K
Çevrimdışı
KAFASIKARISIK
Yeni Üye
- 29 Ağu 2024
- 1
- 13
Selamlar, bizim bulunduğumuz yerde trafo patlaması sonrası ufak çaplı bir yangın çıktı. O sırada fırında yiyecek vardı ve başta bilmediğimiz için bir müdahalede bulunamadık ama bir süre sonra lamba gitti-geldi derken birden komple elektrik gitti. Neyse aradan bir süre geçti sonra fırını tekrar açtık; ışık yanıyor diye yiyeceği attık ama yiyecek pişmiyordu. Birkaç gün sonra (maddi sebeplerle) yetkili servisi aradık ve gelen kişi yüksek akımdan olmuştur zaten birkaç şikayet daha var burada deyip servis raporu tuttu ki zaten bu olayın dışında yani normal zamanlarda da çeşitli dalgalanma sorunları yaşamıştık. Dağıtım şirketine sorunca da e-posta ya da dilekçe ile iletebilirsiniz dediler. Fakat
Adem Helvacı Bey'in konuyla ilgili videosunu ve yorumları görünce kafam karıştı. Tam olarak burada dikkat etmemiz gereken kısım neresi? Firmaya başvururken tazmin istediğimizi belirtip servis raporunu paylaşmamış yeterli mi?