Buzdolabı fabrikasyon boya kusuru

T Çevrimdışı

thelordof

Yeni Üye
7 Tem 2022
22
28
Merhaba, Henüz yeni kurulum yapılmış buzdolabının gövdesinde(orta üst çerçeve kısmı) boya kusuru farkettim.

Bu gibi durumda öneriniz nedir?

Satış bedelinde indirim söz konusu mu?


Screenshot_20221012-014244_Gallery.jpg
 
T Çevrimdışı

thelordof

Yeni Üye
7 Tem 2022
22
28
Değişim de seçenek, boya eğer saca kadar sıyrılmışsa erken paslanmaya da yol açabilir, hava ile teması kesilmesi gerekir (Beyaz oje vs)
Teşekkür ederim Adem hocam. Dün kurulum yapılmıştı . Dün gece servis randevusu ayarladım. Bugün gelip bakacaklar. Çalışmasında sorun olursa değişim mantıklı gibi, bu tarz kusur için ayıp oranında indirim mantıklı gibi. Servisin tutumu bakalım ne olacak

Teşekkürler. Cihaz çalışmasında anormallik olursa değişim mantığıma yatıyor gibi. Ayıp oranında indirim de mantıklı fiyat vermezlerse değişim için şansımızı yoklarım gibi. 20k lık dolapta tutumları bakalım ne olacak.
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
değişim için şansımızı yoklarım
Kesinlikle yanlış bir bakış açısı olarak görüyorum.
Burada haklı olan sizsiniz ve karşı taraf sizin 4 sçeneğinizden birisine ve en önemlisi de SİZ NE İSTERSENİZ ona uymak zorunda.
Baktınız işi yokuşa sürüyorlar, hiç tatlı canınızı sıkmayın, dolap nasılsa sizde, siz hukuki süreci başlatır, dolabınızı kullanmaya devam eder, 6 ay da olsa sonradan değişimi yaptırır yenisini kullanmaya devam edersiniz.

Zaten amacımız firmalara kötülük yapmak değil ancak vatandaşın da hakkını korumak lazım. Paslanmaya karşı garanti hakkınız elinizde kalmak kaydı ile hasar oranında indirim teklif etmeleri kendi çıkarlarına olur yoksa size vermedikleri indirimi lojistik firmasına verecekler 2 ayrı ürün için, servis ödeyecekleri hizmet ve montaj bedelleri de cabası.
 
T Çevrimdışı

thelordof

Yeni Üye
7 Tem 2022
22
28
Kesinlikle yanlış bir bakış açısı olarak görüyorum.
Burada haklı olan sizsiniz ve karşı taraf sizin 4 sçeneğinizden birisine ve en önemlisi de SİZ NE İSTERSENİZ ona uymak zorunda.
Baktınız işi yokuşa sürüyorlar, hiç tatlı canınızı sıkmayın, dolap nasılsa sizde, siz hukuki süreci başlatır, dolabınızı kullanmaya devam eder, 6 ay da olsa sonradan değişimi yaptırır yenisini kullanmaya devam edersiniz.

Zaten amacımız firmalara kötülük yapmak değil ancak vatandaşın da hakkını korumak lazım. Paslanmaya karşı garanti hakkınız elinizde kalmak kaydı ile hasar oranında indirim teklif etmeleri kendi çıkarlarına olur yoksa size vermedikleri indirimi lojistik firmasına verecekler 2 ayrı ürün için, servis ödeyecekleri hizmet ve montaj bedelleri de cabası.
Bu durumu bilmiyordum. Çok sağolun Adem hocam. Siemens servisinden ilk defa ürün aldım, bu tarz olayda tutumlarını merak ediyorum.

Peki değişim olması durumunda yeni dolap gelince mi bu dolabı bizden alıyorlar?
 
Adem Helvacı Çevrimdışı

Adem Helvacı 

Süper Üye
17 Şub 2017
24,294
51
Bu durumu bilmiyordum. Çok sağolun Adem hocam. Siemens servisinden ilk defa ürün aldım, bu tarz olayda tutumlarını merak ediyorum.

Peki değişim olması durumunda yeni dolap gelince mi bu dolabı bizden alıyorlar?
Kesinlikle evet, Tüketiciyi yokuşa sürmek adına çok iyi biliyorum ki ''Biz bunu götürüp inceleyeceğiz, fabrikaya bilgi vereceğiz, müdürler bla bla yapacak, amirler cla cla yapacak'' şeklinde korkutma politikası uyguluyorlar. Parası ödenmiş ve size ait bir ürünü sizin izniniz olmadan Allah'ın kulu evinizden çıkaramaz. Her türlü yazışma ve kontrol işlemleri ürün sizin evinizdeyken ilerleyebilir, tekrar ve tekrar belirtiyorum ki size karşı kullanmayı düşündükleri her tür kozu biliyoruz, sakın aldanmayın lütfen. Tekrar belirtmek isterim ki onlar gereğini yerine getirmezse ürün sizin evinizde çalışmaya devam ederken hukuki süreci evinizden çıkmadan işletebilir ve takip edebilirsiniz. Biz bu konuda her türlü desteğe hazırız.
 
T Çevrimdışı

thelordof

Yeni Üye
7 Tem 2022
22
28
Kesinlikle evet, Tüketiciyi yokuşa sürmek adına çok iyi biliyorum ki ''Biz bunu götürüp inceleyeceğiz, fabrikaya bilgi vereceğiz, müdürler bla bla yapacak, amirler cla cla yapacak'' şeklinde korkutma politikası uyguluyorlar. Parası ödenmiş ve size ait bir ürünü sizin izniniz olmadan Allah'ın kulu evinizden çıkaramaz. Her türlü yazışma ve kontrol işlemleri ürün sizin evinizdeyken ilerleyebilir, tekrar ve tekrar belirtiyorum ki size karşı kullanmayı düşündükleri her tür kozu biliyoruz, sakın aldanmayın lütfen. Tekrar belirtmek isterim ki onlar gereğini yerine getirmezse ürün sizin evinizde çalışmaya devam ederken hukuki süreci evinizden çıkmadan işletebilir ve takip edebilirsiniz. Biz bu konuda her türlü desteğe hazırız.
Çok teşekkürler ederim Adem hocam. Umarım yokuşa sürmeden yardımcı olurlar. Olumlu-olumsuz gelişme olunca yazacağım.
 
S Çevrimdışı

sisperdesi 

Aktif Üye
28 May 2022
255
30
Anlasilan servis tekrar incelemeye gelmemis. Ben olsam ekletirdim. Bilsiginiz cihaz parcalari birlestirdikten sonra boyamislar. Siz nereden satın aldınız bu ürünü?
 
T Çevrimdışı

thelordof

Yeni Üye
7 Tem 2022
22
28
Anlasilan servis tekrar incelemeye gelmemis. Ben olsam ekletirdim. Bilsiginiz cihaz parcalari birlestirdikten sonra boyamislar. Siz nereden satın aldınız bu ürünü?
1 kere geldi . Fabrika tekrardan foto ve tutanak istedi. O nedenle bir kere daha yetkili servis gelecek. Yarına bekliyorum. Siemens bayisinden aldım ama ürün direkt fabrikadan eve geldi.
 
Geri
Üst Alt