furkangunes04
Yeni Üye
- 3 Ara 2021
- 6
- 33
Merhabalar.
Benim yaşadığım sorunum, yeni yaptığımız binaya, internet hizmeti talebinin yerine getirilmemesinden ve bu durumun devlet desteği ile birlikte bir mağdur etme sürecine dönüşmesidir.
Her şeyi açıkça yazıyorum.
2021 Şubat’ta, Sakarya’nın Arifiye ilçesindeki bir mahallesinde, yeni yaptığımız binamıza Türk Telekom’dan internet hizmetini, bina sakinlerinin imzasını içeren talep dilekçesiyle bizzat elden Sakarya Türk Telekom İl Müdürlüğüne giderek başvuruda bulunarak talep etmiştik. Başvurumuzun kayıt altına alındığına dair telefonuma bir SMS de gönderilmişti.
Sadece bu yolla başvurmakla yetinmemek için, mümkün olan tüm kanalları kullanmaya karar vermiştik. Bu amaçla dilekçemizin dijital kopyasıyla birlikte CİMER ve BTK üzerinden bağlı bulunduğumuz büyükşehir belediyesi dahil olmak üzere bir çok makama başvurumuzu gönderdik.
Ayrıca Türk Telekom müşteri hizmetlerine ulaşarak, yeni internet talebinde de bulunmuştuk.
Başvuru yaptıktan belli bir zaman sonra, hiçbir çalışma yapılmadığı için, talebimizi dile getirebileceğimiz başka mecralar aramaya başladık. Bu süreçte her ay CİMER ve BTK üzerinden çalışmaların ne durumda olduğunu sorgulamaya devam ediyorduk (tüm başvurularımız CİMER tarafından BTK’ya yönlendiriliyor, BTK’da Türk Telekom “Alt yapınız yok” deyip geçiştiriyordu).
Türk Telekom CEO’su Ümit Önal’a birçok kanaldan attığım mesajlar sonucu Ağustos ayında Sakarya Türk Telekom Müdürlüğü Ticari Faaliyetler Yöneticisi tarafından bir telefon aldım. Klasik hal hatır sormaktan başlayarak tüm dertlerimi dikkatlice dinleyen yönetici, beni ofisine davet etti.
Müsait bir vakitte, bina sakinlerinden birini daha yanıma alarak bu yöneticinin ofisine gidip kendisiyle görüştük. Benzer konuşmalar geçti aramızda. Notlar aldı ve ilgileneceğini belirtti. Daha sonra ofisten ayrıldık.
Bu süreçte gerçekten de bizim için uğraşan bu yetkili, en sonunda “Maalesef size yeni bir saha dolabı gerekiyor. Bunun için yeni bir projelendirme süreci gerekiyor.” dedi. Bunu söylediğinde Ekim ayındaydık.
O günden sonra artık, hiçbir kanala ek bir başvuru yapmadan beklemeye koyulduk.
Türk Telekom’un bize yaşattığı mağduriyeti bireysel çabamızla kısmi olarak aştık. İnternet kullanmayan bir komşumuz varmış. Onun hane numarasıyla internet başvurusunda bulunduk. İnterneti komşudan kablosuz (router) yoluyla almaya başladık.
2022 yılı Ocak ayı sonlarına gelirken, tüm kanallara, tüm belgelerimizle ve önceden yaptığımız başvuruların listesiyle birlikte tekrar başvuruda bulunduk. Aradan bir yıl geçmiş bulunuyordu çünkü.
Devletimiz, CİMER aracılığıyla yine bizi BTK’ya yönlendirdi. Devletimiz böylece, mağdur olduğumuzu belgelerle dile getirdiğimiz halde, bile bile bizi BTK’ya yönlendirmeye devam ediyor. BTK’dan yaptığımız başvurunun cevabı yine klasik “Alt yapınız olmadığı için internet hizmeti sağlayamıyoruz”dan ibaret!
CİMER ve BTK iş birliği ile oyalandığımız için ve başvurabileceğimiz tüm kanallara başvurduğumuz için artık ne yapacağımızı bilemiyoruz.
Son kez de bari bu sorunu sosyal mecralarda dile getireyim, belki vicdanlı bir yetkiliye denk geliriz de bizimle ilgilenir diye buraya yazmış bulundum.
2021 Şubat’ta Sakarya Türk Telekom İl Müdürlüğüne vermiş olduğumuz dilekçe:
Türk Telekom’un, altyapı çalışmaları için bana yolladığı SMS’ler:
Son BTK şikayetimiz ve gelen cevap (diğer şikayetlerimize gelen cevaplarla birebir aynı, resmen kopyala-yapıştır yapmışlar):
T.B.M.M. Dilekçe Komisyonuna gönderdiğimiz başvuru hakkında hiçbir geri dönüş alamadık.
İç İşleri Bakanlığının Açık Kapı uygulamasına yaptığımız tüm başvurularımız ise sürekli “Vakfımız faaliyet alanını kapsamamaktadır” şeklinde kapatılmıştır.
