Merhaba. Kargo konusunda birkaç sorum olacaktı, cevaplarsanız çok sevinirim.
1. İnternetten monitör aldım, kargo gelince ne yapmalıyım? Buradaki çoğu kargo firması hemen teslime edip gitme peşinde, hemen her firmadan birkaç çalışanla yaşadıklarım şubelerin bunu adet edindiğini düşünmemi sağladı, hatta bir seferinde birisine kargo açmak istediğimi söylediğimde kendisinin zaten bir şey yapamayacağını, bir sorun varsa şubeye gitmemi söyledi.
2. Buradaki kargo firmaları, elektronik herhangi bir şey göndereceğim zaman "kargoda meydana gelebilecek hasarlardan ilgili kargonun sorumlu olmayacağını belirten bir evrak" imzalamamı istiyorlar, bahaneleri de şubedeki görevlinin ürünün yeterince korunaklı paketlenmediğine karar vermesi (en azından kağıtta böyle yazıyor ?) halbuki ben tüm elektronik ürünleri kendi kutusunda ve dışı baloncuklu poşetle birkaç kat sarılmış şekilde kargolarım. Bu konuda yapılabilecek bir şey var mı?
3. Ülke genelindeki genel sıkıntımızdır zannımca. Zaman zaman evde olmamıza rağmen kargoyu getirmeyip "Geldik, bulamadık. Gelip şubeden alın." diyorlar. Binada kamera sistemi var, yani gelmediklerini kanıtlayabiliriz, bu konuyu şikayet edebilir miyiz? Şikayet edebileceğimiz mecra neresidir?
4. Israrla telefonları açmayan şubelere beddua etmek dışında ne yapılabilir?
Herkese şimdiden teşekkürler.
1. İnternetten monitör aldım, kargo gelince ne yapmalıyım? Buradaki çoğu kargo firması hemen teslime edip gitme peşinde, hemen her firmadan birkaç çalışanla yaşadıklarım şubelerin bunu adet edindiğini düşünmemi sağladı, hatta bir seferinde birisine kargo açmak istediğimi söylediğimde kendisinin zaten bir şey yapamayacağını, bir sorun varsa şubeye gitmemi söyledi.
Gizli içeriği sadece kayıtlı kullanıcılar görebilir.
2. Buradaki kargo firmaları, elektronik herhangi bir şey göndereceğim zaman "kargoda meydana gelebilecek hasarlardan ilgili kargonun sorumlu olmayacağını belirten bir evrak" imzalamamı istiyorlar, bahaneleri de şubedeki görevlinin ürünün yeterince korunaklı paketlenmediğine karar vermesi (en azından kağıtta böyle yazıyor ?) halbuki ben tüm elektronik ürünleri kendi kutusunda ve dışı baloncuklu poşetle birkaç kat sarılmış şekilde kargolarım. Bu konuda yapılabilecek bir şey var mı?
Gizli içeriği sadece kayıtlı kullanıcılar görebilir.
3. Ülke genelindeki genel sıkıntımızdır zannımca. Zaman zaman evde olmamıza rağmen kargoyu getirmeyip "Geldik, bulamadık. Gelip şubeden alın." diyorlar. Binada kamera sistemi var, yani gelmediklerini kanıtlayabiliriz, bu konuyu şikayet edebilir miyiz? Şikayet edebileceğimiz mecra neresidir?
Gizli içeriği sadece kayıtlı kullanıcılar görebilir.
4. Israrla telefonları açmayan şubelere beddua etmek dışında ne yapılabilir?
Gizli içeriği sadece kayıtlı kullanıcılar görebilir.
Herkese şimdiden teşekkürler.
Son düzenleme: