Merhabalar
Aslında konu ile ilgili başlangıç detayını Adem Helvacı'ya mail ile atmıştım youtube videolarını izledikten sonra orada bulduğum mail adresine. Bugün basitçe özetleyeyim.
Koçtaştan aldığımız tavan vantilatörü arızalandı 2 yıl içinde ve ve sorunu Koçtaşa bildirdik. Servis göndereceklerini söylediler ve sonra tekrar telefon ile iletişim kurduk ve servis için kayıt açtırmamız gerektiğini söylediler. 100 TL para verdik garanti kapsamında olan ürün için ama bunun için bir şubeye ( mağazaya) gitmek gerekiyor. 1 hafta sonra gelip kontrol ettiler ve kumada sisteminde ( minik kumandada değil ama elektriğin geçtiği Fan Remote Controller gibi bir parçada ) sorun olduğunu tespit etti kardeşimiz. 1 ayıdır bekliyoruz. Bugün telefon geldi. Parça gelmiş. Ürünü biz kurduğumuz için garanti kapsamında değilmiş ve 300 TL istiyorlar.
İşin güzel tarafı şudur. Montajdan kaynaklı bir hata yok ortada. Yaklaşık 2 yıl civarı ürünü de kullandık.
Adem beyin yazdığı yazıya ithafen: Ürün garantisi için kurulumu Yetkili Servisin yapması şart mı?
Tüketici hakem heyetine mi başvurmak lazım. Ne dersiniz? Şikayetvar'a da yazı yazacağız. Mevzu inanın burada para değil. 400 TL verelim ya da 900 TL verip bunun yerine ben yeni bir ürün alırdım. Ama mesele aptal yerine konmak. İnsan cidden hazmedemiyor.
Teşekkürler
Aslında konu ile ilgili başlangıç detayını Adem Helvacı'ya mail ile atmıştım youtube videolarını izledikten sonra orada bulduğum mail adresine. Bugün basitçe özetleyeyim.
Koçtaştan aldığımız tavan vantilatörü arızalandı 2 yıl içinde ve ve sorunu Koçtaşa bildirdik. Servis göndereceklerini söylediler ve sonra tekrar telefon ile iletişim kurduk ve servis için kayıt açtırmamız gerektiğini söylediler. 100 TL para verdik garanti kapsamında olan ürün için ama bunun için bir şubeye ( mağazaya) gitmek gerekiyor. 1 hafta sonra gelip kontrol ettiler ve kumada sisteminde ( minik kumandada değil ama elektriğin geçtiği Fan Remote Controller gibi bir parçada ) sorun olduğunu tespit etti kardeşimiz. 1 ayıdır bekliyoruz. Bugün telefon geldi. Parça gelmiş. Ürünü biz kurduğumuz için garanti kapsamında değilmiş ve 300 TL istiyorlar.
İşin güzel tarafı şudur. Montajdan kaynaklı bir hata yok ortada. Yaklaşık 2 yıl civarı ürünü de kullandık.
Adem beyin yazdığı yazıya ithafen: Ürün garantisi için kurulumu Yetkili Servisin yapması şart mı?
Tüketici hakem heyetine mi başvurmak lazım. Ne dersiniz? Şikayetvar'a da yazı yazacağız. Mevzu inanın burada para değil. 400 TL verelim ya da 900 TL verip bunun yerine ben yeni bir ürün alırdım. Ama mesele aptal yerine konmak. İnsan cidden hazmedemiyor.
Teşekkürler
Son düzenleme: