Beko Buzdolabı Gövde Kaçağı Hk.

C Çevrimdışı

Cemefendi

Yeni Üye
22 May 2020
1
42
Herkese selamlar. Geçenlerde 683720 EB model Beko buzdolabımın dondurucu olmayan kısmı soğutmamaya başladı. Dondurucuda ise sorun yok gibiydi. Buzdolabım 6.yılında ve garantisi bitti. Yetkili servis çağırdım ve motorun değişeceğini söyledi. Arıza tespiti dahil 9700TL ücret ödedim. Yeni motor 2 günün sonunda takıldı ve birkaç gün her şey normaldi. Ancak sonra yine az soğuttuğunu fark ettim ve içine termometre koydum. 8-9 derecenin altına hiç düşmedi. Servis yeniden geldi ve bir test cihazı bağladı. 1 gün bağlı kalması gerekiyormuş ama daha servis evden çıkmadan seviye azalmış ve gövde kaçağı dediler. Benden fark alıp yeni dolap vereceklermiş. Bu hususta iki başlıkta sorularım olacak izninizle;
1-10 yılı doldurmadı ama garantisi de bitmişti. Fark ödemek zorunda mıyım? Karşılayacakları tutar komik bir miktar mı oluyor? Acaba direkt başka bir markadan yeni bir dolap mı bakayım?
2-Ben tamir için aslında 9000TL boşuna ödemişim çünkü arıza o değilmiş. Bu durumda itiraz hakkım var mı? Neler yapmalıyım? Şimdiden teşekkür ederim.
 
By_Trol Çevrimdışı

By_Trol 

Administrator
24 Ağu 2019
16,540
Buzdolabı garanti kapsamında olup oluşan arıza garanti belgesindeki şartları karşılıyorsa onarıma ve değişime ücret ödemezsiniz.
Garanti bitmiş fakat 10 Yıl aşılmamışsa onarılamayan arıza varsa ücretli değişim yapılır.
Ücretli değişen dolabın yerine gelen yeni dolabın en az 1 Yıl garantisi olur.
Garanti bitmiş 10 Yıl aşılmış ise hiç bir hakkınız kalmıyor. Yeni bir buzdolabı almanız gerekiyor.
Tamir için aldığı ücreti tespit işçiliği hariç geri talep edin takılan parçayı söksün eskisini taksın.
 
Geri
Üst Alt