İnternetten Satın Aldığınız Televizyonu Kargodan Nasıl Teslim Almalısınız?

Pixel Teknoloji Çevrimdışı

Pixel Teknoloji

Aktif Üye
1 Eki 2018
369
Merhaba değerli forum takipçileri, internetten televizyon satın aldıktan sonra kargo sürecinin minimum hasarla yada hasarsız atlatılabilmesi için dikkat edilmesi gereken unsurları içeren bir video çektik. Pixel Teknoloji olarak faydalı içerikler serisi adı altında sizlerin yaşadığı yahut forum dışında da ortaya çıkan problemlere anlık çözümler üreten bir seri olmasını amaçlamaktayız. Faydalı olması umuduyla, iyi seyirler! :)
 
B Çevrimdışı

beyzabetül

Aktif Üye
24 Tem 2018
472
bende internetden 49 inc tv aldığımda kutusuna eziklık ıslaklık hattta daha önce açılıp açılmadığında dair bant ızı varmı diye iyice bakmıştım.
servisçiye tek yaptıramadığım buradan öğrendiğim ölü piksel bulutlanma gibi testlerdi
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
bende internetden 49 inc tv aldığımda kutusuna eziklık ıslaklık hattta daha önce açılıp açılmadığında dair bant ızı varmı diye iyice bakmıştım.
servisçiye tek yaptıramadığım buradan öğrendiğim ölü piksel bulutlanma gibi testlerdi

Tüketici bilincine sahip hareket edebilmek adına elimizden ne geliyorsa yapıyoruz.

Eskiden işler beşeri olarak ilerlerdi, iyi niyet vardı. Günümüzde her şey prosedür.
Tivibu arızam var mesela evimde, sorunun ne olduğunu biliyor ama müdahale edemiyorum zira tivibu yetkilisinin gelip bakması lazım.
Tivibu yetkilisi kim bu arada? Bilmiyoruz zira VESTEL artık tivibu dan bıkmış durumda ve yeni anlaşma yapmaya yanaşmadığı için 20 Mayıstan beri işler muallakta, bu aletin servisi var mı yok mu o bile belli değil.

Geçici dondurduğum internet hizmeti için dün eşim fark etti ki hesaptan 75TL para çekmiş Türknet yetkilileri (Yani sistemleri) bu konuyla ilgili 2 gündür muhatap arıyor ama bulamıyorum, telefon hatları otomatiğe bağlamış robotlarla dolu, insan bulmanız mümkün değil, bulsanız da derdinizi anlatabilmeniz mümkün değil zira robotlarda en azından ses tonu değişmiyor, Robotlaşmış insanlarda o BEZMİŞ ses tonunu algılamak zor olmuyor :)

O yüzden tüketiciler olarak elimizden geldiğince bu sistemlere işimiz düşmeden kendi sorunumuzu çözebilecek bilinçte olmak zorundayız. :)
 
C Çevrimdışı

Captain

Yeni Üye
12 Ağu 2018
29
Buradan bütün forum üyeleri ile bir anektod paylaşmak istiyorum . Tam 1 yıl önce düğün eşya olaylarını hallediyorduk. GittiGidiyor sitesinden Samsung 50mu7000 aldım eve geldi . Kutusu sağlam bir sıkıntı yok . O dönem tayin olma arefesindeyim kutuyu hiç açmadan beklettim 4 ay boyunca (çünkü o dönem misafirhanede kalıyoruz eşimle kiralık ev falan arıyoruz).

Evimizi kurduk,tüm eşyalar geldi tv yi kurdurmak için servisten randevu aldık servis geldi kutuyu açtı ve şok.

Televizyon ekranı felaket bir şekilde kırılmış.

