatası olmayan bir ürün satın almış olmak istiyorum. Aynen bunları söyledim kem küm ediyorlar.

Servis çalışanı arkadaş diyor ki biz arada kalıyoruz böyle durumlarda, haklı o yüzden ona bir şey diyemem. Müşteri hizmetlerine de bir şey diyemem. Benim iki gündür çok açık anladığım durum şu. Onvo perakendecilere de servislere de belli ki sıkı sıkı tembihlemiş, iade ve değişime yanaşmayın tamire yönelin şeklinde telkinde bulunmuş. Çünkü dünden beri hem satıcı aynı şeyi söylüyor hem servis hem de müşteri hizmetleri.

Sonuç itibariyle, ben gerçekten bu televizyonu beğendim. İade edebilseydim yine aynı modeli farklı bir satıcıdan satın alacaktım. Ancak oldukça alakasız bir durumu müşteriye el birliğiyle yıkma çabaları yüzünden firma hakkında tek bir olumlu düşüncem kalmadı. Televizyon şimdi serviste. Umarım daha başkaca bir arıza yaşanmaz çünkü belli ki onu bile benim hatam sayabilecek yapıdalar.

Onvo webos televizyon almayı düşünen arkadaşlara; televizyon gerçekten güzel ve kullanımı oldukça rahat. Ama Onvo'nun montaj kalitesi soru işareti ve en kötüsü de müşteri memnuniyeti gibi bir tutumları yok, işi yokuşa sürmek ve televizyonun içinde kalmış parçayı bile "müşteri çerçeveden çekmişse olabilir" gibi absürt ifadelerle kullanıcıya yıkmak gibi bir yaklaşımları mevcut. Yahu biri tırnak olabilir diyor biri şu olabilir bu olabilir diyor. Servis çalışanı bakıyor ekran paneli içinde sıkışmış bir parça var. Çerçeveyi oynatıyorsun hareket etmiyor. Dahası, ekranın sol alt kısmında da sünger gibi bir parça ekrana taşmış bombe şeklinde. Bunları da ben yapmış olabilirmişim.

Amazon'un gözünü seveyim ya. 1 ölü pikselli monitörü koşulsuz iade aldılar, bir cep telefonunu ertesi gün iade ettim hoşlanmadığım için. Pazar yerlerinin sıkıntısı bu. Dahası bu zihniyette firmaların malını alınca da böyle elinizde kalıyor işte.

Televizyon servisten gelince tekrar güncelleme geçeceğim. Umarım sorun giderilmiş olur ben de sıfır aldığım ürünü tamir ettirmiş olarak kullanmaya devam ederim.
 
M Çevrimdışı

Mesrine

Yeni Üye
22 Kas 2021
4
36
hadisenin sonu güzel bitti mi? tam olarak hayır maalesef. başından beri istemediğim tamir olayı şöyle sonuçlandı:

televizyon ekranı içindeki montaj esnasında sıkışmış parça alınmış, sol alt kısımdaki hattın düz olmaması daha kabul edilebilir bir hale getirilmiş.

bununla birlikte maalesef nur topu gibi yeni bir ekran altı düz olmama durumu oluşmuş ekrana sıkışık parçanın alındığı lokasyonda. Yani şöyle söyleyeyim, hdmi ile bağlandığım bilgisayarda imleci ekranın en altından sağdan sola doğru götürürken imleç bir beş cmlik alanda kaybolup geri çıkıyor.

yeni yamukluk:

şimdi sırada tüketici hakem heyetine şikayet var. ürünü kullanıyorum. cihazın kendisinde bir sorun yok. sorun hatalı üretimi müşteriye yıkmada. markası olan onvo'yu asla kimseye önermiyorum. bin lira daha vermeye çalışın herhangi başka bir marka alın ya da 10 inç küçük ekran olsun lg falan alın.

Ayrı bir onvo başlığında hikayenin tamamını anlattığım bir içerik gireceğim.
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

Avici35

Yeni Üye
17 Tem 2022
7
34
IMG20220802210051.jpg



Vestel 55q9900 model TV alalı 15 gün oldu. İlk günlerde köşelerde belli belirsiz vardı ama iki gündür sağ tarafta çok bariz bir ışık sızması meydana geldi.

