Herkese selamlar. Geçenlerde 683720 EB model Beko buzdolabımın dondurucu olmayan kısmı soğutmamaya başladı. Dondurucuda ise sorun yok gibiydi. Buzdolabım 6.yılında ve garantisi bitti. Yetkili servis çağırdım ve motorun değişeceğini söyledi. Arıza tespiti dahil 9700TL ücret ödedim. Yeni motor 2 günün sonunda takıldı ve birkaç gün her şey normaldi. Ancak sonra yine az soğuttuğunu fark ettim ve içine termometre koydum. 8-9 derecenin altına hiç düşmedi. Servis yeniden geldi ve bir test cihazı bağladı. 1 gün bağlı kalması gerekiyormuş ama daha servis evden çıkmadan seviye azalmış ve gövde kaçağı dediler. Benden fark alıp yeni dolap vereceklermiş. Bu hususta iki başlıkta sorularım olacak izninizle;
1-10 yılı doldurmadı ama garantisi de bitmişti. Fark ödemek zorunda mıyım? Karşılayacakları tutar komik bir miktar mı oluyor? Acaba direkt başka bir markadan yeni bir dolap mı bakayım?
2-Ben tamir için aslında 9000TL boşuna ödemişim çünkü arıza o değilmiş. Bu durumda itiraz hakkım var mı? Neler yapmalıyım? Şimdiden teşekkür ederim.
1-10 yılı doldurmadı ama garantisi de bitmişti. Fark ödemek zorunda mıyım? Karşılayacakları tutar komik bir miktar mı oluyor? Acaba direkt başka bir markadan yeni bir dolap mı bakayım?
2-Ben tamir için aslında 9000TL boşuna ödemişim çünkü arıza o değilmiş. Bu durumda itiraz hakkım var mı? Neler yapmalıyım? Şimdiden teşekkür ederim.