Huawei Matebook 14 Ölü Piksel (Çözüldü)

Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
yukardaki fotoğrafı bu sabah çekmek aklıma geldi daha önce cıplak gözle baktığımda 1 piksel olarak gözüküyordu yetkili serviste bu yüzden değişim yapmadı sanıyordum. Telefonun makro kamerasıyla çekeyim dedim bir baktım 5 ölü piksel gözüküyor hemen huawei ye mail attım resim ve başımdan geçenler ile ilgili çünkü Huawei müşteri temsilcisi 5 ölü piksel demişti e resim çektim baktım 5 ölü piksel var stuck pikselde değil bakalım olumlu geri dönüş yaparlar umarım. Cihazı servise verirken ölü pikselin yerinide tarif etmiştim yani herhangi bir alet olmadan baktıysa 1 piksel var sorun yok diyip göndermiş olabilir diye düşünüyorum yoksa büyüteç veya benzeri bir şey ile bakmış olsaydı söylediği garanti kapsamına da giriyordu.
Servise gitme imkanınız varsa orada ısrarcı olun.
Zaten bir mal aynı kusuru defalarca yaşatıyorsa bu durum lehinize olur.
 
istanbul Çevrimdışı

istanbul

Süper Üye
7 Kas 2019
1,070
Örnek philips monitör kitapcığında garanti kapsamını yazmış .


Huawei Matebook 14 garanti kitapcığında yazmış mı ?

diğer







 
Karatepe Çevrimdışı

Karatepe

Yeni Üye
25 Haz 2021
29
24
Örnek philips monitör kitapcığında garanti kapsamını yazmış .


Huawei Matebook 14 garanti kitapcığında yazmış mı ?

diğer







Hocam garanti kitapçığı bizi ilgilendirmez.Kendi belirlediği garanti kapsamı tüketiciyi bağlamaz.Tüketici hakları denen bir şey var .Benim kanundaki haklarımı yoksayıp kendi belirlediği kitapçıktaki yazdığı kurallara uymak zorunda değiliz ben 1 haftadır hakkım olduğu için uğraşıyorum.Daha önce 1 piksel için birisi samsung a dava açmış ve kazanmıştır.Bu dava sonucuda örnek teşkil etmiştir.Garanti kapsamına baktım ölü pikselle ilgili birşey geçmiyor.Müşteri temsilcisi bana ekranı teste tabi tuttuklarını belirli aşamalardan geçince çıkan sonuca göre değiştirdiklerini söyledi yanı kullanımı teşkil ediyorsa biz değiştiririz demişti ama tekrar söylüyorum bu kendi belirlemiş olduğu kurallara uymak zorunda değiliz 1 piksel dahi olsa değiştirme hakkı talep edebilirim.
 
M Çevrimdışı

Misafir

Aktif Üye
10 May 2021
85
42
Bu ölü piksel durumu her cihazda çıkıyor 1 adet olsa dahi genel olarak var çin piyasasını düşünürseniz üretim bandından cıkan ürünlerin 1. sınıfları üreticilere 2. 3. sınıfları piyasaya dağılır çinde çöp yok çöp bile para sıfır panel satışı yapan firmalar bunların çinden ithal ettikleri paneller sıfır ölü piksel garantilimi kesinlikle değil sony 49 tv panel taktırdık 20cm kare alanda 50 yakın ölü piksel tabi bu ölü pikseller tam ölü değil can çekişiyor sonra götürdük tekrar değiştirdiler bu sefer verdikleri panelde 5 tane çıktı olsun buda iyidir dedik kabul ettik anlayacağımız bu ölü piksel meselesi sıkıntılı bir mesele bugün çok güzel çalışan cihazın 2 yıl sonra pikselleri ölmüyeceğinin hiçbir garantisi yok
 