Sizce değişim yaparlar mı yoksa bu kabul edilebilir mi? Ne yapmalıyım
 
A Çevrimdışı

Avici35

Yeni Üye
17 Tem 2022
7
34
IMG20220802210051f603990205714141.jpg


ips ekran Vestel 55q9900 model TV aldım ekran bu şekilde, normal midir değişim veya iade hakkım var mı?
 
F Çevrimdışı

fikoloji

Süper Üye
13 Eki 2018
16,633
IMG20220802210051f603990205714141.jpg


ips ekran Vestel 55q9900 model TV aldım ekran bu şekilde, normal midir değişim veya iade hakkım var mı?
Resme göre odaklamaniz kötü,mis sinyal yok yazısı bıle odaksiz. Bu nedenle çıplak gözle değerlendirmek daha uygundur servise başvurabilir eğer onlarda bu kanıya varırsa tabiki değişim veya iade hakkınız mevcuttur.
 
S Çevrimdışı

scarface06

Yeni Üye
6 Haz 2022
30
41
IMG20220802210051f603990205714141.jpg


ips ekran Vestel 55q9900 model TV aldım ekran bu şekilde, normal midir değişim veya iade hakkım var mı?
Aynısı bende de var 65q9900 aynı yerde ışık sızması var malesef bu sıkıntı var yeniside gelse olacak solda olmuyacakta sağda olacak bende ilk gelende çok daha fazla idi ikincisi de sizinki gibi ben kullanıyorum.
işte fiyat performans
 
F Çevrimdışı

fahoge

Yeni Üye
25 Mar 2021
13
41
merhabalar televizyonum sony55xh8096 2020 nisan ayında almıştım bir kaç haftadır ekranın üst kısmında resimlerde görüldüğü gibi karartılar dikkatimi çekmeye başladı bu bir arıza mıdır tvnin garantisi devam ediyor ama urfa'da olduğum için buradaki servisin tecrübesine pek güvenemiyorum ne yapmalıyım tavsiye bekliyorum.

50e2f93c-88d8-4f08-b277-a114e9807552.jpg


4daa32e3-e217-42fe-903c-6722d8fa2420.jpg
 
By_Trol Çevrimdışı

By_Trol 

Administrator
24 Ağu 2019
15,026
merhabalar televizyonum sony55xh8096 2020 nisan ayında almıştım bir kaç haftadır ekranın üst kısmında resimlerde görüldüğü gibi karartılar dikkatimi çekmeye başladı bu bir arıza mıdır tvnin garantisi devam ediyor ama urfa'da olduğum için buradaki servisin tecrübesine pek güvenemiyorum ne yapmalıyım tavsiye bekliyorum.

50e2f93c-88d8-4f08-b277-a114e9807552.jpg


4daa32e3-e217-42fe-903c-6722d8fa2420.jpg
Panel içi tozlanmış veya soba dumanı lekesi var temizlenmesi gerekiyor.
 
N Çevrimdışı

nedimm

Aktif Üye
10 Ara 2017
493
Arkadaşlar merhaba Vestel markasına gönül veren bir insanım fakat bir haftadir büyük mağduriyet yaşadım sizinle paylaşmak istedim panel tozlanmasi ana kartta problem bulutlanma problemi ve sonuç her şey normal denmesi durumu da sizlerle paylaşmak istedim yorumlarınızı bekliyorum konu belki yanlış yere yazmış olabilirim fakat direk burası açılınca buraya yazdım markadan tek istediğimiz problemleri gidermesi idi 12 yillik Vestel müşterisiyim biraz anlayış ve biraz empati bekledik fakat yaklaşım hiç etik değildi linke tıkladığınızda sorunu zaten yotube de paylaştım sitem olarak

 
E Çevrimdışı

ec038

Yeni Üye
1 Ocak 2021
15
34
Arkadaşlar merhaba Vestel markasına gönül veren bir insanım fakat bir haftadir büyük mağduriyet yaşadım sizinle paylaşmak istedim panel tozlanmasi ana kartta problem bulutlanma problemi ve sonuç her şey normal denmesi durumu da sizlerle paylaşmak istedim yorumlarınızı bekliyorum konu belki yanlış yere yazmış olabilirim fakat direk burası açılınca buraya yazdım markadan tek istediğimiz problemleri gidermesi idi 12 yillik Vestel müşterisiyim biraz anlayış ve biraz empati bekledik fakat yaklaşım hiç etik değildi linke tıkladığınızda sorunu zaten yotube de paylaştım sitem olarak


Modeli nedir?
 
Geri
Üst Alt