GRUNDIG 49 VLX 7730 SP Led Bar Değişimi

C Çevrimdışı

cierhadin

Yeni Üye
7 Tem 2018
37
merhabalar. 3 yıldır kullandığım grundig tvnin garantisinin bitmesinden bir kaç gün sonra sağı solu morarmaya başladı. şu an ekranda mor lekeler hakim. led barın değişmesi gerekiyor sanırım. benim merak ettiğim garanti konusunda herhangi bir hakkım var mı? garanti konusunda yardımcı olamayacaklarsa eger led barları alıp kendim değiştireceğim. led bar satın alabileceğim güvenilir yerler konusunda da yardımlarınızı bekliyorum.

Adem Helvacı Adem Helvacı

şimdiden teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Y Çevrimdışı

Yusufclp 

Aktif Üye
10 Şub 2021
74
45
Aynı televizyonun 43 inç olanı vardı bende. Garanti süresi içinde aynı arızayı 3 kez yaptı. Garanti bitiminden 10 gün sonra da tekrar yapınca arçelikle çekişmeli bir süreç sonunda televizyonu yenisiyle değiştirdiler
 
Y Çevrimdışı

Yusufclp 

Aktif Üye
10 Şub 2021
74
45
Linkini eklediğim konuda 11. yorumdan sonra değişim ile ilgili arçelikle olan çekişmelerim ayrıntılarıyla yazılı. Ayrıca çok sorunlu bir televizyon. Servis yeniledik dediği led barlar 1 saat sonra tekrar yanmıştı bendeki.
 
C Çevrimdışı

cierhadin

Yeni Üye
7 Tem 2018
37
Linkini eklediğim konuda 11. yorumdan sonra değişim ile ilgili arçelikle olan çekişmelerim ayrıntılarıyla yazılı. Ayrıca çok sorunlu bir televizyon. Servis yeniledik dediği led barlar 1 saat sonra tekrar yanmıştı bendeki.

yani 3 yıl boyunca bir sorun yaşadım desem yalan olur. bir adet ölü piksel vardı ama dibine girince belli oluyordu anca, önemsemedim. ilk defa arızalanmış oldu yani. garanti kapsamını veya thh kullanarak birşeyler yapabilir miyim merak ediyorum.
 
Y Çevrimdışı

Yusufclp 

Aktif Üye
10 Şub 2021
74
45
yani 3 yıl boyunca bir sorun yaşadım desem yalan olur. bir adet ölü piksel vardı ama dibine girince belli oluyordu anca, önemsemedim. ilk defa arızalanmış oldu yani. garanti kapsamını veya thh kullanarak birşeyler yapabilir miyim merak ediyorum.
Ben garanti bitti zannederek arçeliğe sitemli bir şikayet yazdım twitterdan. Yapacağınız televizyon anca bu kadar olur falan diye yazdım. Zaten defalarca arıza yapınca kronik sorunlu bu cihaz değiştirin diye söylensem de dikkate almadılar.
Garanti kapsamında tamirde geçen süre eklenince garanti uzuyor. Bunu ben bilmiyordum ama onlar biliyordu. Beni uyandırmadan ücretli (3 te bir fiyatına) değişim teklif ettiler. Kabul ettim.
Linkini verdiğim yazıda da anlattığım gibi foruma bilgi amaçlı yazınca bir arkadaşın dikkati sayesinde garantinin devam ettiğini öğrenip uğraşınca ödediğim parayı iade ettiler.
Siz de yazın arçeliğe. Belki ücretli değişim yaparlar bendeki gibi.
 
Geri
Üst Alt