T
Çevrimdışı
TC Yıldırım
Kayıtsız / Doğrulanmamış
Sizin ordaki heyet yatıyor çalışmıyor üzerinden çok zaman geçmiş.
Sizin ordaki heyet yatıyor çalışmıyor üzerinden çok zaman geçmiş.
2022 nerede yazıyor, göremedik ama?
Tüketici Bilgi Sistemi ekranı bu şekilde bu şikayetin 2022 Nisan ayında değerlendirileceği cevabını alıyorsunuz. 1 ayda o iş sürse Mayıs 2022 olmuş olacak ben şikayet ettiğim ürünü zaten 28.05.2021 tarihinde satın aldım. Böyle saçma süreç olamaz diye düşünüyorum.
Göremezsin sözlü olarak şu zamanda gündeme alacağız diye bir çalışan söylemiş2022 nerede yazıyor, göremedik ama?
Hocam ben 2022 nerede yazıyor göremedim? Bu kadar uzun süreç ilk deda gördüm duydum :( Enteresan cidden.
Şahsen gidip dosyanın durumunu sordum. Ne dosya numarası ne de konunun ne olduğunu sormadan başvuru ayımı sordular 6. ayda olduğunu söyledim. 6. ayda yapılan başvurulara daha nisanda başlayacağız cevabını aldım.2022 nerede yazıyor, göremedik ama?
Bende öyle düşünüyorum, dediğim gibi gidip gördüm ofislerini. Gevşek gevşek oturup " ne var la niye geldin " tavırlarında cevaplar alabiliyorsunuz. Gidip ya da arayıp bilgi edinebilirsiniz denemesi bedava. Telefonla aradığınızda " ne vardı " diye bile açılabilir telefon.Sizin ordaki heyet yatıyor çalışmıyor üzerinden çok zaman geçmiş.
Hiç şaşırmadım, artık ürün alırken 2 kere düşünürüm muhtemelen.Şahsen gidip dosyanın durumunu sordum. Ne dosya numarası ne de konunun ne olduğunu sormadan başvuru ayımı sordular 6. ayda olduğunu söyledim. 6. ayda yapılan başvurulara daha nisanda başlayacağız cevabını aldım.
Bu arada telefonlara da cevap veriyorlar 0212 617 0209 numaralı telefonu arayıp dosyam hakkında bilgi alabilir miyim diye sorun. Aynı şekilde hangi ayda başvuru yaptın " yeğeneeimmm " sorusuyla karşılaşacaksınız. Mayıs ayında başvuru yaptığınızı söyleyin. Çünkü bunu anlattığım şekilde ben de bizzat denedim.
Bende öyle düşünüyorum, dediğim gibi gidip gördüm ofislerini. Gevşek gevşek oturup " ne var la niye geldin " tavırlarında cevaplar alabiliyorsunuz. Gidip ya da arayıp bilgi edinebilirsiniz denemesi bedava. Telefonla aradığınızda " ne vardı " diye bile açılabilir telefon.
Bizim buradakinden pek bir farkları yok anlaşılan.Sizin ordaki heyet yatıyor çalışmıyor üzerinden çok zaman geçmiş.
Evet telefonlara cevap veriyorlar. Dediğiniz gibi burada da sadece 1 kişi oluyor, zaten ayda bir toplanıyoruz diyorlar da peki bu geçen süreçte ne yapılıyor ? Evlerinden mi takip ediyorlar şikayet incelemelerini.?Bizim buradakinden pek bir farkları yok anlaşılan.
MPorsuk
Sizinkiler en azından telefona cevap veriyorlar. Bizimkini inat ettim 45 dakika bekledim ama telefonu cevaplayan olmadı. Gittiğimde de içerde bir kişi oturmuş takılıyordu.
Kararı firma ile paylaşın olumlu cevap vermezlerse 15 gün sonra iilamlı icra takibi başlatın para iadesi teklif ederlerse kabul etmeyin..Herkese selamlar, saygılar. 7 Ay sonra gelen güncelleme THH konuyu dediği tarihten önce incelemeye aldı ve kararı değişim olarak açıkladı. Bugün itibari ile 10 iş günü beklemem gerekiyor sanırım. Bakalım firma bu durumda ne yapacak.
Satış kanalı üzerinden yapılan tüm mesajları Allah'tan saklamıştım, arızalı olduğunu kabul etmişlerdi o zaman. Şimdi yaptıkları savunmaya bakar mısınız ? Beğenmemişim de bilmem ne..
