Grundig 65GGU7900b Serisi Sorunları

K Çevrimdışı

kursadhoca

Yeni Üye
7 May 2021
14
36
24.03.2023 tarihinde vatan bilgisayardan Grundig 65GGU7900B serisi tv yi aldım. 7 gün sonra tv de yatay çizgi oluştu. Servis gelip kontrol etti ve değişim yaptı. Yeni tv 09.04.2023 tarihinde geldi kurulum yapıldı. Servisin yaptığı kurulum sırasaında kumandayı tv ile eşleştiremedi ve o bölümü atlayarak teslim edip gittiler. Arkasından ben eşleştirmeye çalıştım. 10-15 denemeden sonra eşleşti ama bu seferde kumandayla tv arasında senkronizasyon sorunları yaşadım. Servise gidip sorun yaşamadığım az önce alıp götürdükleri tv nin kumandasını değiştirdim yenisi ile.Sorunu anlattığımda kumandada sorun olabileceği söylendi.
Yeni kumandayla aynı sorunlar devam etti. Bir sonraki gün gelip baktılar ve sorunu tespit ettiler.Tv yi fabrika ayarlarına alıp sorunu o an için çözdüler. Bu süreç içinde servise televiyonumun teknik özelliklerini sordum (Panel Markası, Türü , Led bar soğutması,İşlemci hızı, Kullandığı Ram gibi.) Abi kimse senin kadar incelemiyor sormuyor gibisinden hayıflandılar.
İleriki saatlerde sorun devam edince yeni randevu oluşturdum. Gelip bakmadılar ve randevumu iptal ettiler. Her seferinde oluşturduğum randevuyu iptal ettiler. Tv nin bölge müdürlüğünce incelenmesini talep ettim. ilk önce kabul ettiler arkasında tv nizde sorun yok diyerek yine iptal etti bölge müdürlüğü.Bnde tüketici hakem heyetine başvurduğumu söyledim. Bunu duyunca ondan sonra oluşturduğum her randevumu iptal ettiler ve tüketici hakem heyetine şikayet ettiyseniz bakamayız dendi. (Başvuruda bulunduğumu benden öğrendler, Kendilerine bir tebligat veya savunma istenmeden:)
Sonraki günlerde yaşadığım sorunlara yenisi eklendi. Bu sefer google asistan sesi çıkmıyordu. Randevumu yine iptal ettiler. Daha önce bakılmış tv nizde sorun yok dendi. Her ne kadar da farklı sorun yaşadığı söylesemde dikkate almadılar.
@ Samurai Unforgotten modaratörün önermesiyle daha üst yönetimden kişilere mail attım. Dönüş yaptılar ve tv nin bölge müdürlüğünden gelecek teknisyenler tarafından yerinde inceleneceği söylendi ve 2 gün sonra geldiler
Geldiklerinde bu ziyareti video kayıtına alacağımı söyleyerek ve kendi rızalarıyla videoya aldım. Eşleşme sorunları yaşadığımı kendileride gördü Ama bunlar yazılımsal sorun, ufak bir güncellemeyle düzeleceği söylendi. Buyurun güncelleyin dediğimde böyle bir güncelleme henüz yok dendi. Google asistan sesinin çıkmadığını gördüklerinde yine yazılımsal dendi. Çözemeyiz bunlar googleyle ilgili sorun dendi. Tv nin kullanımına engel teşkil etmediğini söylediller. Cihazdaki bluetooht entegresinde sorun olabileceğini söylediğimde Bluetoohtun bir entegre olmadığı , bir yazılım olduğunu söyledi. Bluetoohtun bir entegre olduğunu ve yazılımın bu entegrenin çalışmasını sağlayan program olduğunu söyledim. Evime incelemeye gelen uzman teknisyenin kumanda eşleşme tuşlarını bilmeyin benim göstermemle öğrenmesi de cabası. Sorunları gördükten sonra video kayıtını sonlandırmamı istediler.

Konu zaten THHde . Ama servisin bakmadığı televizyona sorun yok demesi yasal olmayan bir hizmet anlayışı. Bunu nereye şikayet edebilirim. THH bu bizim konumuz değil diyor. Biz parasal sorunlara bakarız diyor
Değişen tvmde böyle sorunlar yaşamadığımı söyleyince ,olabilir onda olmaz bunda olur yazılımsal bunlar diyerek geçiştirmesi de oldu. Adem abi bence bu konu tam video içeriği. :)
 
Son düzenleme:
teraspy Çevrimdışı

teraspy 

TFC Team
26 Kas 2018
21,289
64
Videoyu bir yere yükle ,mesela youtube,linkini de merkeze tekrar yaşadığın sıkıntılarla beraber link at,vasıfsız eleman geldiğini yaz,kumandayı anlamayan servis elemanı mı olurmuş de,ne bileyim işte.Ama asla vazgeçme :ok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri