akrep2018
Süper Üye
- 16 Eyl 2018
- 1,273
- 63
Arkadaşlar merhaba,benim şöyle bir sorunum var,yardımcı olursanız sevinirim.23-09-2019 tarihinde Bosch bayiinden ankastre ocak ve buharlı ütü sipariş verdim,parasını da banka kartından tek çekim olarak peşin ödedim.Ocak öğle sonu geldi,ama istediğimiz özellikte ve parasını ödediğim ütü ellerinde yokmuş,başka şubelerinden getirteceklerini söylediler,akşam saat 20 sıralarında bir kişi çanta içinde ütüyü getirdi,evde tadilat olduğundan açıp kontrol etmeden aldım,bir kenara koydum.Ertesi günü ocak montajı için uğraşırken aklıma ütü geldi bir bakayım dedim.Ütünün kutusu,yırtık,deforme olmuş bir şekilde,orijinal yazan yuvarlak bandın üzerine de sonradan yapıştırılmış köşeli bandı gördüm.Ütüyü poşetten çıkarıp incelediğimde ütünün teşhir ürünü olduğunu,altında stant da durmasından dolayı iz oluşmuş olduğunu gördüm.Hemen aldığım mağazayı aradım,durumu anlattım,benim ütüyü aldığım bayan izinliymiş,ertesi günü kendisiyle görüşmemi söylediler.Ertesi günü aradığımda ya ütünün yenisini verin,ya da iade edeceğim dedim,bana bu işlem için ütüyü servisin görmesi gerektiği ve değişim veya iade için rapor tutması gerektiği söylendi.Ocak montajı için gelen servise ütüyü gösterdim,bizim rapor tutma yetkimiz yok,aldığınız yerle görüşün dediler.Ütüyü aldım mağazaya gittim,önce servise göndereceğiz oradan gelecek cevaba göre işlem yaparız dediler.Ben de bunun üzerine iade etmek istediğimi söylediğimde,post makinesinden iade yapamayacaklarını,bankaya işlemi iptal etmek için yazı yazmalarını gerektiğini,bu işlemin birkaç günü bulacağını söylediler,halbuki kızım bu işlerde çalıştı post makinesinden parça olarak da ödeme yapılacağını söylemesine rağmen yok öyle şey dediler,ayrıca ocağın parasını yeniden ödemem gerektiğini,kasalarının açık vereceğini söylediler.Bende paramı almadan,ödeme yapmayacağımı söylediğimde,ütüyü almıyoruz,parasını da ödemiyoruz dediler.Bende gerekli yerlere şikayetimi yapacağımı,tüketici hakem heyetine başvuracağımı söylediğimde bildiğin yere git diyerek adeta hakaret vari şekilde davrandılar.Bende ütüyü alıp eve döndüm.Bosch çağrı merkezine durumu telefonla bir kaç sefer anlattım,yetkili biri sizi arayacak dediler hala arayan olmadı.Bu gün Bosch Türkiye bölümüne e mail mesajıyla durumu anlattım,henüz geri dönüş olmadı. Cuma akşamı internet üzerinden tüketici hakem heyetine,elimde fatura ve pos cihazı ödeme fişim ve sipariş fişim var bunlarla başvurdum.Bundan sonra başka diğer yerlere de başvurayım mı?Cimer,Sanayi bakanlığı,gibi.Neler yapmam gerekir,bilgi verenlere şimdiden teşekkür ederim.Biraz uzun oldu kusura bakmayın yönetim gerekli görürse kısaltsın,detaylı anlattım ki ona göre cevap bekliyorum.