Kasım ayında işyeri ofis mutfağında kullanmak için Media Markt Kağıthane mağazasından 1.200 TL'ye Fakir Ceremony model bir çay makinesi aldım. 3 hafta kullandıktan sonra bir sabah su koyduğumuzda su haznesi çatladı ve su sızdırmaya başladı. 1 gün sonra servise götürdük ve servis daha bakar bakmaz "Bu hasar darbe sonucu oluşmuş, garanti kapsamına girmez" dedi. Servise tamir için cihazı bıraktık ama Fakir genel müdürlük e-posta adreslerini alarak cihazın garanti kapsamına alınması için mesaj gönderdik. Tahmin edeceğiniz gibi geri dönüş yapılmadı. 3 haftadır serviste bekleyen cihazı bari tamir etsinler de alıp kullanalım dedik ama servisten "Bu cihaz eski olduğu için tamir için gerekli malzemeler bulunmuyor. Genel merkez size yeni cihazı piyasadan 100 - 200 TL indirimle verebilir" şeklinde bir cevap aldık. Yani bize 2. bir cihaz satacaklar, önerileri bu.
Tüketici hakem heyetine başvuruda bulunacağız. Hatalı bir başvuru yapmamak için merak ettiklerimiz.
1 - Fatura bizim şirkete kesildi. TTH başvurusunu şirket ortaklarından birinin kişisel e-devlet hesabımdan onun adıyla yapsak olur mu? Olmuyorsa, tüzel başvuruyu nasıl yapacağız?
2 - Ödemeyi Media Markt'a yaptık. Ama muhatabımız Fakir. Cihaz bedelinin iadesi için mi başvuru yapmak daha mantıklı, yoksa aynı cihaz veya muadili ile ücretsiz değişim mi talep etmeliyiz?
Zaman ayırdığınız için şimdiden teşekkür ederim.
Tüketici hakem heyetine başvuruda bulunacağız. Hatalı bir başvuru yapmamak için merak ettiklerimiz.
1 - Fatura bizim şirkete kesildi. TTH başvurusunu şirket ortaklarından birinin kişisel e-devlet hesabımdan onun adıyla yapsak olur mu? Olmuyorsa, tüzel başvuruyu nasıl yapacağız?
2 - Ödemeyi Media Markt'a yaptık. Ama muhatabımız Fakir. Cihaz bedelinin iadesi için mi başvuru yapmak daha mantıklı, yoksa aynı cihaz veya muadili ile ücretsiz değişim mi talep etmeliyiz?
Zaman ayırdığınız için şimdiden teşekkür ederim.