Servis personeli gelin bakın ne yapmışlar dedi ,baktık kutuya adamlar dışarıdan hasarı verdikten sonra kutunun delinen yerine içine e faturanın konduğu naylon poşeti yapıştırmışlar .
Nihayetinde hakem heyetine verdik , telefon trafiği ,şikayetler ,ekşi sözlüğe rezalet başlığı bile açtım . Süreç tam 4 ay sürdü ve ihale kargoya kaldı , şubeye gidip fatura tutarı nakit 2780 TL mi aldım.(o dönem tv nin güncel fiyatı 3500 TL civarındaydı)

Benim şanssızlığım TV yi aldıktan sonra bir süre bekletmiş olmamdı yoksa sıcağı sıcağına daha kolay halledilirdi belki mesele .Özet olarak kutunun sağlamlığı bile bir gösterge değil maalesef.
 
Pixel Teknoloji Çevrimdışı

Pixel Teknoloji

Aktif Üye
1 Eki 2018
369
Buradan bütün forum üyeleri ile bir anektod paylaşmak istiyorum . Tam 1 yıl önce düğün eşya olaylarını hallediyorduk. GittiGidiyor sitesinden Samsung 50mu7000 aldım eve geldi . Kutusu sağlam bir sıkıntı yok . O dönem tayin olma arefesindeyim kutuyu hiç açmadan beklettim 4 ay boyunca (çünkü o dönem misafirhanede kalıyoruz eşimle kiralık ev falan arıyoruz).

Evimizi kurduk,tüm eşyalar geldi tv yi kurdurmak için servisten randevu aldık servis geldi kutuyu açtı ve şok.

Televizyon ekranı felaket bir şekilde kırılmış.

Servis personeli gelin bakın ne yapmışlar dedi ,baktık kutuya adamlar dışarıdan hasarı verdikten sonra kutunun delinen yerine içine e faturanın konduğu naylon poşeti yapıştırmışlar .
Nihayetinde hakem heyetine verdik , telefon trafiği ,şikayetler ,ekşi sözlüğe rezalet başlığı bile açtım . Süreç tam 4 ay sürdü ve ihale kargoya kaldı , şubeye gidip fatura tutarı nakit 2780 TL mi aldım.(o dönem tv nin güncel fiyatı 3500 TL civarındaydı)

Benim şanssızlığım TV yi aldıktan sonra bir süre bekletmiş olmamdı yoksa sıcağı sıcağına daha kolay halledilirdi belki mesele .Özet olarak kutunun sağlamlığı bile bir gösterge değil maalesef.

Tabi ki bu tarz istisnalar da olmuyor değil. Servisin kapalı kutuyu görüp bu raporu vermesi de sonuç olarak sizi kurtaran taraf olmuş. Şükür ki halledilmiş. Bir daha yaşamamanız dileğiyle :)
 
TKartaL Çevrimdışı

TKartaL 

Süper Üye
5 Şub 2018
2,481
44
Satıcı : Kargo görevlisinin yanında kontrol ederek teslim alınız...
Alıcı : Kargoyu kontrol etmem lazım..
Kargocu : Teslim almadan kontrol ettiremem. Sadece kolide hasar varsa..
Yani tavuk mu yumurtadan yumurta mı tavuktan çıkar :hihi
 
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Satıcı : Kargo görevlisinin yanında kontrol ederek teslim alınız...
Alıcı : Kargoyu kontrol etmem lazım..
Kargocu : Teslim almadan kontrol ettiremem. Sadece kolide hasar varsa..
Yani tavuk mu yumurtadan yumurta mı tavuktan çıkar :hihi

Bütün kargocular ile kötü başlangıç yapmışımdır bulunduğum bölgelerde.

Dayatma yapmaya çalışan çok kargo görevlisine aynı koliyi 2 3 kere taşıtmışlığım olmuştur.

O koliyi bana teslim etmediği sürece her geçen gün iş yükü daha da artacağı ve arttığı için hepsi sevse de sevmese de kargoları ben olması gerektiği gibi alana kadar beklerler sağ olsunlar.

Kurumsal çalışınca açıkçası çok diş de geçiremezler bize. Elbette onlar da ellerindeki kozları kullanıyorlar bu sefer ben de farkındayım ama sıkıntı yok. Ben güvenlik önlemimi alayım da, varsın koli bana geç teslim edilsin :kiskis
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri