İzmir'in ciğerleri yanıyor

tobacco

Süper Üye
Puan 93
Çözümler 3
Katılım
5 Ara 2020
Mesajlar
742
Yaş
37
tobacco
haberlerde gördüm nebu yaa bunda kasıtvar bence
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
 
yarın alo abimi arayım bakayım beyazevlare yakınmı
 
Geçmiş olsun yarın sabah bende ararım.
 
Tüm Türkiye'ye geçmiş olsun.
 
Bize 4 km yakındı,yeğenimin çalıştığı iş yeri tamamen yanmış,işin güzel tarafı (onlar için) taşınacaklarmış zaten ve %70 taşımışlar fakat %30 beyaz eşya ,arabalar,ve en önemlisi tüm belgeler yanmış bina ile beraber.Sordum "yedek belgeler var mıydı" diye, bana "dayıcığım bulutta yedekli ama iş göründüğü gibi değil ,işimiz çok büyük" dedi.Oğlan kardeşimin "B" de bulunan yazlığında da sıkıntı var sanıyorum, kardeşimi aradım ama bir şey söylemedi bana, sadece "bizde bir şey yok alocum" dedi. (site ismini B olarak yazdım neme lazım).Seferihisar'da rahmetli büyük kayın biraderin de yazlığı tehdit altında sanırım ,sanırım diyorum çünkü tel ediyoruz açan olmuyor nedense.Tanıdığım 2 arkadaşımın evleri maalesef yanmış,biri değerli tüm eşyalarını kurtarmış ama diğeri maalesef tümü yanmış.Aynı anda 3 yerden yangın çıkması bana göre normal değil,zaten birisi benzin bidonu ile yakalanmış, neyse sustum ama dün bizim balkon külden geçilmiyordu 🙄
 
Bize 4 km yakındı,yeğenimin çalıştığı iş yeri tamamen yanmış,işin güzel tarafı (onlar için) taşınacaklarmış zaten ve %70 taşımışlar fakat %30 beyaz eşya ,arabalar,ve en önemlisi tüm belgeler yanmış bina ile beraber.Sordum "yedek belgeler var mıydı" diye, bana "dayıcığım bulutta yedekli ama iş göründüğü gibi değil ,işimiz çok büyük" dedi.Oğlan kardeşimin "B" de bulunan yazlığında da sıkıntı var sanıyorum, kardeşimi aradım ama bir şey söylemedi bana, sadece "bizde bir şey yok alocum" dedi. (site ismini B olarak yazdım neme lazım).Seferihisar'da rahmetli büyük kayın biraderin de yazlığı tehdit altında sanırım ,sanırım diyorum çünkü tel ediyoruz açan olmuyor nedense.Tanıdığım 2 arkadaşımın evleri maalesef yanmış,biri değerli tüm eşyalarını kurtarmış ama diğeri maalesef tümü yanmış.Aynı anda 3 yerden yangın çıkması bana göre normal değil,zaten birisi benzin bidonu ile yakalanmış, neyse sustum ama dün bizim balkon külden geçilmiyordu 🙄
abim tekrardan geçmiş olsun
 
hadi iyisin emeklilere zam yapacaklarmış :haha
 
Bize 4 km yakındı,yeğenimin çalıştığı iş yeri tamamen yanmış,işin güzel tarafı (onlar için) taşınacaklarmış zaten ve %70 taşımışlar fakat %30 beyaz eşya ,arabalar,ve en önemlisi tüm belgeler yanmış bina ile beraber.Sordum "yedek belgeler var mıydı" diye, bana "dayıcığım bulutta yedekli ama iş göründüğü gibi değil ,işimiz çok büyük" dedi.Oğlan kardeşimin "B" de bulunan yazlığında da sıkıntı var sanıyorum, kardeşimi aradım ama bir şey söylemedi bana, sadece "bizde bir şey yok alocum" dedi. (site ismini B olarak yazdım neme lazım).Seferihisar'da rahmetli büyük kayın biraderin de yazlığı tehdit altında sanırım ,sanırım diyorum çünkü tel ediyoruz açan olmuyor nedense.Tanıdığım 2 arkadaşımın evleri maalesef yanmış,biri değerli tüm eşyalarını kurtarmış ama diğeri maalesef tümü yanmış.Aynı anda 3 yerden yangın çıkması bana göre normal değil,zaten birisi benzin bidonu ile yakalanmış, neyse sustum ama dün bizim balkon külden geçilmiyordu 🙄
Çok geçmiş olsun abi :(
 
bune yaa doğruysa bunlar vatanhayini asın bunları arkadaş
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
 
Bir izmirde yaşayan olarak dikkat ediyorum da yanan yerler nedense hep sanayi alanı yüksek binalar villalar vs yapılmaya uygun yerler....

Kimim parmağı varsa Allah ciğerlerine o ateşi düşürmeden canını almasın diyorum ancak.

Bilinçli bir yangın çıkartan kim varsa rabbim gereğini yapsın umarım
 
Maalesef Çeşme ve Ödemiş'te yangın hala devam ediyor.Ormanlar,yerleşim yerleriyle birlikte bir sürü canlı da içinde yanıyor.Kim kasten yakıyor veya sebep oluyorsa Allah'da onları yaksın.
 
Geri
Üst Alt