Ben hala iade yerine değişimin peşindeyim, beğenmesem iade için başvuru yapardım zaten. Bunlar insanları gerçekten aptal yerine koymaya devam edecek sanırım. Şimdi sıra yapılması gerekenlerde.. 10 gün bekleyip ilamlı icra yoluna mı başvurmalıyım yoksa ürünün değişimini sağlamalarını mı beklemeliyim ?
Kararı firma ile paylaşın olumlu cevap vermezlerse 15 gün sonra iilamlı icra takibi başlatın para iadesi teklif ederlerse kabul etmeyin..
Para iadesi alacaksanz icra yolu ile alın dosya masrafı vs ödesinler en azından onların para iadesi teklifini kabul etmeyin..
kararın size tebliği ile birlikte firmaya da tebliği yapılmıştır, onun posta takip kodunu thh den alabilirsiniz, yasal süresi içinde bakırköy tüketici yada ticaret mahkemesine itiraz ederlerse davanız orda istinaf olup devam eder, itiraz etmezlerse, karar kesinleşir, bu durumda da arızalı ürünü firmaya teslim etmeniz gerekiyor yasal olarak yoksa karar kesinleştikten sonra icra yoluyla almaya kalktığınızda karşı taraf itiraz edip icra hukukta dava açıyor değişim imkanı vardı ama tüketici direk para almak için haksız icra takibi başlattı diye. aynısı başıma geldi, yataş yatak almıştım pandemi başında 2 senedir mahkemede uğraştırdılar en son mahkeme lehime karar verdi de paramı kurtarabildim. burada önemli nokta ayıplı malı satıcıya resmi yoldan iade etmeniz ya elden götürüp teslim kağıdı alacaksınız yada kargo ile yollayıp teslim raporunu saklayacaksınız. yoksa direk icraya giderseniz böyle sıkıntı çekersiniz..Herkese selamlar, saygılar. 7 Ay sonra gelen güncelleme THH konuyu dediği tarihten önce incelemeye aldı ve kararı değişim olarak açıkladı. Bugün itibari ile 10 iş günü beklemem gerekiyor sanırım. Bakalım firma bu durumda ne yapacak.
Satış kanalı üzerinden yapılan tüm mesajları Allah'tan saklamıştım, arızalı olduğunu kabul etmişlerdi o zaman. Şimdi yaptıkları savunmaya bakar mısınız ? Beğenmemişim de bilmem ne..
Ben hala iade yerine değişimin peşindeyim, beğenmesem iade için başvuru yapardım zaten. Bunlar insanları gerçekten aptal yerine koymaya devam edecek sanırım. Şimdi sıra yapılması gerekenlerde.. 10 gün bekleyip ilamlı icra yoluna mı başvurmalıyım yoksa ürünün değişimini sağlamalarını mı beklemeliyim ?
Bu olaydan sonra bu firmadan iyice soğudum.Satış kanalı üzerinden yapılan tüm mesajları Allah'tan saklamıştım, arızalı olduğunu kabul etmişlerdi o zaman. Şimdi yaptıkları savunmaya bakar mısınız ? Beğenmemişim de bilmem ne..
Ben hala iade yerine değişimin peşindeyim, beğenmesem iade için başvuru yapardım zaten. Bunlar insanları gerçekten aptal yerine koymaya devam edecek sanırım. Şimdi sıra yapılması gerekenlerde.. 10 gün bekleyip ilamlı icra yoluna mı başvurmalıyım yoksa ürünün değişimini sağlamalarını mı beklemeliyim ?
kararın size tebliği ile birlikte firmaya da tebliği yapılmıştır, onun posta takip kodunu thh den alabilirsiniz, yasal süresi içinde bakırköy tüketici yada ticaret mahkemesine itiraz ederlerse davanız orda istinaf olup devam eder, itiraz etmezlerse, karar kesinleşir, bu durumda da arızalı ürünü firmaya teslim etmeniz gerekiyor yasal olarak yoksa karar kesinleştikten sonra icra yoluyla almaya kalktığınızda karşı taraf itiraz edip icra hukukta dava açıyor değişim imkanı vardı ama tüketici direk para almak için haksız icra takibi başlattı diye. aynısı başıma geldi, yataş yatak almıştım pandemi başında 2 senedir mahkemede uğraştırdılar en son mahkeme lehime karar verdi de paramı kurtarabildim. burada önemli nokta ayıplı malı satıcıya resmi yoldan iade etmeniz ya elden götürüp teslim kağıdı alacaksınız yada kargo ile yollayıp teslim raporunu saklayacaksınız. yoksa direk icraya giderseniz böyle sıkıntı çekersiniz..