Kalitesi nasıl? Kopmalar falan? Müşteri hizmetleri?Fixnet VDSL 100/14 için 165 TL ödüyorum. Anlaşma yapmadım. Zaten taahütsüz hizmet veriyorlar. Şu an için herhangi bir güncelleme bilgisi web sitelerinde de bildirim olarak da gelmedi.
İşi reklam boyutuna vardırmadan paylaşmam gerekirse. Müşteri hizmetleri web sitesinden açtığım ticket' a şimdiye kadar maksimum 5 dk. (Bazen o kadar da sürmüyor.) içerisinde telefonla geri dönüyor. Sanıyorum 2 yıl oldu, makro bir problem yaşamadım. Zaman zaman bakım v.s. kesintileri oluyor. Genelde gece 3-5 saatleri arasında. Bulunduğum bölge kırsal alan olduğu için normalde her zaman teknik destek alamadığımız ISS' ler oldu. Ancak Müşteri hizmetleri konuya hakim olduğu için "Autenthication Failed" hatası paylaştığımda "Modemin ışığı yanıyor mu" diye sormuyor. Genellikle CGN IP kullanmıyorlar. Ancak bazen denk gelebiliyor. Ping süreleri de 25-30 ms civarında (Kendi sunuculardan hız testi yaptığımda) jitter da 1 ya da 0 ms oluyor. Sorun, bakım v.s. yokken. Yani genel itibariyle memnunum.Kalitesi nasıl? Kopmalar falan? Müşteri hizmetleri?
Aman hocam ne yaptınız dalga felan.!Dalgalar basliyor.
millet anca adsl, vdsl kullanıyor. mevcut yönetim, iha - siha diyor. önce vatandaşını 21. yüzyılda yaşat. bu konuda atılım şart. adsl nedir ya? yazık günah. hem eşek yüküyle para ödüyoruz, hem kağnı hızında net alıyoruz.Millet ittifakı her yere fiber sözü verdi geçen meetingda. Bari ödediğimiz para fibere gider!