Merhaba, Daewoo 55DM54U (MB180E Anakart) model televizyon üzerinden sürekli kullandığımız Dsmart Go uygulamasına 2 gündür erişim sağlayamıyoruz. Dsmart Go uygulaması, sistemde yer alan Market ve App Store uygulama mağazalarında da görünmüyor. Uygulama bir anda televizyondan kayboldu.
Vestel müşteri hizmetleri ile irtibata geçtiğimde, cihazı sıfırlamanın işe yarayabileceği belirtildi. Ben de kendilerine, eğer uygulama sistemde yer alan uygulama mağazasından kaldırıldıysa sıfırlamanın bir işe yaramayacağını, ayrıca da uygulama halihazırda zaten mevcutsa uygulama mağazasında görüntüleyebileceğimi ifade ettim. Uygulamanın an itibariyle mağazada bulunduğunu teyit eder misiniz diye sordum. Menu+4725 ekranının fotoğrafını istediler ve teknik birimin dönüş yapacağını söylediler.
Dsmart ile iletişime geçtiğimde ise uygulamanın kaldırılmadığını ve kullanımda olduğunu, Vestel ile irtibat kurmam gerektiği belirtildi.
Sizin bu konudaki görüşleriniz/çözüm önerileriniz nelerdir? Televizyonu sıfırlamadan çözüm bulma imkanı mevcut mudur?
Şimdiden konuyu okuyan ve cevap veren herkese teşekkür ederim.
Adem Helvacı F fikoloji TEKNOwest
Vestel müşteri hizmetleri ile irtibata geçtiğimde, cihazı sıfırlamanın işe yarayabileceği belirtildi. Ben de kendilerine, eğer uygulama sistemde yer alan uygulama mağazasından kaldırıldıysa sıfırlamanın bir işe yaramayacağını, ayrıca da uygulama halihazırda zaten mevcutsa uygulama mağazasında görüntüleyebileceğimi ifade ettim. Uygulamanın an itibariyle mağazada bulunduğunu teyit eder misiniz diye sordum. Menu+4725 ekranının fotoğrafını istediler ve teknik birimin dönüş yapacağını söylediler.
Dsmart ile iletişime geçtiğimde ise uygulamanın kaldırılmadığını ve kullanımda olduğunu, Vestel ile irtibat kurmam gerektiği belirtildi.
Sizin bu konudaki görüşleriniz/çözüm önerileriniz nelerdir? Televizyonu sıfırlamadan çözüm bulma imkanı mevcut mudur?
Şimdiden konuyu okuyan ve cevap veren herkese teşekkür ederim.
Adem Helvacı F fikoloji TEKNOwest