Ç
Çevrimdışı
Çağatay Cihan
Aktif Üye
- 22 Ara 2021
- 79
- 33
Merhaba Adem abiylede tanışmama vesile olan 13.11.2021 tarihinde a101 online sitesi üzerinden 3,399 ödeyerek aldığım Volta VSM Elektrikli Motorlu bisikletin 17.11.2021 tarihinde Horoz Lojistiğe verilmesi ve 21.11.2021 pazar günü bana teslim edilmesiyle başlayan süreçten başımdan geçenleri anlatayım.
Horoz lojistiğin bana teslimi 21.11.2021 pazar günü saat 13.50 civarıydı. Bisikletin araçtan indirip garaja getirdiklerinde bisikletin yamuk olduğunu babamla beraber gördük. Biz tutanak tutulması konusunda ne kadar diretsekte umurlarında olmadı ve a101le görüşün diyip basıp gittiler. Burada teslim alırken bir belgeye imza atmamışım o hengamede farkında değildirim ama güvenlik kamerası kayıtlarında imza attığım bir belge yok.
Hemen a101 müşteri hizmetleri numarası olan 0850 808 21 01 numarasını aradım. Pazar günü olmasından dolayı mıdır bilmem gün boyunca kimse ile görüşemedim. Pazartesi günü Büşra Hanım diye biriyle görüştüm bisikletin yamuk olduğunu ve patlayan nylona sarılan yerlerin altında pakete zarar gelmemesine rağmen çizikler olduğu ayrıca akü kapağına akü kapağı kapanmıyor etiketi yapıştırıldığını belirttim. Bunların hepsinin telefi edilir şeyler olduğundan çokta önemsediğim söylenemez fakat esass önemli nokta bisikletin yanında farika tarafından hazırlanan uygun ve tip onay belgelerinin gelmediğini ve kendilerine ödemesini yaptığım faturamda da yazan 83.90 tl olan ötv ödendi belgesinin gelmediğini belirttim. Gerekli yerlere yazdım dönüş yapılacak diye belirtip konuşmayı sonlandırdık.
Tabi herhangi bir sonuç alınamayınca iade süresi olan 14 gün içinde 6 sefer daha aynı şikâyeti oluşturduktan sonra 14. gün bitiminde bana tutanak tutulmadıysa ilgilemeyiz diye mail attılar.
Bu süre zarfında bende boş durmayıp voltayla iletişime geçtim ve voltadan görüştüğüm hanım bu belgeleri 3 sefer a101 e ticarete gönderdi. Hatta en son perşembe günü tekrar kargolandı. Bakalım bu sefer elime ulaşacak mı?
Bu süreç boyunca sadece bana ötv evraklarını hazırlanıyor diye mail atıp red mailide ötv evraklarınız hazırlandı en kısa sürede gönderilecektir diye eklemişler 13.12.2021 tarihinde. Bugün 24.12.2021 daha elime gelen ötv evrağı yok. İhracat işi yapıyorum cuma günü yolladığım ürünler pazartesi amerikada müşteriye teslim edilmiş oluyor gemiylede gidecekse maks. 30 günde müşteride oluyor. Kocaeli'nden Bursa'ya 11 günde gelemedi hazır olan evraklar.
Bende 30 kasımda kendilerini tüketici hakem haklarına şikayette bulundum. Fakat orda dilekçede malın misli ile değişimini hem yazılı hemde matbu evrakta işaretlerek belirmiştim. E devlet üzerinden kontrol ettiğimde bedel iadesi olarak işlenmiş telefonlada ulaşamadım kendilerine. Firmadan savunması istendi bu saatten sonra değişim yapılabilir mi?
Tüm bu süreçte bana söyledikleri bizim sorumluluğumuzda değil voltayla görüşünden başka bir yol sunmuyorlar. Bu süre zarfında aldığım elektrikli bisiklet 8.805 tl oldu tabi.
Horoz lojistiğin bana teslimi 21.11.2021 pazar günü saat 13.50 civarıydı. Bisikletin araçtan indirip garaja getirdiklerinde bisikletin yamuk olduğunu babamla beraber gördük. Biz tutanak tutulması konusunda ne kadar diretsekte umurlarında olmadı ve a101le görüşün diyip basıp gittiler. Burada teslim alırken bir belgeye imza atmamışım o hengamede farkında değildirim ama güvenlik kamerası kayıtlarında imza attığım bir belge yok.
Hemen a101 müşteri hizmetleri numarası olan 0850 808 21 01 numarasını aradım. Pazar günü olmasından dolayı mıdır bilmem gün boyunca kimse ile görüşemedim. Pazartesi günü Büşra Hanım diye biriyle görüştüm bisikletin yamuk olduğunu ve patlayan nylona sarılan yerlerin altında pakete zarar gelmemesine rağmen çizikler olduğu ayrıca akü kapağına akü kapağı kapanmıyor etiketi yapıştırıldığını belirttim. Bunların hepsinin telefi edilir şeyler olduğundan çokta önemsediğim söylenemez fakat esass önemli nokta bisikletin yanında farika tarafından hazırlanan uygun ve tip onay belgelerinin gelmediğini ve kendilerine ödemesini yaptığım faturamda da yazan 83.90 tl olan ötv ödendi belgesinin gelmediğini belirttim. Gerekli yerlere yazdım dönüş yapılacak diye belirtip konuşmayı sonlandırdık.
Tabi herhangi bir sonuç alınamayınca iade süresi olan 14 gün içinde 6 sefer daha aynı şikâyeti oluşturduktan sonra 14. gün bitiminde bana tutanak tutulmadıysa ilgilemeyiz diye mail attılar.
Bu süre zarfında bende boş durmayıp voltayla iletişime geçtim ve voltadan görüştüğüm hanım bu belgeleri 3 sefer a101 e ticarete gönderdi. Hatta en son perşembe günü tekrar kargolandı. Bakalım bu sefer elime ulaşacak mı?
Bu süreç boyunca sadece bana ötv evraklarını hazırlanıyor diye mail atıp red mailide ötv evraklarınız hazırlandı en kısa sürede gönderilecektir diye eklemişler 13.12.2021 tarihinde. Bugün 24.12.2021 daha elime gelen ötv evrağı yok. İhracat işi yapıyorum cuma günü yolladığım ürünler pazartesi amerikada müşteriye teslim edilmiş oluyor gemiylede gidecekse maks. 30 günde müşteride oluyor. Kocaeli'nden Bursa'ya 11 günde gelemedi hazır olan evraklar.
Bende 30 kasımda kendilerini tüketici hakem haklarına şikayette bulundum. Fakat orda dilekçede malın misli ile değişimini hem yazılı hemde matbu evrakta işaretlerek belirmiştim. E devlet üzerinden kontrol ettiğimde bedel iadesi olarak işlenmiş telefonlada ulaşamadım kendilerine. Firmadan savunması istendi bu saatten sonra değişim yapılabilir mi?
Tüm bu süreçte bana söyledikleri bizim sorumluluğumuzda değil voltayla görüşünden başka bir yol sunmuyorlar. Bu süre zarfında aldığım elektrikli bisiklet 8.805 tl oldu tabi.
Son düzenleme: