Forumumuz sizlere gerçekten faydalı bir hizmet sunuyor mu? Lütfen ankete katılınız.

Tavsiyeforumu Szilere fayda Sağlıyor mu?

  • Forum yönetimi duyarsız

    Oy: 0 0.0%
  • Cevaplar tatmin edici değil

    Oy: 0 0.0%
  • İçerikte sunulan bilgiler doğru değil

    Oy: 0 0.0%
  • Forum içeriği boş ve yetersiz

    Oy: 0 0.0%
  • Taraflı yayın yapılıyor

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    45
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Arkadaşlar Merhaba;

Belli aralıklarla sizlerden gelen geri dönüşler doğrultusunda kendimizi de sorgulama ihtiyacı ve bu doğrultuda sizlere danışma gereği duyuyoruz.

Bu anlamda aşağıda paylaştığım linkte, kendisinin VESTEL servisi olduğunu idda eden bir kardeşimiz, forumda yaptıklarımızın ve kendisi VESTEL servisisi olduğu için bizim VESTEL müşterilerine sunduğumuz (Biz aslında bize imkan sunan her markanın kullanıcısına üreticisine servisine satıcısına açık bir platformuz) bu hizmetin ZARARLI olduğunu ve kendilerini gereksiz yere uğraştırdığını iddia eden bir yazı yazmış.

Biz belki farkında olmadan sizlere bir zarar veriyor ve bunu göremiyor olabiliriz bu doğrultuda samimiyetle, kimsenin kimseye kırılıp gücenmeyeceği şekilde fikrinizi ankete de katılarak belirtmenizi rica ediyorum. Anket seçeneklerini elimden geldiğince tarafsız ve geniş detaylı düşünmeye çalıştım. Bu anlamda katkılarınızı bekler iyi forumlar dilerim. Belki birden fazla şık size hitap edebilir diye hepinizin 2 oy kullanabileceği şekilde ayarladım.

Konuya vesile olan mesaj ve cevabım aşağıdaki linktedir.

https://tavsiyeforumu.com/konu/vest...kirdek-yazilim-konusu.445/page-174#post-47095
 
The_SreT Çevrimdışı

The_SreT 

TFC Team
18 Kas 2017
4,324
İlgili arkadaşın yazısını okudum , evimde 5 tane Vestel ürünü var , eğer o arkadaş bir Vestel servisi ise Allah onun gibi servislerden tüketicileri korusun. Birde forum hakkında şikayette bulunacakmış , dikkat etsin o şikayet ona dönmesin. Bu şikayeti yaparken bile ne kadar donanımsız biri olduğu ortaya çıkıyor.

Tavsiye Forumu'na gelirsek , insanlara inanılmaz bir öz veriyle , mesailerini , zamanlarını harcayan bu değerli abilerimizden , kardeşlerimizden Allah razı olsun. Tavsiye Forumu gibi forumlar velinimettir , çok değerlidir.
 
Domestos Çevrimdışı

Domestos 

Süper Üye
3 Tem 2018
4,206
51
İşini bilen insanların, ihtiyacı olsun olmasın diğer insanlara karşılıksız olarak yardım götürmesine vesile olan bu güzel ortama ve bu bu güzel forumun oluşmasında emeği geçen herkese bir kez daha bu anket vesilesi ile sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum...

Forum yönetiminden tek ricam var; "bildiğiniz yolda durmadan ilerleyin" Allah yolunuzu açık etsin.:hoba1
 
S Çevrimdışı

SudaEriyenAspirin 

Aktif Üye
22 Haz 2018
284
34
sadece şunu söylemem bile yeter. biz herhangi bir vestel tv almak istediğimizde içinde hangi anakartın ve panelin kullanıldığını bilme hakkımız var. aynısı diğer markalar için de geçerli ancak büyük markaların bilgileri, incelemeleri zaten kolayca bulunabiliyor. vestelde hem karma üretim olması hem de bilgi kıtlığı olması durumu zorlaştırıyor. en azından bu bilgileri edinebilmek bile yeter. keşke aynı şekilde bilgi verebilen arçelik için de bir ilgili/yetkili bulunsa.
 
bydublor Çevrimdışı

bydublor 

Aktif Üye
10 Ara 2017
242
Bilinçli bir tüketiciyi servisler sevmez, Çoğu kendinin anlattığına he diyecek müşteriyi sever ki bişi olduğunda müşteriye ne desek yesin diye :)))
 
gurkan Çevrimdışı

gurkan

Aktif Üye
26 Eki 2017
254
İnternet'deki bilgi paylaşımı bana göre daha etkliyeci ve çözümsel olarak daha iyi geliyor. Evimdeki beyaz eşyalar bosch marka bir sorun oldugunda zırt pırt gelen sanki alakasız bir yetkili servis geliyor. İlk defa vestel markasını Led tv alarak tanışdım. Görüntüsü soluk renkler soluk geldi. servisi aradım ilgi konusunda süphem yok ama bilgi konusunda süphem kesin var. İnternet üzerinden araştırma yaparak güncelleme konusunu ögrendim bunu ögrenirken Ado hocayla tanısdım tanısırkende burayı kesfettim. Burdan güncelleme ile yazılımları yükledim. Görüntüsü daha iyimser oldu daha keskin oldu. Sonra aynı model tv ile bir arkadasın ekranda polarizer kayması sonucunda ekranın en üst kısımda tv'si degisime ugradı. Vestelin yetkili servisi aradım bende bana gelen ekip bunun normal oldugunu soyledi. Bir yeri anormal karsılayıp bir digeride normal karsılıyorsa. Ve milleti yanlıs yonlendirme sonucunda sikayet ediyormus burayı. Burası bana Bir yetkili servisden daha yetkili bir yer geliyor. İnsanları daha bilincli bir yere getiriyor. Kim neyi nasıl alıcagını bilir hale geldi. Bence yetkili servisler elemanlarını daha tecrübeli secse insanlar nereye yonelicegini daha iyi bilir. Bir daha tv almaya kalksam nasıl ne sekilde ozellikle kendini tv konusunda tatmin edebilicek ozelleri buradan ogrendim. Bunu bana Bir yetkili servis ogretemez. Sıkıntılı bir durumu normal karsılar gider. Tüketici'yi asıl kimlerin kandırdıgını belli. Sorun olupda sorun yok deyip çekip gidenler. Madem burası sikayet edildi. Kime edildiyse lütfen bu yazdıklarimi okusunlar. Kimse parasını kolay kazanmıyor. Ben tv'yi almak icin kredi cekdim kredi cekerken faiz odüyorum. Bütün bunlara ragmen gelen yetkili servis sorun yok diyip gitmek icin bu kadar zahmete girmedim. Kimse bana yada benim gibi düsünenlere yetkili servisleri zor duruma sokuyorsunuz demesin. Tv olsun Klime olsun beyaz eşya olsun. neyi nasıl kurulması ve gerçekci bir sekilde kurulmasını buradan ogrendim ve bugune kadar gördümki hic bir zora düsen yetkili servisler işlerini doğru düzgün yapmiyormus. Asıl zor duruma düsen servisler kendilerini zor duruma düsüyor. Lafım isini düzgün yapan insanlara değil.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İlgili arkadaşın yazısını okudum , evimde 5 tane Vestel ürünü var , eğer o arkadaş bir Vestel servisi ise Allah onun gibi servislerden tüketicileri korusun. Birde forum hakkında şikayette bulunacakmış , dikkat etsin o şikayet ona dönmesin. Bu şikayeti yaparken bile ne kadar donanımsız biri olduğu ortaya çıkıyor.

Tavsiye Forumu'na gelirsek , insanlara inanılmaz bir öz veriyle , mesailerini , zamanlarını harcayan bu değerli abilerimizden , kardeşlerimizden Allah razı olsun. Tavsiye Forumu gibi forumlar velinimettir , çok değerlidir.
Eğerki gerçek yetkisi servis'se o arkadaş kıskançlıgından çatlıyordur. Dedigin gibi ne kadar bilgiye sahip oldugunu sikayet ederek gösteriyor. Hayır yani vestelin yazılımlarını vestele şikayet ediyor. Komik gerçekden. Yada bu arkadaş kesin satıcı ve bu forum sayesinde bilinçli müşterilerin hucumuna uğramış :clap2
 
sanalexpress Çevrimdışı

sanalexpress

Aktif Üye
12 Ocak 2018
79
Hayatta almam dediğim Vestel den kendim 2 TV, arkadaşıma 4 ad. Toshiba aldırmış biri olarak o arkadaş a diyorum ki,
Bu forumdaki olanaklar ve özellikle Vestel ürünler için Adem Helvacı Ado üstadın yardımları, özverisi olmasa bu nokta da olmazdım. Bence bu diğer firmalar tarafından da kendi bünyelerinde resmi forum sayfaları açılması konusunda rol model olabilecek bir yapı.
Gerçi buradaki yapımız tamamen bağımsız doğruya doğru yanlışa yanlış denilecek kadar açık bir platform. Herkes istediğini yazabiliyor, malum forumdan da bildiğimiz üzere orda bu tarz şeylere taamülün sınırı vardı.
Bu forumda teknik bazı konular da kişi kendisi sorumluluğu alarak güncellemesini modlamasını yapmakta, yeri geliyor cihazlarımızın performansı yükseliyor, beğenmezsek eskiye dönüyoruz.
Şikayet edicem diyen arkadaş bildiği üç beş bilgiyi kendine saklamaya devam edeceğine, buraya kendiside katkı sağlarsa daha makbule geçer. Forumumuz maşallah çok iyi yol da ilerliyor.
Dışardan gelen sesler de bunu doğruluyor.
Aynen devam, Allah klavyelerimize, serverlarımıza zeval vermesin.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Hayatta almam dediğim Vestel den kendim 2 TV, arkadaşıma 4 ad. Toshiba aldırmış biri olarak o arkadaş a diyorum ki,
Bu forumdaki olanaklar ve özellikle Vestel ürünler için Adem Helvacı Ado üstadın yardımları, özverisi olmasa bu nokta da olmazdım. Bence bu diğer firmalar tarafından da kendi bünyelerinde resmi forum sayfaları açılması konusunda rol model olabilecek bir yapı.
Gerçi buradaki yapımız tamamen bağımsız doğruya doğru yanlışa yanlış denilecek kadar açık bir platform. Herkes istediğini yazabiliyor, malum forumdan da bildiğimiz üzere orda bu tarz şeylere taamülün sınırı vardı.
Bu forumda teknik bazı konular da kişi kendisi sorumluluğu alarak güncellemesini modlamasını yapmakta, yeri geliyor cihazlarımızın performansı yükseliyor, beğenmezsek eskiye dönüyoruz.
Şikayet edicem diyen arkadaş bildiği üç beş bilgiyi kendine saklamaya devam edeceğine, buraya kendiside katkı sağlarsa daha makbule geçer. Forumumuz maşallah çok iyi yol da ilerliyor.
Dışardan gelen sesler de bunu doğruluyor.
Aynen devam, Allah klavyelerimize, serverlarımıza zeval vermesin.

Sanki ego kasıyormuş gibi algılanmasın lütfen ancak bunları okuyunca moral buluyor insan ve gerçekten doğru yold aolduğunu teyit etmiş oluyor otomatikman. Siz bu birliğinizi bozmayın, biz elimizden geldiğince mücadeleye devam edelim arkadaşlar. :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
İnternet'deki bilgi paylaşımı bana göre daha etkliyeci ve çözümsel olarak daha iyi geliyor. Evimdeki beyaz eşyalar bosch marka bir sorun oldugunda zırt pırt gelen sanki alakasız bir yetkili servis geliyor. İlk defa vestel markasını Led tv alarak tanışdım. Görüntüsü soluk renkler soluk geldi. servisi aradım ilgi konusunda süphem yok ama bilgi konusunda süphem kesin var. İnternet üzerinden araştırma yaparak güncelleme konusunu ögrendim bunu ögrenirken Ado hocayla tanısdım tanısırkende burayı kesfettim. Burdan güncelleme ile yazılımları yükledim. Görüntüsü daha iyimser oldu daha keskin oldu. Sonra aynı model tv ile bir arkadasın ekranda polarizer kayması sonucunda ekranın en üst kısımda tv'si degisime ugradı. Vestelin yetkili servisi aradım bende bana gelen ekip bunun normal oldugunu soyledi. Bir yeri anormal karsılayıp bir digeride normal karsılıyorsa. Ve milleti yanlıs yonlendirme sonucunda sikayet ediyormus burayı. Burası bana Bir yetkili servisden daha yetkili bir yer geliyor. İnsanları daha bilincli bir yere getiriyor. Kim neyi nasıl alıcagını bilir hale geldi. Bence yetkili servisler elemanlarını daha tecrübeli secse insanlar nereye yonelicegini daha iyi bilir. Bir daha tv almaya kalksam nasıl ne sekilde ozellikle kendini tv konusunda tatmin edebilicek ozelleri buradan ogrendim. Bunu bana Bir yetkili servis ogretemez. Sıkıntılı bir durumu normal karsılar gider. Tüketici'yi asıl kimlerin kandırdıgını belli. Sorun olupda sorun yok deyip çekip gidenler. Madem burası sikayet edildi. Kime edildiyse lütfen bu yazdıklarimi okusunlar. Kimse parasını kolay kazanmıyor. Ben tv'yi almak icin kredi cekdim kredi cekerken faiz odüyorum. Bütün bunlara ragmen gelen yetkili servis sorun yok diyip gitmek icin bu kadar zahmete girmedim. Kimse bana yada benim gibi düsünenlere yetkili servisleri zor duruma sokuyorsunuz demesin. Tv olsun Klime olsun beyaz eşya olsun. neyi nasıl kurulması ve gerçekci bir sekilde kurulmasını buradan ogrendim ve bugune kadar gördümki hic bir zora düsen yetkili servisler işlerini doğru düzgün yapmiyormus. Asıl zor duruma düsen servisler kendilerini zor duruma düsüyor. Lafım isini düzgün yapan insanlara değil.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Eğerki gerçek yetkisi servis'se o arkadaş kıskançlıgından çatlıyordur. Dedigin gibi ne kadar bilgiye sahip oldugunu sikayet ederek gösteriyor. Hayır yani vestelin yazılımlarını vestele şikayet ediyor. Komik gerçekden. Yada bu arkadaş kesin satıcı ve bu forum sayesinde bilinçli müşterilerin hucumuna uğramış :clap2

Gürkan'ım elbette amacımız kimseyi rencide etmek değil lakin YAPICI bir fikir ile gelmesini tercih edeceğimiz kişilerin, üzerine bir de ''Şikayet ettim'' demesini içime sindiremiyorum açıkçası.

Bizim alnımız ak çok şükür. Şu forumda 1 gram ticari faaliyet veya çıkar ilişkisi bulsunlar anında herkesten özrümü diler elimi eteğimi çekerim bu alemden. Ama elini 1 gram taşın altına koymamış kişilerin kolay yoldan para kazanma hırslarına yenik düşüp bize saldırmalarına da izin vermeye niyetim yok :ok
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
sadece şunu söylemem bile yeter. biz herhangi bir vestel tv almak istediğimizde içinde hangi anakartın ve panelin kullanıldığını bilme hakkımız var. aynısı diğer markalar için de geçerli ancak büyük markaların bilgileri, incelemeleri zaten kolayca bulunabiliyor. vestelde hem karma üretim olması hem de bilgi kıtlığı olması durumu zorlaştırıyor. en azından bu bilgileri edinebilmek bile yeter. keşke aynı şekilde bilgi verebilen arçelik için de bir ilgili/yetkili bulunsa.


Yıllarca yazdım çizdim tüm firmalara.
Öneriler sundum, Hiyerarşi şablonları çizdim yolladım.

Tek istediğim vardı o da forum ortamlarında yetkili birer temsilcilerini bulundurmaları.

Robotlaşmış dil ile otomatik cevaplar vermeyen ve işin içinde olan, bizi anlayan birisinin bu platformlarda da olmasının ne zararı var ki diyeceğim de neyden çekindiklerini anlıyor ve onlara da hak veriyorum aslında.

Ne diyeyim, Sustum..
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
İşini bilen insanların, ihtiyacı olsun olmasın diğer insanlara karşılıksız olarak yardım götürmesine vesile olan bu güzel ortama ve bu bu güzel forumun oluşmasında emeği geçen herkese bir kez daha bu anket vesilesi ile sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum...

Forum yönetiminden tek ricam var; "bildiğiniz yolda durmadan ilerleyin" Allah yolunuzu açık etsin.:hoba1


Allah sizleri yanımızdan eksik etmesin azizim :ok
 
Geri
Üst Alt