İnceHesap CorsairHS35 Değişim/İade 9 Ay

T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Ekran-Alintisid9a5c7d11a655b02.jpg
Sizin ordaki heyet yatıyor çalışmıyor üzerinden çok zaman geçmiş.
 
Puzik Çevrimdışı

Puzik 

Süper Üye
9 Ara 2020
1,305
Hocam ben 2022 nerede yazıyor göremedim? Bu kadar uzun süreç ilk deda gördüm duydum :( Enteresan cidden.
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,945
Ekran-Alintisid9a5c7d11a655b02.jpg

Tüketici Bilgi Sistemi ekranı bu şekilde bu şikayetin 2022 Nisan ayında değerlendirileceği cevabını alıyorsunuz. 1 ayda o iş sürse Mayıs 2022 olmuş olacak ben şikayet ettiğim ürünü zaten 28.05.2021 tarihinde satın aldım. Böyle saçma süreç olamaz diye düşünüyorum.
2022 nerede yazıyor, göremedik ama?
 
MPorsuk Çevrimdışı

MPorsuk 

Yeni Üye
7 Tem 2021
42
33
Hocam ben 2022 nerede yazıyor göremedim? Bu kadar uzun süreç ilk deda gördüm duydum :( Enteresan cidden.
2022 nerede yazıyor, göremedik ama?
Şahsen gidip dosyanın durumunu sordum. Ne dosya numarası ne de konunun ne olduğunu sormadan başvuru ayımı sordular 6. ayda olduğunu söyledim. 6. ayda yapılan başvurulara daha nisanda başlayacağız cevabını aldım.

Bu arada telefonlara da cevap veriyorlar 0212 617 0209 numaralı telefonu arayıp dosyam hakkında bilgi alabilir miyim diye sorun. Aynı şekilde hangi ayda başvuru yaptın " yeğeneeimmm " sorusuyla karşılaşacaksınız. Mayıs ayında başvuru yaptığınızı söyleyin. Çünkü bunu anlattığım şekilde ben de bizzat denedim.

Sizin ordaki heyet yatıyor çalışmıyor üzerinden çok zaman geçmiş.
Bende öyle düşünüyorum, dediğim gibi gidip gördüm ofislerini. Gevşek gevşek oturup " ne var la niye geldin " tavırlarında cevaplar alabiliyorsunuz. Gidip ya da arayıp bilgi edinebilirsiniz denemesi bedava. :fiskos Telefonla aradığınızda " ne vardı " diye bile açılabilir telefon.
 
Son düzenleme:
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,945
Şahsen gidip dosyanın durumunu sordum. Ne dosya numarası ne de konunun ne olduğunu sormadan başvuru ayımı sordular 6. ayda olduğunu söyledim. 6. ayda yapılan başvurulara daha nisanda başlayacağız cevabını aldım.

Bu arada telefonlara da cevap veriyorlar 0212 617 0209 numaralı telefonu arayıp dosyam hakkında bilgi alabilir miyim diye sorun. Aynı şekilde hangi ayda başvuru yaptın " yeğeneeimmm " sorusuyla karşılaşacaksınız. Mayıs ayında başvuru yaptığınızı söyleyin. Çünkü bunu anlattığım şekilde ben de bizzat denedim.


Bende öyle düşünüyorum, dediğim gibi gidip gördüm ofislerini. Gevşek gevşek oturup " ne var la niye geldin " tavırlarında cevaplar alabiliyorsunuz. Gidip ya da arayıp bilgi edinebilirsiniz denemesi bedava. :fiskos Telefonla aradığınızda " ne vardı " diye bile açılabilir telefon.
Hiç şaşırmadım, artık ürün alırken 2 kere düşünürüm muhtemelen.
 
MPorsuk Çevrimdışı

MPorsuk 

Yeni Üye
7 Tem 2021
42
33
Bizim buradakinden pek bir farkları yok anlaşılan.

MPorsuk MPorsuk
Sizinkiler en azından telefona cevap veriyorlar. Bizimkini inat ettim 45 dakika bekledim ama telefonu cevaplayan olmadı. Gittiğimde de içerde bir kişi oturmuş takılıyordu.
Evet telefonlara cevap veriyorlar. Dediğiniz gibi burada da sadece 1 kişi oluyor, zaten ayda bir toplanıyoruz diyorlar da peki bu geçen süreçte ne yapılıyor ? Evlerinden mi takip ediyorlar şikayet incelemelerini.?

Valla Allah devletin de eline düşürmesin ne diyeyim.. Daha önce de bahsettiğim gibi babamın olaylı (trafik kazası) vefatında da böyle adliye koridorlarında, mahkeme salonlarında, savcı makamlarında çokça vakit geçirdim. Her yerde aynı terane bugün git, yarın gel.
 
MPorsuk Çevrimdışı

MPorsuk 

Yeni Üye
7 Tem 2021
42
33
Herkese selamlar, saygılar. 7 Ay sonra gelen güncelleme THH konuyu dediği tarihten önce incelemeye aldı ve kararı değişim olarak açıkladı. Bugün itibari ile 10 iş günü beklemem gerekiyor sanırım. Bakalım firma bu durumda ne yapacak.

resim_2022-01-24_184000.png


Ekran-Alintisi1b40eba9cd88a6e18.jpg


Satış kanalı üzerinden yapılan tüm mesajları Allah'tan saklamıştım, arızalı olduğunu kabul etmişlerdi o zaman. Şimdi yaptıkları savunmaya bakar mısınız ? Beğenmemişim de bilmem ne..

Ben hala iade yerine değişimin peşindeyim, beğenmesem iade için başvuru yapardım zaten. Bunlar insanları gerçekten aptal yerine koymaya devam edecek sanırım. Şimdi sıra yapılması gerekenlerde.. 10 gün bekleyip ilamlı icra yoluna mı başvurmalıyım yoksa ürünün değişimini sağlamalarını mı beklemeliyim ?
 
T Çevrimdışı

TC Yıldırım

Kayıtsız / Doğrulanmamış
Herkese selamlar, saygılar. 7 Ay sonra gelen güncelleme THH konuyu dediği tarihten önce incelemeye aldı ve kararı değişim olarak açıkladı. Bugün itibari ile 10 iş günü beklemem gerekiyor sanırım. Bakalım firma bu durumda ne yapacak.

resim_2022-01-24_184000.png


Ekran-Alintisi1b40eba9cd88a6e18.jpg


Satış kanalı üzerinden yapılan tüm mesajları Allah'tan saklamıştım, arızalı olduğunu kabul etmişlerdi o zaman. Şimdi yaptıkları savunmaya bakar mısınız ? Beğenmemişim de bilmem ne..

Ben hala iade yerine değişimin peşindeyim, beğenmesem iade için başvuru yapardım zaten. Bunlar insanları gerçekten aptal yerine koymaya devam edecek sanırım. Şimdi sıra yapılması gerekenlerde.. 10 gün bekleyip ilamlı icra yoluna mı başvurmalıyım yoksa ürünün değişimini sağlamalarını mı beklemeliyim ?
Kararı firma ile paylaşın olumlu cevap vermezlerse 15 gün sonra iilamlı icra takibi başlatın para iadesi teklif ederlerse kabul etmeyin..

Para iadesi alacaksanz icra yolu ile alın dosya masrafı vs ödesinler en azından onların para iadesi teklifini kabul etmeyin..
 
MPorsuk Çevrimdışı

MPorsuk 

Yeni Üye
7 Tem 2021
42
33
Kararı firma ile paylaşın olumlu cevap vermezlerse 15 gün sonra iilamlı icra takibi başlatın para iadesi teklif ederlerse kabul etmeyin..

Para iadesi alacaksanz icra yolu ile alın dosya masrafı vs ödesinler en azından onların para iadesi teklifini kabul etmeyin..

Cevabınız için çok çok teşekkür ederim.. Para iadesini kabul etmeyi düşünmüyorum çünkü gerçekten kulaklık ihtiyacım var ve kulaklık fiyatlarının durumu belli artık.. Tavsiyeleriniz için de çok teşekkür ederim.
 
C Çevrimdışı

coolwhisper 

Aktif Üye
8 Mar 2019
235
56
Herkese selamlar, saygılar. 7 Ay sonra gelen güncelleme THH konuyu dediği tarihten önce incelemeye aldı ve kararı değişim olarak açıkladı. Bugün itibari ile 10 iş günü beklemem gerekiyor sanırım. Bakalım firma bu durumda ne yapacak.

resim_2022-01-24_184000.png


Ekran-Alintisi1b40eba9cd88a6e18.jpg


Satış kanalı üzerinden yapılan tüm mesajları Allah'tan saklamıştım, arızalı olduğunu kabul etmişlerdi o zaman. Şimdi yaptıkları savunmaya bakar mısınız ? Beğenmemişim de bilmem ne..