Karatepe Çevrimdışı

Karatepe

Yeni Üye
25 Haz 2021
29
24
Bu ölü piksel durumu her cihazda çıkıyor 1 adet olsa dahi genel olarak var çin piyasasını düşünürseniz üretim bandından cıkan ürünlerin 1. sınıfları üreticilere 2. 3. sınıfları piyasaya dağılır çinde çöp yok çöp bile para sıfır panel satışı yapan firmalar bunların çinden ithal ettikleri paneller sıfır ölü piksel garantilimi kesinlikle değil sony 49 tv panel taktırdık 20cm kare alanda 50 yakın ölü piksel tabi bu ölü pikseller tam ölü değil can çekişiyor sonra götürdük tekrar değiştirdiler bu sefer verdikleri panelde 5 tane çıktı olsun buda iyidir dedik kabul ettik anlayacağımız bu ölü piksel meselesi sıkıntılı bir mesele bugün çok güzel çalışan cihazın 2 yıl sonra pikselleri ölmüyeceğinin hiçbir garantisi yok
hocam 1 kere servise gitti ve ekran değişti 2. kez tamir maksatlı gidip tamir ettirirsem ölü piksel olduğu için yeni ekran takılmış olucak.Hadi diyelim yeni ekrandada ölü piksel çıktı uğraşırım o ekranıda değiştiririm 3 kez servise soktuğum içinde ayıplı mal sattıklarını idda ederek para iadesi alırım tabi bu söylediğim her bir süreç tüketici hakem heyeti ile çözüleceği için benim 1 yılıma maal olur o ayrı konu fakat en azından parayı alınca üstüne ekler macbook alırım düye düşünüyorum tabi bunlar varsayım 2. kez ekranı değişince sağlam ekranı takarlarsa yine kullanırım cihazı seviyorum fakat her ihtimalde vay efendim bunları çinliler böyle üretiyor şöyle sorunları çıkabilir anlayışını kabul etmem sonuna kadarda hakkımı ararım uğraşırım ama alırım kısacası
 
Karatepe Çevrimdışı

Karatepe

Yeni Üye
25 Haz 2021
29
24
Arkadaşlar az önce servisten geldim ve yeni ekranı taktırdım.Dün Huawei müşteri temsilcisi beni aradı onlara mail yolu ile attığım resmi(yukarda buraya attığım ölü piksel resmini) servise gidip onlarada göstermemi istedi ısrarla, ben dedim göstersemde değiştiriceklerini sanmıyorum dedim ama giderim son kez sıkıntı değil dedim bu sabah o resmin renkli çıktısını aldım bilgisayarı teslim ederken bu resimleride verdim ekranı değiştirdiler.Birkaç gün önce bir müşteri temsilcisiyle konuşurken suratıma kapatmıştı onuda şikayet etmiştim yine Huawei şirketine o konu yüzündende bana şarj cihazı ve kulaklık göndericeklermiş özür mahiyetinde :) (müşteri temsilcisiyle tartışmadım kavga etmedim derdimi anlatırken suratıma kapattı.Bu 1 haftalık süreçte 3 kere gelip gittiğim servisteki çalışanlarda dahil kimseyle sözlü tartışmadım hakarette etmedim)
 
H Çevrimdışı

haktanbozer 

Aktif Üye
26 Nis 2019
88
22
Örnek philips monitör kitapcığında garanti kapsamını yazmış .


Huawei Matebook 14 garanti kitapcığında yazmış mı ?

diğer







Hocam bunlar iyi güzel de hangi kanun veya yönetmelikte böyle bir şey mevcut? Benim bildiğim kadarıyla ne kadar ölü pikselin sorun olarak görüldüğü yasal olarak belirtilmemiş. Bundan dolayı bir tane olsa bile cihaz ayıplı/kusurlu sayılır diye düşünüyorum.
 
grezimonk Çevrimdışı

grezimonk

Süper Üye
21 May 2018
647
konudaki ölü piksel değil canlı piksel... sürekli sabit yanan piksel olunca direkt değişim olur diyen tv markası vardı...
 
Umut Barış Çevrimdışı
23 Kas 2017
20,622
Arkadaşlar az önce servisten geldim ve yeni ekranı taktırdım.Dün Huawei müşteri temsilcisi beni aradı onlara mail yolu ile attığım resmi(yukarda buraya attığım ölü piksel resmini) servise gidip onlarada göstermemi istedi ısrarla, ben dedim göstersemde değiştiriceklerini sanmıyorum dedim ama giderim son kez sıkıntı değil dedim bu sabah o resmin renkli çıktısını aldım bilgisayarı teslim ederken bu resimleride verdim ekranı değiştirdiler.Birkaç gün önce bir müşteri temsilcisiyle konuşurken suratıma kapatmıştı onuda şikayet etmiştim yine Huawei şirketine o konu yüzündende bana şarj cihazı ve kulaklık göndericeklermiş özür mahiyetinde :) (müşteri temsilcisiyle tartışmadım kavga etmedim derdimi anlatırken suratıma kapattı.Bu 1 haftalık süreçte 3 kere gelip gittiğim servisteki çalışanlarda dahil kimseyle sözlü tartışmadım hakarette etmedim)
Tek seferde değişmek yerine işi yokuşa sürmeleri, THH'yi duyunca geri adım atmaları.
Bir tane firma da beni şaşırtsın. :hihi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt