Herkese merhaba,
2016 yılından beri Conax modül kullanıyorum ve herşey 2019 Aralık ayında kullanmış olduğum televizyonu anakartı yandığı için değiştirmemle başladı. Televizyonun tamir edilebilirliğini sorgulamam ve yeni televizyonu alıp ve bana teslimi sırasında da 3 hafta kadar monitör diye kullandığım LG 32LM620S ile aynı modülü kullandım. Hiçbir sıkıntı da yaşamadım. Yeni televizyon (TCL 55C715) gelince modülü ona takıp kullandım ve yaklaşık iki hafta sonra televizyonu açtığımda "Şifreli Yayın" yazısı çıktı ekranda. Modülü çıkartıp yeniden taktım, kartı temizledim ve sonuç alamadım. Diğer televizyonu tekrar bağladım ve onda da aynı şekilde görüntü alamayınca arıza kaydı oluşturdum. Arıza kaydım "Çözüldü:abonenin televizyonu conax desteklemiyor aboneye gerekli bilgi verildi müşteri memnuniyeti için conax değişimi yapıldı" şeklinde kapatıldı. Sonuçta modül ve kartı değiştirdiler.
Conax desteklemeyen televizyon yaklaşık 3 ay boyunca sorunsuz bir şekilde Conaxla çalıştı. Ta ki cumartesi akşamı televizyonu kapatıp, pazar sabahı yine "Şifreli Kanal" yazısı ile karşılaştına kadar. Eski televizyonu denedim yine aynı.
21 Şubat saat 10:05'de arıza kaydı oluşturdum. 5 saat içinde dönüş yapılmayınca tekrar aradım. Saha ekibi benimle hiçbir iletişime geçmeden "Çözüldü:abonenin daha önceki arıza kayıtlarında adresten kontrol sağlanmış olup televizyonlarından kaynaklı conax eşleşme sorunu olduğu bilgisi verilmiştir". şeklinde arıza kaydını kapatmış.
15:04'te tekrar arıza kaydı açtım. Saha ekibi yine benimle hiçbir iletişime geçmeden "Çözüldü:abonenin daha önceki arıza kayıtlarında adresten kontrol sağlanmış olup televizyonlarından kaynaklı conax eşleşme sorunu olduğu bilgisi verilmiştir" diyerek kapatmış.
19:43'te yine arıza kaydı açtım. Yine hiçbir iletişime geçilmeksizin "Çözüldü:Abonenin daha önceki arıza kayıtlarında adresten kontrol sağlanmış olup televizyonundan kaynaklı conax eşleşme sorunu olduğu bilgisi verilmiştir" şeklinde arıza kapatıldı.
22 Şubat Pazartesi saat 08:37'de tekrar arıza kaydı oluşturdum. "Çözüldü:Aboneye daha önceki arıza kayıtlarında gerekli bilgi verilmiştir m" diyerek tekrar kapatılmış.
10:37'de yeni arıza kaydı oluşturdum. "Çözüldü:abone televizyonundan kaynaklı şifreli yayın sorunu yazmakta conax kaynaklı herhangi bir sorun bulunmamaktadır" diye kapatıldı.
14:08'de bir arıza kaydı daha oluşturdum. Bunu da "Çözüldü:Abone televizyonundan kaynaklı conax eşleşme sorunu yaşamaktadır aboneye hd stb kullanması gerektiği bilgisi verilmiştir" diyerek kapattılar.
Bunların hiçbirinde ne adresime gelindi ne te telefonla arandım. Sonuncusunda lütfedip telefonla aradılar. Uyumsuz dene televizyonu 3 aydır problemsiz kullandığımı söylediğimde yazılımını güncellememi söylediler. Ben de herhangi bir güncellemesi olmadığını ve bu süre zarfında da yapılmadığını söylediğim de televizyonun yazılımından kaynaklı olduğunu söylendi. İkinci TV'de neden çalışmadığını sorduğumda aynı sorunun onda da olduğunu söyledi telefondaki ulu bilge kişilik. En son yazılımı 2018'de çıkmış ve problemsiz olan televizyonda zaten güncelleme olmadığını (son firmware 2018'de çıktığında otomatik olarak internetten kendisi güncellemişti) söylememe rağmen "yok kesin güncelleme almıştır" diye saçma bir bahane öne sürülüp daha fazla zaman harcayamayacağını söyleyerek telefonu kapattı.
Bunun üstüne 3 sokak ilerimizde oturan ve modül kullanan arkadaşın evinde benim modülü denedik. "Şifreli Yayın" mesajı devam etti. Onun hali hazırda çalışan televizyonunu sırtlandık bize getirdik. Benim modül ve kartla denedik "Şifreli Yayın" hatası devam etti. Bu sefer benim televizyonu sırtladık ona götürdük. Onun modül ve kartla denedik. Sıkıntısız şekilde görüntü aldık.
23 Şubat Salı günü gidip Conax modülü iade edip hemen arkasından da yenisini talep ettim.
24 Şubat Çarşamba günü telefonla arandım ve perşembe günü ekibin gelip modül kurulumu yapacağı söylendi.
25 Şubat Perşembe (bugün) 17:42'de hiç gelmeyen ve gelmesinden de umudum olmayan ekibin gelip gelmeyeceğini sormak için aradığımda herhangi bir modül talebimin olmadığı ama istersem talep alabileceklerini belirttiler. Bugün de talep ettim bakalım yarın ne kavga çıkacak.
Adem Helvacı
Her ne kadar bu sözde uyumsuzluk lafları bana zerre inandırıcı gelmese de sizin hiç böyle bir tecrübeniz oldu mu?