Ben hala iade yerine değişimin peşindeyim, beğenmesem iade için başvuru yapardım zaten. Bunlar insanları gerçekten aptal yerine koymaya devam edecek sanırım. Şimdi sıra yapılması gerekenlerde.. 10 gün bekleyip ilamlı icra yoluna mı başvurmalıyım yoksa ürünün değişimini sağlamalarını mı beklemeliyim ?
kararın size tebliği ile birlikte firmaya da tebliği yapılmıştır, onun posta takip kodunu thh den alabilirsiniz, yasal süresi içinde bakırköy tüketici yada ticaret mahkemesine itiraz ederlerse davanız orda istinaf olup devam eder, itiraz etmezlerse, karar kesinleşir, bu durumda da arızalı ürünü firmaya teslim etmeniz gerekiyor yasal olarak yoksa karar kesinleştikten sonra icra yoluyla almaya kalktığınızda karşı taraf itiraz edip icra hukukta dava açıyor değişim imkanı vardı ama tüketici direk para almak için haksız icra takibi başlattı diye. aynısı başıma geldi, yataş yatak almıştım pandemi başında 2 senedir mahkemede uğraştırdılar en son mahkeme lehime karar verdi de paramı kurtarabildim. burada önemli nokta ayıplı malı satıcıya resmi yoldan iade etmeniz ya elden götürüp teslim kağıdı alacaksınız yada kargo ile yollayıp teslim raporunu saklayacaksınız. yoksa direk icraya giderseniz böyle sıkıntı çekersiniz..
 
Umut Barış Çevrimdışı

Umut Barış 

VIP
Top Poster Of Month
23 Kas 2017
20,945
Satış kanalı üzerinden yapılan tüm mesajları Allah'tan saklamıştım, arızalı olduğunu kabul etmişlerdi o zaman. Şimdi yaptıkları savunmaya bakar mısınız ? Beğenmemişim de bilmem ne..

Ben hala iade yerine değişimin peşindeyim, beğenmesem iade için başvuru yapardım zaten. Bunlar insanları gerçekten aptal yerine koymaya devam edecek sanırım. Şimdi sıra yapılması gerekenlerde.. 10 gün bekleyip ilamlı icra yoluna mı başvurmalıyım yoksa ürünün değişimini sağlamalarını mı beklemeliyim ?
Bu olaydan sonra bu firmadan iyice soğudum.
 
MPorsuk Çevrimdışı

MPorsuk 

Yeni Üye
7 Tem 2021
42
33
kararın size tebliği ile birlikte firmaya da tebliği yapılmıştır, onun posta takip kodunu thh den alabilirsiniz, yasal süresi içinde bakırköy tüketici yada ticaret mahkemesine itiraz ederlerse davanız orda istinaf olup devam eder, itiraz etmezlerse, karar kesinleşir, bu durumda da arızalı ürünü firmaya teslim etmeniz gerekiyor yasal olarak yoksa karar kesinleştikten sonra icra yoluyla almaya kalktığınızda karşı taraf itiraz edip icra hukukta dava açıyor değişim imkanı vardı ama tüketici direk para almak için haksız icra takibi başlattı diye. aynısı başıma geldi, yataş yatak almıştım pandemi başında 2 senedir mahkemede uğraştırdılar en son mahkeme lehime karar verdi de paramı kurtarabildim. burada önemli nokta ayıplı malı satıcıya resmi yoldan iade etmeniz ya elden götürüp teslim kağıdı alacaksınız yada kargo ile yollayıp teslim raporunu saklayacaksınız. yoksa direk icraya giderseniz böyle sıkıntı çekersiniz..


İlgili cevabınız ve bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim.:cay:rock
Ürün bende değil zaten, ürün kendi ellerinde ben gelen kargoyu kabul etmemiştim tamir edip yollamışlar diye zamanında.
Satın aldım 3 gün sonra kulaklık geldi " arızalı çıktı bu değiştirin " diye yolladık. Tamam demişlerdi. Sonra ürünü tamir ettik geri gönderiyoruz dediler.
Ben de boşuna göndermeyin kabul etmeyeceğim dedim ve kabul etmedim. Çünkü tamir edilmiş bir ürünü neden kullanayım sıfır almışım vs. Böylece bu süreç başlamış oldu. Halbuki zaten yasal olarak o 14 gün içinde hem değişim hem iade hakkım var. Fakat bu yasallığı takan da olmadığından böyle uğraşıyoruz işte..


Ezcümle ürünün onların elinde olduğuna dair o zamandan kalma kargo takip belgesi ve kendi attıkları mesaj var. " Ürününüz teslim edilememiş ve servisimize geri gelmiştir. Güncel adresinizi iletirseniz yeniden gönderim " gibi bir mesaj.

Bu durumda yapmaları gereken en temiz yol ürünün değişimi sağlamak olur ama yapacaklarını sanmıyorum. Bugün mail atıp ücret iadesi teklif ettiler. Buradan aldığım tavsiyelerden doğru kabul etmedim ve etmeyeceğimi farklı teklif yada stok sorunumuz var diye gelirseniz artık avukatımla görüşmek zorunda kalacaklarını da söyledim.. Gerçekten aksi bir durum yaparlarsa avukat arkadaşlarımdan yardım almaya bakacağım. Giden gitmiş zaten elimden geleni yapacağım zararımı tazmin edip, fazlasıyla ceza falan almaları için.

İlginiz ve cevaplarınız için hepinize çok teşekkür ederim.
Gelişmeleri aktarmaya devam edeceğim.:rock
 
Geri
Üst Alt