Merhaba. Hepsiburada üzerinden Genpa garantili olarak 2 tane robot süpürge aldık. Anneme aldığımız ürünün satıcısı garanti belgesi ve faturayı göndermiş. Üründe sorun yok, kullanıyorlar.
Fakat kardeşime aldığımız satıcı (HİMYHOME) ne garanti belgesi ne de fatura göndermiş. Ayrıca Genpa garantili olmadığını Trendyol'daki aynı satıcının yorumlarından öğrendik. Ürün gelince fatura talebi oluşturdum, satıcı tarafından reddedildi. HB müşteri hizmetlerini aradım, talebimi alıp, biz satıcıdan temin edelim dediler. Bu esnada üründe sorun yoksa kullanalım dedik. Ürün sorunlu çıktı, 30dk temizlik yaptı, şarj ünitesine gitti ve bir daha çalışmadı.
Şimdi faturayı beklerken 14 günlük iade süresi de geçti. Satıcı zaten paketi açılmış iade almam diyor. Servise gönderelim diyoruz ama garanti için servisin kim olduğu da belli değil. HB bizi bekleyin diyerek oyalıyor. Buarada nasıl bir yol izlemeliyim. Yardımcı olursanız sevinirim.
Fakat kardeşime aldığımız satıcı (HİMYHOME) ne garanti belgesi ne de fatura göndermiş. Ayrıca Genpa garantili olmadığını Trendyol'daki aynı satıcının yorumlarından öğrendik. Ürün gelince fatura talebi oluşturdum, satıcı tarafından reddedildi. HB müşteri hizmetlerini aradım, talebimi alıp, biz satıcıdan temin edelim dediler. Bu esnada üründe sorun yoksa kullanalım dedik. Ürün sorunlu çıktı, 30dk temizlik yaptı, şarj ünitesine gitti ve bir daha çalışmadı.
Şimdi faturayı beklerken 14 günlük iade süresi de geçti. Satıcı zaten paketi açılmış iade almam diyor. Servise gönderelim diyoruz ama garanti için servisin kim olduğu da belli değil. HB bizi bekleyin diyerek oyalıyor. Buarada nasıl bir yol izlemeliyim. Yardımcı olursanız sevinirim.