Kargo konusunda Tüketici Hakları

1 Çevrimdışı

1234456

Yeni Üye
9 Mar 2021
20
Merhaba. Kargo konusunda birkaç sorum olacaktı, cevaplarsanız çok sevinirim.

1. İnternetten monitör aldım, kargo gelince ne yapmalıyım? Buradaki çoğu kargo firması hemen teslime edip gitme peşinde, hemen her firmadan birkaç çalışanla yaşadıklarım şubelerin bunu adet edindiğini düşünmemi sağladı, hatta bir seferinde birisine kargo açmak istediğimi söylediğimde kendisinin zaten bir şey yapamayacağını, bir sorun varsa şubeye gitmemi söyledi.
Gizli içeriği sadece kayıtlı kullanıcılar görebilir.


2. Buradaki kargo firmaları, elektronik herhangi bir şey göndereceğim zaman "kargoda meydana gelebilecek hasarlardan ilgili kargonun sorumlu olmayacağını belirten bir evrak" imzalamamı istiyorlar, bahaneleri de şubedeki görevlinin ürünün yeterince korunaklı paketlenmediğine karar vermesi (en azından kağıtta böyle yazıyor ?) halbuki ben tüm elektronik ürünleri kendi kutusunda ve dışı baloncuklu poşetle birkaç kat sarılmış şekilde kargolarım. Bu konuda yapılabilecek bir şey var mı?
Gizli içeriği sadece kayıtlı kullanıcılar görebilir.


3. Ülke genelindeki genel sıkıntımızdır zannımca. Zaman zaman evde olmamıza rağmen kargoyu getirmeyip "Geldik, bulamadık. Gelip şubeden alın." diyorlar. Binada kamera sistemi var, yani gelmediklerini kanıtlayabiliriz, bu konuyu şikayet edebilir miyiz? Şikayet edebileceğimiz mecra neresidir?
Gizli içeriği sadece kayıtlı kullanıcılar görebilir.


4. Israrla telefonları açmayan şubelere beddua etmek dışında ne yapılabilir?
Gizli içeriği sadece kayıtlı kullanıcılar görebilir.


Herkese şimdiden teşekkürler.
 
Son düzenleme:
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Kullanıcı adına bakınca forumumuzu önemsemediğini yani düzgün bir kullanıcı adı dahi kullanmaya gerek görmediğin naletdayın bir yer olarak gördüğün kanısına varmışken biz neden seni önemseyelim ve cevap verelim forum olarak?

Bize bunu açıklarsan sana özel video bile çekilir hiç sorun değil ?
 
1 Çevrimdışı

1234456

Yeni Üye
9 Mar 2021
20
Kullanıcı adına bakınca forumumuzu önemsemediğini yani düzgün bir kullanıcı adı dahi kullanmaya gerek görmediğin naletdayın bir yer olarak gördüğün kanısına varmışken biz neden seni önemseyelim ve cevap verelim forum olarak?

Bize bunu açıklarsan sana özel video bile çekilir hiç sorun değil ?
Düşüce şeklinizde aslında haklısınız ama forumu önemsediğimi geçmiş mesajlarıma bakarak; elimden geldiğince diğer kullanıcılara yardım ettiğim, bana edilen yardım sonrasında ürün hakkında (çok gerekli olmasa da) yaptığım yorumlar ve güncellemeler; ve foruma özellik eklenmesi tavsiyemden formu dikkate aldığımı anlayabilirsiniz bence. Bir diğer mevzu, burasını sıradan veya basit bir yer olarak gören birisinin yazım kurallarına bu kadar dikkat edeceğine inacım yok; sonuçta burada noktadan, büyük harften vs. ceza yenmiyor.

Evet forumda çok aktif değilim. Bunun asıl sebebi de beyaz eşya, televizyon, uydu gibi konularda görece bilgisiz olmam ve eksik/hatalı bilginin, bilmemekten daha zararlı olduğuna inanmamdan.

Kullanıcı adım ise kullandığım pekçok kullanıcı adından sadece birisi, rastgele bu foruma bu denk gelmiş. Çevrimiçi platformlarda gerçek adımı mümkün olduğunca kullanmamaya çalışıyorum, e-posta adresimde kullandığım isim de aynı şekilde gerçek adım değil.

Eğer sizi ikna edebildiysem ne mutlu bana. Eğer sizi ikna edebildiysem, mümkünse yazılı olarak bir cevabı tercih ederim; bence yazılı kaynaklar hâlâ daha geçerli ve kalıcı, bunun yanında bulınması da daha kolay. Ama (eğer erinmez/daha da ertelemez de) güzel bir yazı yazabilirsem sizden bir firma için teşekkür videosu isteyeceğim, Tüketici Dost Firmalar'a bir gün yazacağıma kendime söz verdim ?.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt