K
Çevrimdışı
KingOfShadow
Aktif Üye
- 13 Kas 2021
- 106
- 22
Merhabalar çamaşır makinesi bozulmuştu servis çağırdım 1000tl lik masraf çıkar dendi o makineye değmeyeceğini düşünüp a101 den sıfır seg marka makine aldım 2300tl ye bu durumu Zürich sigortaya bildirdim ve böyle bir cevap aldım bu durum da yapabileceğim bir şey var mı?
Sigortanın cevabı; Sn.Yakup bey, Hasar tazminat tutarları sigortalı kıymetlerin hasardan bir gün önceki durumuna getirilmesi için ödenmesi gereken bedeldir. Maalesef, talebiniz yenileme / iyileştirme ve güncelleme talebi olarak değerlendirildiğinden 7 numaralı dosya kapsamında maalesef bir tazminat hesaplamanın mümkün olamayacağını üzülerek bildirmek isterim.
Sigortanın cevabı; Sn.Yakup bey, Hasar tazminat tutarları sigortalı kıymetlerin hasardan bir gün önceki durumuna getirilmesi için ödenmesi gereken bedeldir. Maalesef, talebiniz yenileme / iyileştirme ve güncelleme talebi olarak değerlendirildiğinden 7 numaralı dosya kapsamında maalesef bir tazminat hesaplamanın mümkün olamayacağını üzülerek bildirmek isterim.