2016 yılından beri Conax modül kullanıyorum ve herşey 2019 Aralık ayında kullanmış olduğum televizyonu anakartı yandığı için değiştirmemle başladı. Televizyonun tamir edilebilirliğini sorgulamam ve yeni televizyonu alıp ve bana teslimi sırasında da 3 hafta kadar monitör diye kullandığım LG 32LM620S ile aynı modülü kullandım. Hiçbir sıkıntı da yaşamadım. Yeni televizyon (TCL 55C715) gelince modülü ona takıp kullandım ve yaklaşık iki hafta sonra televizyonu açtığımda "Şifreli Yayın" yazısı çıktı ekranda. Modülü çıkartıp yeniden taktım, kartı temizledim ve sonuç alamadım. Diğer televizyonu tekrar bağladım ve onda da aynı şekilde görüntü alamayınca arıza kaydı oluşturdum. Arıza kaydım "Çözüldü:abonenin televizyonu conax desteklemiyor aboneye gerekli bilgi verildi müşteri memnuniyeti için conax değişimi yapıldı" şeklinde kapatıldı. Sonuçta modül ve kartı değiştirdiler.
Conax desteklemeyen televizyon yaklaşık 3 ay boyunca sorunsuz bir şekilde Conaxla çalıştı. Ta ki cumartesi akşamı televizyonu kapatıp, pazar sabahı yine "Şifreli Kanal" yazısı ile karşılaştına kadar. Eski televizyonu denedim yine aynı.
21 Şubat saat 10:05'de arıza kaydı oluşturdum. 5 saat içinde dönüş yapılmayınca tekrar aradım. Saha ekibi benimle hiçbir iletişime geçmeden "Çözüldü:abonenin daha önceki arıza kayıtlarında adresten kontrol sağlanmış olup televizyonlarından kaynaklı conax eşleşme sorunu olduğu bilgisi verilmiştir". şeklinde arıza kaydını kapatmış.
15:04'te tekrar arıza kaydı açtım. Saha ekibi yine benimle hiçbir iletişime geçmeden "Çözüldü:abonenin daha önceki arıza kayıtlarında adresten kontrol sağlanmış olup televizyonlarından kaynaklı conax eşleşme sorunu olduğu bilgisi verilmiştir" diyerek kapatmış.
19:43'te yine arıza kaydı açtım. Yine hiçbir iletişime geçilmeksizin "Çözüldü:Abonenin daha önceki arıza kayıtlarında adresten kontrol sağlanmış olup televizyonundan kaynaklı conax eşleşme sorunu olduğu bilgisi verilmiştir" şeklinde arıza kapatıldı.
22 Şubat Pazartesi saat 08:37'de tekrar arıza kaydı oluşturdum. "Çözüldü:Aboneye daha önceki arıza kayıtlarında gerekli bilgi verilmiştir m" diyerek tekrar kapatılmış.
10:37'de yeni arıza kaydı oluşturdum. "Çözüldü:abone televizyonundan kaynaklı şifreli yayın sorunu yazmakta conax kaynaklı herhangi bir sorun bulunmamaktadır" diye kapatıldı.
14:08'de bir arıza kaydı daha oluşturdum. Bunu da "Çözüldü:Abone televizyonundan kaynaklı conax eşleşme sorunu yaşamaktadır aboneye hd stb kullanması gerektiği bilgisi verilmiştir" diyerek kapattılar.
Bunların hiçbirinde ne adresime gelindi ne te telefonla arandım. Sonuncusunda lütfedip telefonla aradılar. Uyumsuz dene televizyonu 3 aydır problemsiz kullandığımı söylediğimde yazılımını güncellememi söylediler. Ben de herhangi bir güncellemesi olmadığını ve bu süre zarfında da yapılmadığını söylediğim de televizyonun yazılımından kaynaklı olduğunu söylendi. İkinci TV'de neden çalışmadığını sorduğumda aynı sorunun onda da olduğunu söyledi telefondaki ulu bilge kişilik. En son yazılımı 2018'de çıkmış ve problemsiz olan televizyonda zaten güncelleme olmadığını (son firmware 2018'de çıktığında otomatik olarak internetten kendisi güncellemişti) söylememe rağmen "yok kesin güncelleme almıştır" diye saçma bir bahane öne sürülüp daha fazla zaman harcayamayacağını söyleyerek telefonu kapattı.
Bunun üstüne 3 sokak ilerimizde oturan ve modül kullanan arkadaşın evinde benim modülü denedik. "Şifreli Yayın" mesajı devam etti. Onun hali hazırda çalışan televizyonunu sırtlandık bize getirdik. Benim modül ve kartla denedik "Şifreli Yayın" hatası devam etti. Bu sefer benim televizyonu sırtladık ona götürdük. Onun modül ve kartla denedik. Sıkıntısız şekilde görüntü aldık.
23 Şubat Salı günü gidip Conax modülü iade edip hemen arkasından da yenisini talep ettim.
24 Şubat Çarşamba günü telefonla arandım ve perşembe günü ekibin gelip modül kurulumu yapacağı söylendi.
25 Şubat Perşembe (bugün) 17:42'de hiç gelmeyen ve gelmesinden de umudum olmayan ekibin gelip gelmeyeceğini sormak için aradığımda herhangi bir modül talebimin olmadığı ama istersem talep alabileceklerini belirttiler. Bugün de talep ettim bakalım yarın ne kavga çıkacak.
Adem Helvacı
Her ne kadar bu sözde uyumsuzluk lafları bana zerre inandırıcı gelmese de sizin hiç böyle bir tecrübeniz oldu mu?