Benim yaşadığım sorunum, yeni yaptığımız binaya, internet hizmeti talebinin yerine getirilmemesinden ve bu durumun devlet desteği ile birlikte bir mağdur etme sürecine dönüşmesidir.
Her şeyi açıkça yazıyorum.
2021 Şubat’ta, Sakarya’nın Arifiye ilçesindeki bir mahallesinde, yeni yaptığımız binamıza Türk Telekom’dan internet hizmetini, bina sakinlerinin imzasını içeren talep dilekçesiyle bizzat elden Sakarya Türk Telekom İl Müdürlüğüne giderek başvuruda bulunarak talep etmiştik. Başvurumuzun kayıt altına alındığına dair telefonuma bir SMS de gönderilmişti.
Sadece bu yolla başvurmakla yetinmemek için, mümkün olan tüm kanalları kullanmaya karar vermiştik. Bu amaçla dilekçemizin dijital kopyasıyla birlikte CİMER ve BTK üzerinden bağlı bulunduğumuz büyükşehir belediyesi dahil olmak üzere bir çok makama başvurumuzu gönderdik.
Ayrıca Türk Telekom müşteri hizmetlerine ulaşarak, yeni internet talebinde de bulunmuştuk.
Başvuru yaptıktan belli bir zaman sonra, hiçbir çalışma yapılmadığı için, talebimizi dile getirebileceğimiz başka mecralar aramaya başladık. Bu süreçte her ay CİMER ve BTK üzerinden çalışmaların ne durumda olduğunu sorgulamaya devam ediyorduk (tüm başvurularımız CİMER tarafından BTK’ya yönlendiriliyor, BTK’da Türk Telekom “Alt yapınız yok” deyip geçiştiriyordu).
Türk Telekom CEO’su Ümit Önal’a birçok kanaldan attığım mesajlar sonucu Ağustos ayında Sakarya Türk Telekom Müdürlüğü Ticari Faaliyetler Yöneticisi tarafından bir telefon aldım. Klasik hal hatır sormaktan başlayarak tüm dertlerimi dikkatlice dinleyen yönetici, beni ofisine davet etti.
Müsait bir vakitte, bina sakinlerinden birini daha yanıma alarak bu yöneticinin ofisine gidip kendisiyle görüştük. Benzer konuşmalar geçti aramızda. Notlar aldı ve ilgileneceğini belirtti. Daha sonra ofisten ayrıldık.
Bu süreçte gerçekten de bizim için uğraşan bu yetkili, en sonunda “Maalesef size yeni bir saha dolabı gerekiyor. Bunun için yeni bir projelendirme süreci gerekiyor.” dedi. Bunu söylediğinde Ekim ayındaydık.
O günden sonra artık, hiçbir kanala ek bir başvuru yapmadan beklemeye koyulduk.
Türk Telekom’un bize yaşattığı mağduriyeti bireysel çabamızla kısmi olarak aştık. İnternet kullanmayan bir komşumuz varmış. Onun hane numarasıyla internet başvurusunda bulunduk. İnterneti komşudan kablosuz (router) yoluyla almaya başladık.
2022 yılı Ocak ayı sonlarına gelirken, tüm kanallara, tüm belgelerimizle ve önceden yaptığımız başvuruların listesiyle birlikte tekrar başvuruda bulunduk. Aradan bir yıl geçmiş bulunuyordu çünkü.
Devletimiz, CİMER aracılığıyla yine bizi BTK’ya yönlendirdi. Devletimiz böylece, mağdur olduğumuzu belgelerle dile getirdiğimiz halde, bile bile bizi BTK’ya yönlendirmeye devam ediyor. BTK’dan yaptığımız başvurunun cevabı yine klasik “Alt yapınız olmadığı için internet hizmeti sağlayamıyoruz”dan ibaret!
CİMER ve BTK iş birliği ile oyalandığımız için ve başvurabileceğimiz tüm kanallara başvurduğumuz için artık ne yapacağımızı bilemiyoruz.
Son kez de bari bu sorunu sosyal mecralarda dile getireyim, belki vicdanlı bir yetkiliye denk geliriz de bizimle ilgilenir diye buraya yazmış bulundum.
2021 Şubat’ta Sakarya Türk Telekom İl Müdürlüğüne vermiş olduğumuz dilekçe:
Türk Telekom’un, altyapı çalışmaları için bana yolladığı SMS’ler:
Son BTK şikayetimiz ve gelen cevap (diğer şikayetlerimize gelen cevaplarla birebir aynı, resmen kopyala-yapıştır yapmışlar):
T.B.M.M. Dilekçe Komisyonuna gönderdiğimiz başvuru hakkında hiçbir geri dönüş alamadık.
İç İşleri Bakanlığının Açık Kapı uygulamasına yaptığımız tüm başvurularımız ise sürekli “Vakfımız faaliyet alanını kapsamamaktadır” şeklinde kapatılmıştır.