Hepsiburada paramı iade etmiyor(Tavsiyelere ihtiyacım var :/)

C Çevrimdışı

Croesus

Yeni Üye
14 Eyl 2020
16
34
Arkadaşlar merhaba, hepsiburada hakkında bir iki konu vardı, ben de iki kelam edip bir soru sormak istedim.
Hepsi burada sitesinden 17.08.2020 tarihinde bir monitör satın aldım, 21.08.2020'de kusurlu bir ürünü bana teslim ettiler

Fotoğrafı yükleyemiyorum dosya boyutu fazla hatası veriyor,

Ürün çerçevesiz olmasına rağmen kenarlarından kasanın içi gözüküyordu,

Ürünü gönderdik bekledik bekledik, kusurlu olduğu kabul edildi, sonrasında ben de ürünü almaktan vazgeçip para iadesi istedim fakat ürünün çıkacağını kapıda teslim almayıp geri gönderirsem kabul edileceğini para iadesi yapılacağını söylediler, bunu söyledikleri gün göndermemelerini istememe rağmen yola çıkmamış olmasına rağmen gönderdiler.

28.08.2020'de firmadan çıktı, 31.08.2020'de ulaştı almadık yolladık paramızı istedik.

TAM 10 EYLÜL PERŞEMBE GÜNÜ HEPSİBURADA'YA GERİ VERİLDİ, Bu rezalete imza atan firma HEPSİJET, yine kendileri
işte kapıdan çevirdiğimiz almadığımız ürünün iadesi günlerdir yapılmıyor. Halbuki biz bu ürünü iade ederken göndermemelerini isteyince bize kargo firmamızda bir yoğunluk yok hızlıca geri öderiz dediler.


iban'da verdik ne gelen var ne giden var her gün arıyoruz iade etmiyorlar, 1661.50 para verdik 1650 lira iade edicez felan diyorlar onu da etmiyorlar. Bunu nasıl yapacağız bilemiyorum nasıl paramızı alırız tüm fırsat günlerini kaçırdık göndermiyorlar paramızı :(
 
F Çevrimdışı

Frenzy 

Aktif Üye
11 Mar 2019
491
40
Öncelikle geçmiş olsun. Canınızı sıkmayın. İade etmeme gibi birşey olacağını sanmıyorum. Belki beklediğinizden fazla sürer ama illa ki iade olacaktır. İade konusunda çok beğendiğim Amazon'da bile nadiren de olsa 1 haftayı geçebiliyorken, Hepsiburada'da normal olsa gerek. Ben de geçen sene bu zamanlar kargoda hasarlı gelen derin dondurucuyu hb'ye iade ettim. Yaklaşık 2 hafta sonra bunlar ne ettiler diye bakarken, iade mesajı geldi. Bence az biraz daha bekleyin. Olmazsa müşteri hizmetlerini arar, biraz kızar, çemkirir, iadenizi alırsınız.
 
C Çevrimdışı

Croesus

Yeni Üye
14 Eyl 2020
16
34
Öncelikle geçmiş olsun. Canınızı sıkmayın. İade etmeme gibi birşey olacağını sanmıyorum. Belki beklediğinizden fazla sürer ama illa ki iade olacaktır. İade konusunda çok beğendiğim Amazon'da bile nadiren de olsa 1 haftayı geçebiliyorken, Hepsiburada'da normal olsa gerek. Ben de geçen sene bu zamanlar kargoda hasarlı gelen derin dondurucuyu hb'ye iade ettim. Yaklaşık 2 hafta sonra bunlar ne ettiler diye bakarken, iade mesajı geldi. Bence az biraz daha bekleyin. Olmazsa müşteri hizmetlerini arar, biraz kızar, çemkirir, iadenizi alırsınız.
İnşallah hocam, ne yapsak bilemedik her gün arıyoruz ama işte paranın değeri gittikçe düşüyor iade yapmıyorlar ne yapsak şaşırdık
 
Yerel Basın Çevrimdışı

Yerel Basın

Yeni Üye
11 Eyl 2020
39
60
Şükürler olsun ben yılardır Hepsi burdan, Trentyol ve N11'den ürün alırım sorun yaşamadım tabiki ufak tefek sınıtılar oluyor oda web sitelerinin iş ortaklarından kaynaklanıyor, müşteri hizmetleri son ne olursa olsun çözüyor, Dün N11'den vestel 55U6500 aldım ekran koruyususu ile firma kendi arabasıyla eve teslim yapaçak e sonuçta bi kuçak peşin para verdik olaçak o kadarda:
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
50
Şükürler olsun ben yılardır Hepsi burdan, Trentyol ve N11'den ürün alırım sorun yaşamadım tabiki ufak tefek sınıtılar oluyor oda web sitelerinin iş ortaklarından kaynaklanıyor, müşteri hizmetleri son ne olursa olsun çözüyor, Dün N11'den vestel 55U6500 aldım ekran koruyususu ile firma kendi arabasıyla eve teslim yapaçak e sonuçta bi kuçak peşin para verdik olaçak o kadarda:
Bu yazılanların konu ile ne ilgisi var?
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
50
A Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,295
51
Domestos Sevğili kardeşim Domestos Konu ile ne alakası var yazınca. sonuçta kişi madur olmuş bende yazdımki bende burlardan alış veriş yapıyorum sorun olsada müşteri hizmetleri çözüyor aslında bu tür paylaşımlara yazmakta iyi birşey değil:
Abim yazı karakterlerine biraz dikkat ediyoruz da hassasiyetimiz hem o yönden, hem de konu bağlamından kopmasın diye yoksa bir sorun yok.

Sen daha önce de yazmıştın bana, parmakla yüzünden sorun oluyor diye.

Yine de darılmadan gücenmeden HEPSİBURADA MAĞDURİYET TRENDYOL O'DA ÇÖZECEK KUCAK şeklinde düzeltmeleri yazabilirim :kiskis
 
Son düzenleme:
M Çevrimdışı

mcanka

Yeni Üye
14 Ağu 2020
18
35
Hepsiburada iade konusunda biraz başarısız. Evet, kabul ediyorum, iade olayını sömüren 10 tane ürün sipariş verip 9unu iade gönderen kişiler var. Sanırım hepsiburada bu tarz sömürülerin önüne geçmek için süreci yavaş işletiyor. Ama ahlakıyla bizim gibi alışveriş yapan insanlar bundan olumsuz etkileniyor. Böyle bir yöntem yapacaklarsa da en azından bir kara liste gibi bir şey oluştursalar, ayda 20 tane ürün iadesi yapan adamın işlemini yavaşlatabilirsin eyvallah da bizim günahımız ne :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri